mogen ze helemaal niet doen. Je moet krijgen wat je echt gewerkt hebt. Zo niet, dan is het gevolg dat iedereen de kantjes er vanaf kan gaan lopen en na contracttijd gewoon naar huis gaat en wijken laat liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Het nieuwste wat ik gehoord heb over overuren(c.q tijd),ze kijken naar hetgemiddelde
van wat iedereen indient,ja met andere woorden als je in een fabriek 40 mensen hebt die 3uur overwerken,en de overige 200 niet,dan krijg je maar een beetje.
hier staat er iets over ook heb ik een contact in een andere stad zitten waar helemaal geen probs(uitbetaling) zijn,het zijn lokale problemenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mogen ze helemaal niet doen. Je moet krijgen wat je echt gewerkt hebt. Zo niet, dan is het gevolg dat iedereen de kantjes er vanaf kan gaan lopen en na contracttijd gewoon naar huis gaat en wijken laat liggen
als er zo sneeuw ligt ben je zomaar een uur langer per wijk bezig (voor joker)aat nergens over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:24 schreef gridjuh het volgende:
Nou bij ons gaat het rode boekje dan weg....dus je krijgt je contracturen uitbetaald.
En of je nu meer of minder werkt, dan is dat je eigen zorg....
Tja...ik moet nog naar werkoverleg, maar met kerst dan bijvoorbeeld?
We hebben echt de beste vestigingsmanager die er bestaat!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bij mij waren ze een stapeltje vergeten in de tas te stoppen :|
Maar degene die volgens mij boven tc staat heeft hem bezorgd
ja die zijn schaarsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef shygirl1985 het volgende:
[..]
We hebben echt de beste vestigingsmanager die er bestaat!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef Selestha het volgende:
Mijn broek zakt steeds van mn kont af, wat blijkt, in één week 4 kilo afgevallen door de stress vanwege de zooi op het werk
Ik kan ze wel missen hoor, maar het is niet goed ofzo
Peter zie ik niet meer zo vaak, heb nu cees, en paul had het al bezorgd toen ik beldequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef shygirl1985 het volgende:
[..]
We hebben echt de beste vestigingsmanager die er bestaat!
zou niet weten wie de mijne is. De vorige kende ik wel, maar die is een tijdje geleden vertrokkenquote:
Ik dacht even dat je aan het vloeken was, maar zo heten die kaarten inderdaad gewoon!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:23 schreef Anonymousz het volgende:
veel van die kankeronderzoek wereldfonds kaartjes, tandarts afspraak kaartjes en golf gidsen maar de post was wel minder vandaag dan dinsdag
Zwijnen zijn het, ik heb er geen ander woord voor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Waar ze nog weleens mee komen,wanneer het een drukke dag is ,dan zit je meestal over de tijd heen,ga je dit claimen,krijg je te horen morgen is het rustiger dan zit je binnen de tijd.(je moet het maar compenseren).
Het is al veel gezegd,het gaat om geld en hoe ze dit kunnen besparen(door mensen gewoon uit te knijpen op allerlei manieren)
Het verhaal van uitbetalen is gewoon een groot probleem aan het worden,vandaar dat hier ook een
bijeenkomst eerdaags over is in de hoofdstad.
Vanuit het management lapt men iedere dag de gelde regels aan hun laars.
Wat zijn het ook een mongolen hè!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Dinsdagmiddag gesprek gehad bij PostNL voor functie zaterdagpostbezorger met eventueel ook doordeweeks werk. De zegsvrouw zegt waarschijnlijk woensdag al uitsluitsel te kunnen geven en anders 'later in de week'. Vanmorgen maar opgebeld naar PostNL vanwege het uitblijven van een reactie en de telefoniste zag inderdaad in het systeem dat er nog geen beslissing was gevallen. Ze zou naar de vrouw mailen met wie ik een sollicitatiegesprek had, en vandaag zou nog contact opgenomen worden. Nu nog altijd niets vernomen en alle medewerkers van PostNL zijn in gesprek. Gewoon niet doorheen te komen
Heb pogingen om PostNL telefonisch te bereiken ondertussen maar gestaakt, beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een mongolen hè!?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je aan het vloeken was, maar zo heten die kaarten inderdaad gewoon!![]()
Vreemd dat je (ik in ieder geval) onbewust direct aan het scheldwoord kanker denkt als je zoiets leest i.p.v. aan de oorspronkelijke betekenis van het woord...
Grappig, dat had ik ook toen ik dat bericht lasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je aan het vloeken was, maar zo heten die kaarten inderdaad gewoon!![]()
Vreemd dat je (ik in ieder geval) onbewust direct aan het scheldwoord kanker denkt als je zoiets leest i.p.v. aan de oorspronkelijke betekenis van het woord...
Het gebeurt inderdaad wel eens dat ze gegevens kwijt raken. Als je dan belt (en er doorheen komt) hebben ze geen idee met wie ze te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Heb pogingen om PostNL telefonisch te bereiken ondertussen maar gestaakt, beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon![]()
Ik ga maar 'ns opnieuw solliciteren, misschien zijn ze de huidige sollicitatieprocedure kwijt?
is sowieso altijd een dag later dan de genoemde datumquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:02 schreef Amerixe het volgende:
Weet iemand wanneer het loon gestort wordt? 21 Oktober (Wat in de HP staat) kan namelijk niet kloppen, dat valt op zondag..
Ja, maar het kan alsnog niet op een zondag gestort worden.. :pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is sowieso altijd een dag later dan de genoemde datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |