Yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Yreal het volgende:
krijg ik wat ik nu werk pas eind november betaald?![]()
Nep, valt wel mee hoor, zo werken ze bij Defensie ook.quote:
Mooi visitekaartje voor Postnl!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een shirt, ik heb er maar eentje, vol met gaten en 2 knopen ontbreken![]()
Ik lijk Swiebertje wel
hehe jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mooi visitekaartje voor Postnl!
ben gewend de dinsdag nadat ik werkte betaald te krijgen via randstadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nep, valt wel mee hoor, zo werken ze bij Defensie ook.
Ik ook, elke week een half jaar geleden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben gewend de dinsdag nadat ik werkte betaald te krijgen via randstad
Dat zeggen collega's over mij ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Crientj het volgende:
Ik werd vanmorgen naar kantoor geroepen, met de mededeling dat ik te snel werk. Die paar uur (1,5 a 2 p/w) willen ze niet uitbetalen en nu moet ik langer blijven en anderen helpen. Als ik zelf iets vervelend vind is dat t wel.![]()
langzamer werken dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Crientj het volgende:
Ik werd vanmorgen naar kantoor geroepen, met de mededeling dat ik te snel werk. Die paar uur (1,5 a 2 p/w) willen ze niet uitbetalen en nu moet ik langer blijven en anderen helpen. Als ik zelf iets vervelend vind is dat t wel.![]()
Je contracturen krijg je deze maand al betaald (zo rond de 23e), je meeruren een maand later.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Yreal het volgende:
krijg ik wat ik nu werk pas eind november betaald?![]()
ja maar dan klopt die tabel boven in de OP niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je contracturen krijg je deze maand al betaald (zo rond de 23e), je meeruren een maand later.
Jawel hoor, want dat is de emolumententabel (staat er ook boven). Je contracturen zijn geen emolumenten, meeruren wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja maar dan klopt die tabel boven in de OP niet.
topquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je contracturen krijg je deze maand al betaald (zo rond de 23e), je meeruren een maand later.
Ach natuurlijk, "leesbrilletje voor mijzelf gaat aanschaffen"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dat is de emolumententabel (staat er ook boven). Je contracturen zijn geen emolumenten, meeruren wel.
Hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff met de pet rondgaan daar zodat jullie TC leesbrilletjes kan kopen
je moet je niet te druk maken hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
HahaAch, ik zie het morgen wel weer.. Anders gaat ie t zelf maar lopen
Bij mij waren ze een stapeltje vergeten in de tas te stoppen :|quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet je niet te druk maken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |