Ja dat is leuk te horen dat je daar vandaan komt,ik ben diverse keren in Brazilie geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, al denken velen in de grote steden daar anders over, zo ook ik, geboren en getogen in Eindhoven, daarna in São Paulo Brazilië gewoond.
Zijn vooroordelen. Net zoals over die Grefo's. Dat zijn juist hele fijne mensen (de meesten dan), ook al ben je zelf niet religieus.
ik zou die schaaljaren er wel uit proberen te trekken,niet zomaar met iets accoord gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef ellenatmars het volgende:
Pff... m'n contract loopt volgende week af als ZAW. Was m'n tweede verlenging, en ze willen/kunnen/mogen me geen contract voor onbepaalde tijd geven. Nu hebben ze een PBZ contract voor me, en dan een THK contract er bij waarschijnlijk. Maar dan ga ik er in salaris wel op achteruit...
Weet iemand trouwens hoe dat met schaaljaren in een nieuw contract zit? Neem ik die wel mee over uit m'n ZAW contract? Of begin ik nu weer op 0?
Ik heb nu nog niks getekend (heb ook nog niks gezien). Ben de eerste zaterdagwerker op onze vestiging die hier nu mee krijgt te maken. Als het straks alleen een PBZ contract wordt, doe ik het niet hoor... er is nog genoeg werk binnen, daar maak ik ook m'n meeste uren.
Mooie taal?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Mooie taal,ik werd alleen gek van het voce,dat hoor je werkelijk de hele dag
Zou me niet verbazen als ze je een contract voor bepaalde tijd aanbieden. Tenslotte is het een contract voor een andere functie en geen voortzetting van de oude arbeidsovereenkomst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb volgende week een gesprek om voorbereider te worden (ben nu nog postbezorger met een vast contract). Nu heb ik echter het vermoeden dat ze me dan een contract voor bepaalde tijd willen aansmeren (vooral ook omdat ik soortgelijke verhalen al van collega's gehoord heb). Maar dit kan toch helemaal niet? Als ik nu een vast contract heb kunnen ze me toch niet ineens een contract voor bepaalde tijd geven omdat ik van functie verander?
Maar dat het een andere functie is maakt toch helemaal niks uit? Het is immers nog steeds voor dezelfde werkgever. Dus als ze me een contract voor bepaalde tijd geven is het volgens mij gewoon van rechtswege alsnog een contract voor onbepaalde tijd, weet het alleen niet 100% zeker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze je een contract voor bepaalde tijd aanbieden. Tenslotte is het een contract voor een andere functie en geen voortzetting van de oude arbeidsovereenkomst.
Zeker voor een functie als voorbereider geven ze nu liever geen vaste contracten nu het onzeker is hoe ze verder willen gaan in de toekomst. Als het nodig is moeten ze je er wel makkelijk uit kunnen werken.
Ah das wel mooi dat er actie ondernomen wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef Selestha het volgende:
Eindelijk een afspraak met mijn TC, komende dinsdag gaan we de machinelijst voor mijn wijk aanpassenBinnenkort ben ik dus af van deze ellende en hoeft de voorbereiding het ook niet meer te ontgelden
.
Ik moet nog wachten....afspraak is om 1 uur....soms istie eerder(op woensdag) en soms istie laterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef Selestha het volgende:
De post is alweer laat. Mijne is op donderdag gewoon nooit op tijd.
Maar liever laat dan een zooitje
Paperclip eraan maken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat was me een dagje wel zeg![]()
En ik heb eindelijk m'n jas binnen (half jaar voor moeten bedelen), maar mijn TC weet ook wel wat hij weggeeft.
De rits is stuk, dat dingetje om de jas dicht te trekken ontbreekt
Zelfs dat gaat niet want er zit niet zo een hangertje aan die over de ritsen schuiftquote:
Een half jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat was me een dagje wel zeg![]()
En ik heb eindelijk m'n jas binnen (half jaar voor moeten bedelen), maar mijn TC weet ook wel wat hij weggeeft.
De rits is stuk, dat dingetje om de jas dicht te trekken ontbreekt
En een shirt, ik heb er maar eentje, vol met gaten en 2 knopen ontbrekenquote:
Lekker representatief hoor..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een shirt, ik heb er maar eentje, vol met gaten en 2 knopen ontbreken![]()
Ik lijk Swiebertje wel
Erg hè?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker representatief hoor..
ff met de pet rondgaan daar zodat jullie TC leesbrilletjes kan kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef Selestha het volgende:
Vandaag weer een dikke bundel teruggestuurd, nu weer voor een andere straat. Er stond ook al op het kaartje ''klopt niet allemaal!''. Pfff, ik word hier echt zwaar gestresst van.![]()
Maar ja, over gister hebben ze ook niets gezegd dus ze snappen kennelijk wel dat het gewoon kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |