abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118104338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt, al denken velen in de grote steden daar anders over, zo ook ik, geboren en getogen in Eindhoven, daarna in São Paulo Brazilië gewoond.
Zijn vooroordelen. Net zoals over die Grefo's. Dat zijn juist hele fijne mensen (de meesten dan), ook al ben je zelf niet religieus.
Ja dat is leuk te horen dat je daar vandaan komt,ik ben diverse keren in Brazilie geweest.
Meer het Noordoosten
Spreek je ook goed portugees?
Mooie taal,ik werd alleen gek van het voce,dat hoor je werkelijk de hele dag :)
pi_118104451
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef ellenatmars het volgende:
Pff... m'n contract loopt volgende week af als ZAW. Was m'n tweede verlenging, en ze willen/kunnen/mogen me geen contract voor onbepaalde tijd geven. Nu hebben ze een PBZ contract voor me, en dan een THK contract er bij waarschijnlijk. Maar dan ga ik er in salaris wel op achteruit...

Weet iemand trouwens hoe dat met schaaljaren in een nieuw contract zit? Neem ik die wel mee over uit m'n ZAW contract? Of begin ik nu weer op 0?

Ik heb nu nog niks getekend (heb ook nog niks gezien). Ben de eerste zaterdagwerker op onze vestiging die hier nu mee krijgt te maken. Als het straks alleen een PBZ contract wordt, doe ik het niet hoor... er is nog genoeg werk binnen, daar maak ik ook m'n meeste uren.
ik zou die schaaljaren er wel uit proberen te trekken,niet zomaar met iets accoord gaan.
pi_118105427
Ik heb volgende week een gesprek om voorbereider te worden (ben nu nog postbezorger met een vast contract). Nu heb ik echter het vermoeden dat ze me dan een contract voor bepaalde tijd willen aansmeren (vooral ook omdat ik soortgelijke verhalen al van collega's gehoord heb). Maar dit kan toch helemaal niet? Als ik nu een vast contract heb kunnen ze me toch niet ineens een contract voor bepaalde tijd geven omdat ik van functie verander?
pi_118107422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Mooie taal,ik werd alleen gek van het voce,dat hoor je werkelijk de hele dag :)
Mooie taal? _O-
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_118115256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb volgende week een gesprek om voorbereider te worden (ben nu nog postbezorger met een vast contract). Nu heb ik echter het vermoeden dat ze me dan een contract voor bepaalde tijd willen aansmeren (vooral ook omdat ik soortgelijke verhalen al van collega's gehoord heb). Maar dit kan toch helemaal niet? Als ik nu een vast contract heb kunnen ze me toch niet ineens een contract voor bepaalde tijd geven omdat ik van functie verander?
Zou me niet verbazen als ze je een contract voor bepaalde tijd aanbieden. Tenslotte is het een contract voor een andere functie en geen voortzetting van de oude arbeidsovereenkomst.
Zeker voor een functie als voorbereider geven ze nu liever geen vaste contracten nu het onzeker is hoe ze verder willen gaan in de toekomst. Als het nodig is moeten ze je er wel makkelijk uit kunnen werken.
pi_118115469
Ik zie net op workwearweb dat er anderhalve week geleden eindelijk een bestelling is geplaatst voor 2 polo's, 2 shirts met lange mouwen en een regenpak.
Ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Ik loop ondertussen al 5 jaar in dezelfde regenjas en ondertussen is ie vies, oud en niet echt waterdicht meer.
pi_118115501
Eindelijk een afspraak met mijn TC, komende dinsdag gaan we de machinelijst voor mijn wijk aanpassen :) Binnenkort ben ik dus af van deze ellende en hoeft de voorbereiding het ook niet meer te ontgelden :P.
pi_118118015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:19 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als ze je een contract voor bepaalde tijd aanbieden. Tenslotte is het een contract voor een andere functie en geen voortzetting van de oude arbeidsovereenkomst.
Zeker voor een functie als voorbereider geven ze nu liever geen vaste contracten nu het onzeker is hoe ze verder willen gaan in de toekomst. Als het nodig is moeten ze je er wel makkelijk uit kunnen werken.
Maar dat het een andere functie is maakt toch helemaal niks uit? Het is immers nog steeds voor dezelfde werkgever. Dus als ze me een contract voor bepaalde tijd geven is het volgens mij gewoon van rechtswege alsnog een contract voor onbepaalde tijd, weet het alleen niet 100% zeker.
pi_118118552
De post is alweer laat. Mijne is op donderdag gewoon nooit op tijd.

Maar liever laat dan een zooitje ;)
pi_118118594
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef Selestha het volgende:
Eindelijk een afspraak met mijn TC, komende dinsdag gaan we de machinelijst voor mijn wijk aanpassen :) Binnenkort ben ik dus af van deze ellende en hoeft de voorbereiding het ook niet meer te ontgelden :P.
Ah das wel mooi dat er actie ondernomen wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_118118609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef Selestha het volgende:
De post is alweer laat. Mijne is op donderdag gewoon nooit op tijd.

Maar liever laat dan een zooitje ;)
Ik moet nog wachten....afspraak is om 1 uur....soms istie eerder(op woensdag) en soms istie later
pi_118120660
Ik begin altijd heel laat, dus ik heb nooit last van post die te laat is. Maar het is wel irritant voor anderen dat het zo vaak te laat is de laatste tijd.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_118127800
Pff, hier hadden we een dikke catalogus van een speelgoedwinkel als HAH erbij. Loodzware tassen. Qua post viel het voor een donderdag nog wel mee gelukkig, maar toch wel 4,5 uur met mijn wijk bezig geweest.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:59:52 #65
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_118129617
Nou, dat was me een dagje wel zeg :')
En ik heb eindelijk m'n jas binnen (half jaar voor moeten bedelen), maar mijn TC weet ook wel wat hij weggeeft.
De rits is stuk, dat dingetje om de jas dicht te trekken ontbreekt _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_118129765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik heb eindelijk m'n jas binnen (half jaar voor moeten bedelen), maar mijn TC weet ook wel wat hij weggeeft.
Paperclip eraan maken! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:04:02 #67
110987 ErwinRommel
pi_118129808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Paperclip eraan maken! ;)
Zelfs dat gaat niet want er zit niet zo een hangertje aan die over de ritsen schuift :')
pi_118129900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Een half jaar :') :D
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:07:36 #69
110987 ErwinRommel
pi_118129956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Een half jaar :') :D
En een shirt, ik heb er maar eentje, vol met gaten en 2 knopen ontbreken :')
Ik lijk Swiebertje wel -O-
pi_118130036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En een shirt, ik heb er maar eentje, vol met gaten en 2 knopen ontbreken :')
Ik lijk Swiebertje wel -O-
Lekker representatief hoor.. :P
pi_118130069
Hier was het goed te doen. Wel veel golfbladen. :P En veel pakjes van Purina One, kattenvoer.

Mijn eigen bezorgster was vast heel blij. Ik had 4 dikke pakketjes in mijn eigen bus. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:10:54 #72
110987 ErwinRommel
pi_118130074
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lekker representatief hoor.. :P
Erg hè? :D
Maar binnenkort krijgen we een kledingpakket, inclusief een winterpet :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:13:15 #73
110987 ErwinRommel
pi_118130156
Zoiets maar dan met PostNL Logo er op

pi_118130753
Vandaag weer een dikke bundel teruggestuurd, nu weer voor een andere straat. Er stond ook al op het kaartje ''klopt niet allemaal!''. Pfff, ik word hier echt zwaar gestresst van. :{

Maar ja, over gister hebben ze ook niets gezegd dus ze snappen kennelijk wel dat het gewoon kut is.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:30:39 #75
110987 ErwinRommel
pi_118130935
quote:
18s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef Selestha het volgende:
Vandaag weer een dikke bundel teruggestuurd, nu weer voor een andere straat. Er stond ook al op het kaartje ''klopt niet allemaal!''. Pfff, ik word hier echt zwaar gestresst van. :{

Maar ja, over gister hebben ze ook niets gezegd dus ze snappen kennelijk wel dat het gewoon kut is.
ff met de pet rondgaan daar zodat jullie TC leesbrilletjes kan kopen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')