Ja hier ook jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:03 schreef KatrienDuck het volgende:
Jeetje, wat weinig post vandaag! Het leek wel bouwvak!
Weet je dat zeker? Ik heb ook wel eens foute post tussen de machinepost zitten, het adres en de juiste postcode staan er dan duidelijk genoeg op, maar toch zijn ze dan tussen de machinepost in mijn wijk terechtgekomen. Dat snap ik dan niet. Haal ze er wel altijd tussenuit natuurlijk als ik het zie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef Deezertje het volgende:
Viel nog mee ja.
Al was er wel veel fijne post.
Hele gemeente mailing en een KPN HAH mailing over glasvezel (en bij de mensen die geen KPN klant waren ''Aan de bewoners van...).
Weet niet wat de sorteerder gisteravond gedaan heeft, maar ik had 20 (!) KPN kaarten die voor een ander dorp bestemd waren op de meest willekeurige plekken tussen MIJN bundels zitten. Compleet andere postcode, huisnummer en plaats. Dat moet je als voorbereider toch opvallen dat die helemaal niet voor mijn wijk zijn?! Was geen fout van de HSM in ieder geval.
dat het toch fout gaat komt door de snelheid waarmee de machines werken. als de brieven niet één voor één er doorheen gaan, maar twee half tegelijk dan gaat het mis en komt de brief in de verkeerde wijk terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:00 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik heb ook wel eens foute post tussen de machinepost zitten, het adres en de juiste postcode staan er dan duidelijk genoeg op, maar toch zijn ze dan tussen de machinepost in mijn wijk terechtgekomen. Dat snap ik dan niet. Haal ze er wel altijd tussenuit natuurlijk als ik het zie.
Ik doe het lekker toch!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef Mirgeam het volgende:
En je mag ze er als voorbereider niet eens uithalen, officieel maakt de machine namelijk geen fouten
En dan... vakantie?quote:Nog 3 dagen werken
Weg bij de post, machinistje spelenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Mirgeam het volgende:
Mezelf uit de OP gehaald, ik begin binnenkort aan de opleiding tot treinmachinist![]()
Een paar weken opleiding, dan examen en een jaarcontract tekenen waarna ik verder opgeleid word
Oh ja, dat is waar ook! Heel veel succes alvast in je nieuwe werk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:12 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Weg bij de post, machinistje spelen
[..]
Gefeliciteerd! Echt top om te horenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:12 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Weg bij de post, machinistje spelen
[..]
Voor zover ik weet mag het wel als je ze tegenkomt met voorbereiden, je mag alleen niet alle post afgaan op fouten. Dit doe ik dan ook, dat haalt de meeste fouten er wel uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef Mirgeam het volgende:
En je mag ze er als voorbereider niet eens uithalen, officieel maakt de machine namelijk geen fouten
Bedoel je de binnentassen? Die waren er hier al een tijdjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:51 schreef Anonymousz het volgende:
hebben jullie ook nieuwe oranje tassen?
Wij hebben nog grijzequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Bedoel je de binnentassen? Die waren er hier al een tijdje
Ik piek zaterdag 14 december lekker een weekendje weg in het oosten van Noord-Brabant!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef KatrienDuck het volgende:
Wordt de maandag voor kerst (24 dec.) een piekdag eigenlijk?
Dat is nog eens lekker pieken!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik piek zaterdag 14 december lekker een weekendje weg in het oosten van Noord-Brabant!![]()
Het is eigenlijk een gesloten tijdvak maar ik krijg al voor het vierde jaar op rij toestemming,
dat waardeer ik erg, dat moet ik ze nageven!
Super! Altijd leuk, wat extra's!quote:Op maandag 22 oktober 2012 05:01 schreef Selestha het volgende:
Zozo, ze hebben mijn overuren uitbetaald! 40 euro meer dan normaalMocht ook wel met die chaos
Bij mij hetzelfde. Normaal staat hij altijd in mijn Finbox, ruim voor dat ie op postnl staat, maar deze keer niks, noppes, nada!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef Rafierafie het volgende:
Is er iemand hier die de loonstrook via finbox heeft gekregen?
Hij staat bij mij namelijk wel gewoon op mijnpostnl maar niet via ING terwijl ik nog wel gewoon ben aangemeld.
Ik ook niet inderdaad, vreemd! Maar gelukkig krijg ik m ook nog per postquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Normaal staat hij altijd in mijn Finbox, ruim voor dat ie op postnl staat, maar deze keer niks, noppes, nada!
jupquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Er gold toch gewerkte uren = betaalde uren?
Op het briefje te kleine brievenbus staat toch dat het een aantal dagen kan duren....quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Bij jullie ook al klachten over het 'te kleine brievenbus' bericht dat je dient uit te schrijven als een pakje niet door de brievenbus past? Ik bezorg alleen op zaterdag, dus wanneer een pakje niet door de bus past en ik een briefje schrijf loopt het ernstig vertraging op. Depots worden hier niet meer op zaterdag leeggehaald, pas maandagmiddag. Voordat een pakketje überhaupt wordt gesorteerd voor de Pakketservice, dan is het al gauw dinsdag of woensdag. Dus zaterdag niet thuis? Dan heb je het hier pas woensdag of donderdag!
Daarom streep ik voortaan de zin 'wordt binnen enkele dagen opnieuw aangeboden' door, en schrijf erbij: Op te halen bij *dichtsbijzijnde afhaalpunt*, vaak een supermarkt. En dan geef ik het daar tijdens mijn ronde ook af. Dat vind ik veel klantvriendelijker dan dat de ontvanger onderhand een halve week moet wachten... Bij de supermarkt kijken ze soms wel raar op omdat er geen code op staat om te scannen en het geen officieel afhaalbericht is, maar ja. Beter dan een halve week wachten lijkt me.
En officieel hebben wij hier niet eens een 'retour pakketten' bak op het depot staan, dus je mag al blij zijn als de chauffeurs het mee terug nemen...
Waarom zou je die verlofuren niet uitbetaald krijgen? Daar heb je gewoon recht op. Kan soms wel vrij lang duren (bij mij duurde het geloof ik 3 maanden) maar je krijgt het wel gewoon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef ballenbak015 het volgende:
Zaterdag laatste besteldag.. daarna zit het er definitief op. Man wat ben ik blij. Kreeg een formulier over winstdeling, heb 2,5 jaar bij de post gewerkt, verwacht niet dat ik een stuiver krijg. Maargoed, niet geschoten is altijd mis.
Ook benieuwd of ik m'n verlofuren (40 uur) uitbetaald ga krijgen, hoor daar ook wat spookverhalen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |