abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:27:21 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118217912
in die oranje kan meer :P

Ik zie dat ze bij ons de buitentassen nu ook vervangen hebben. Die lagen al tijdenlang op de vestiging maar waren nog niet uitgedeeld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_118220959
Wij hebben sinds afgelopen vrijdag de nieuwe oranje tassen.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_118248054
Heb sinds donderdag de tassen :), was vrij weinig post afgelopen zaterdag
pi_118248465
Wordt de maandag voor kerst (24 dec.) een piekdag eigenlijk?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_118249254
Denk het wel
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:47:48 #181
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118251556
Ja hè, dat vond ik ook!

'Nieuwe regeltjes' (zie mijn vorige post) --> ik mag niet meer op de vestiging komen omdat ik niet meer voorbereid. Ik ben echter geen postbezorger maar een zaterdagpostbode.

Ik bleef al niet op de hoogte van een hoop zaken op de vestiging (wie wel?) maar nu kan ik het helemaal vergeten! :')

:N
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:49:24 #182
341900 Atmosphere82
pi_118251633
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef KatrienDuck het volgende:
Wordt de maandag voor kerst (24 dec.) een piekdag eigenlijk?
Ik piek zaterdag 14 december lekker een weekendje weg in het oosten van Noord-Brabant! ^O^

Het is eigenlijk een gesloten tijdvak maar ik krijg al voor het vierde jaar op rij toestemming,
dat waardeer ik erg, dat moet ik ze nageven! _O_
pi_118252004
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ik piek zaterdag 14 december lekker een weekendje weg in het oosten van Noord-Brabant! ^O^

Het is eigenlijk een gesloten tijdvak maar ik krijg al voor het vierde jaar op rij toestemming,
dat waardeer ik erg, dat moet ik ze nageven! _O_
Dat is nog eens lekker pieken! ^O^
"Everybody lies..."
House M.D.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:58:09 #184
341900 Atmosphere82
pi_118252025
;)
pi_118269654
Zozo, ze hebben mijn overuren uitbetaald! 40 euro meer dan normaal :D Mocht ook wel met die chaos :)
pi_118270188
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 05:01 schreef Selestha het volgende:
Zozo, ze hebben mijn overuren uitbetaald! 40 euro meer dan normaal :D Mocht ook wel met die chaos :)
Super! Altijd leuk, wat extra's!
Ik heb het ook binnen zag ik. Ook wat meer dan normaal, wegens veel meer gewerkte uren. :D
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_118278366
is de post nl webcare twitter pagina gehacked ofzo?
pi_118284886
Is er iemand hier die de loonstrook via finbox heeft gekregen?
Hij staat bij mij namelijk wel gewoon op mijnpostnl maar niet via ING terwijl ik nog wel gewoon ben aangemeld.
pi_118285527
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef Rafierafie het volgende:
Is er iemand hier die de loonstrook via finbox heeft gekregen?
Hij staat bij mij namelijk wel gewoon op mijnpostnl maar niet via ING terwijl ik nog wel gewoon ben aangemeld.
Bij mij hetzelfde. Normaal staat hij altijd in mijn Finbox, ruim voor dat ie op postnl staat, maar deze keer niks, noppes, nada! :N
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_118286141
Bij mij ook niks via Finbox. Kreeg alleen op mijnpostnl.

Maarja als ik het maar krijg :P
pi_118286852
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Normaal staat hij altijd in mijn Finbox, ruim voor dat ie op postnl staat, maar deze keer niks, noppes, nada! :N
Ik ook niet inderdaad, vreemd! Maar gelukkig krijg ik m ook nog per post ;) Als het goed is..
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:50:06 #192
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_118292617
De chaos gaat maar door:

Ik heb vorige week op dinsdag en donderdag langer gewerkt, 1 uur langer op dinsdag, 1 uur en 10 minuten op donderdag.

Tot mijn verbazing zie ik op MijnPost.nl dat dit verlaagd is op beide dagen naar 30 minuten extra, zonder enig overleg met mij of enige uitleg. Eerst stond er altijd "verwerkt" bij eventuele meer uren, in week 42 staat er "geaccodeerd". Voor hetzelfde geld had ik dit niet opgemerkt en pakken ze 1 uur en 10 minuten van het al niet te hoge loon.

Er gold toch gewerkte uren = betaalde uren? Ik ben echt pissig dat dit zonder enig overleg kan, gelijk een melding gemaakt, ik laat wel weten wat ze antwoorden.
Divide et impera
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2012 @ 18:54:56 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118292822
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Er gold toch gewerkte uren = betaalde uren?
jup
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_118296833
Bij jullie ook al klachten over het 'te kleine brievenbus' bericht dat je dient uit te schrijven als een pakje niet door de brievenbus past? Ik bezorg alleen op zaterdag, dus wanneer een pakje niet door de bus past en ik een briefje schrijf loopt het ernstig vertraging op. Depots worden hier niet meer op zaterdag leeggehaald, pas maandagmiddag. Voordat een pakketje überhaupt wordt gesorteerd voor de Pakketservice, dan is het al gauw dinsdag of woensdag. Dus zaterdag niet thuis? Dan heb je het hier pas woensdag of donderdag!

Daarom streep ik voortaan de zin 'wordt binnen enkele dagen opnieuw aangeboden' door, en schrijf erbij: Op te halen bij *dichtsbijzijnde afhaalpunt*, vaak een supermarkt. En dan geef ik het daar tijdens mijn ronde ook af. Dat vind ik veel klantvriendelijker dan dat de ontvanger onderhand een halve week moet wachten... Bij de supermarkt kijken ze soms wel raar op omdat er geen code op staat om te scannen en het geen officieel afhaalbericht is, maar ja. Beter dan een halve week wachten lijkt me.

En officieel hebben wij hier niet eens een 'retour pakketten' bak op het depot staan, dus je mag al blij zijn als de chauffeurs het mee terug nemen... :P
pi_118297549
Nou, ik bel aan en probeer bij vaker voorkomen een plekje af te spreken waar ik het pakje kwijt kan, maar als ik het niet kwijt kan gaat er gewoon een 'te kleine bus' sticker op, neem het mee terug en gaat het op de pakketten container.

Als mensen perse zo'n mooie ouderwetse of een amerikaanse brievenbus willen hebben waar geen bol.com pakket (zonder kleerscheuren) doorheen past is dat niet mijn probleem en krijgen ze het pakket van zaterdag dus op de dinsdag. Helaas pindakaas, moeten ze maar een fatsoenlijke bus aanschaffen.
pi_118297715
Bij ons worden de pakketten via de pakketdienst opnieuw aangeboden. Is dat nog niet in heel Nederland uitgerold?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_118297863
Zaterdag laatste besteldag.. daarna zit het er definitief op. Man wat ben ik blij. Kreeg een formulier over winstdeling, heb 2,5 jaar bij de post gewerkt, verwacht niet dat ik een stuiver krijg. Maargoed, niet geschoten is altijd mis.

Ook benieuwd of ik m'n verlofuren (40 uur) uitbetaald ga krijgen, hoor daar ook wat spookverhalen over.
pi_118298250
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Bij jullie ook al klachten over het 'te kleine brievenbus' bericht dat je dient uit te schrijven als een pakje niet door de brievenbus past? Ik bezorg alleen op zaterdag, dus wanneer een pakje niet door de bus past en ik een briefje schrijf loopt het ernstig vertraging op. Depots worden hier niet meer op zaterdag leeggehaald, pas maandagmiddag. Voordat een pakketje überhaupt wordt gesorteerd voor de Pakketservice, dan is het al gauw dinsdag of woensdag. Dus zaterdag niet thuis? Dan heb je het hier pas woensdag of donderdag!

Daarom streep ik voortaan de zin 'wordt binnen enkele dagen opnieuw aangeboden' door, en schrijf erbij: Op te halen bij *dichtsbijzijnde afhaalpunt*, vaak een supermarkt. En dan geef ik het daar tijdens mijn ronde ook af. Dat vind ik veel klantvriendelijker dan dat de ontvanger onderhand een halve week moet wachten... Bij de supermarkt kijken ze soms wel raar op omdat er geen code op staat om te scannen en het geen officieel afhaalbericht is, maar ja. Beter dan een halve week wachten lijkt me.

En officieel hebben wij hier niet eens een 'retour pakketten' bak op het depot staan, dus je mag al blij zijn als de chauffeurs het mee terug nemen... :P
Op het briefje te kleine brievenbus staat toch dat het een aantal dagen kan duren....
pi_118298510
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef ballenbak015 het volgende:
Zaterdag laatste besteldag.. daarna zit het er definitief op. Man wat ben ik blij. Kreeg een formulier over winstdeling, heb 2,5 jaar bij de post gewerkt, verwacht niet dat ik een stuiver krijg. Maargoed, niet geschoten is altijd mis.

Ook benieuwd of ik m'n verlofuren (40 uur) uitbetaald ga krijgen, hoor daar ook wat spookverhalen over.
Waarom zou je die verlofuren niet uitbetaald krijgen? Daar heb je gewoon recht op. Kan soms wel vrij lang duren (bij mij duurde het geloof ik 3 maanden) maar je krijgt het wel gewoon.
pi_118302666
Kun je beter eerst alle verlof opnemen en daarna pas weggaan.

Weet je zeker dat je uitbetaald krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')