Van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Ga nu toch maar voor Last Resort,
Tot volgende week !quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat een slechte serie is dit. Een erg goede thema, maar ze hebben het verhaal totaal verkracht. Aflevering 7 was echt het dieptepunt en heb deze zelfs niet afgekeken. Ga nu toch maar voor Last Resort, Arrow en natuurlijk The Walking Dead. Halo 4 is trouwens ook een aardige serie.
Deze serie pakt me nog niet zoals Falling Skies, maar inderdaad, benieuwd naar wat ze er elke keer van maken....quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Die kinderen waren echt zeer irritant.
De serie is nogal magertjes maar toch blijf ik kijken, ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren
Ik zou je graag over de streep willen trekken maar ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.
Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.quote:Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.
Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Helemaal mee eens! En ik doe ook echt m'n best om het leuk te vinden, maar IETS zorgt er gewoon voor dat ik echt met moeite geconcentreerd genoeg kan blijven om het verhaal te blijven volgen. Het zal misschien een combinatie zijn van dialogen en acteurs wat het voor mij helaas niet is. Voor nu laat ik hem denk ik gaan, series in overvloed momenteel. Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.
Alleen jammer dat ze een pauze van 4 maanden inlassenquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.
iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:31 schreef Friday12 het volgende:
jammer dat die kogel niet iets naar rechts was he
Het is al niks maar ik vrees dit soort berichten waardoor mijn motivatie om te kijken afsterft..quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het niet zo'n goede aflevering. Die hallucinaties konden me niet echt boeien. Het einde was nog wel aardig gelukkig.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het schrijversteam in tweeën op te delen is. Het ene gedeelte wil een geweldige in your face post apocalyptische serie neer zetten het andere gedeelte wil een standaard drama vol met nietszeggende clichés. Helaas wint het laatste team en mag het eerste team alleen de laatste 5 minuten schrijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het niet zo'n goede aflevering. Die hallucinaties konden me niet echt boeien. Het einde was nog wel aardig gelukkig.
Nee dat valt wel mee. Ik vind Charlie echt een doos, maar de serie vind ik nog steeds leukquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Ik denk dat als je Charlie haat de serie niet echt meer leuk kan zijn
Charlie is de grootste faal in deze serie naast alle onwerkelijkhedenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Ik denk dat als je Charlie haat de serie niet echt meer leuk kan zijn
zo een onnozele dingen he, echt wie bedenkt zoiets. Moeten wij als kijker dan gaan voelen hoe sterk de band onder elkaar is en dat er tegelijkertijd ook nog een enorm spannende scene vertoond is...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond het sowieso echt te triest voor woorden dat ze er bij bleven kijken, terwijl er al werd gezegd dat ze in een paar tellen moesten gaan rennen. Ik snap nog wel enigszins dat je ze niet achter wil laten, maar om er nou met je neus op te blijven staan...
Ik dacht ook even dat alleen Charly en Miles het overleefd hadden, toen zat ik helemaal zwaar te facepalmen. Gelukkig was dat alleen maar even onduidelijk in beeld gebracht.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
zo een onnozele dingen he, echt wie bedenkt zoiets. Moeten wij als kijker dan gaan voelen hoe sterk de band onder elkaar is en dat er tegelijkertijd ook nog een enorm spannende scene vertoond is...
Dikkequote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
die mijnen
Lekker met zijn allen kijken, laat Charly dan alleen eraf stappen en ga zelf op 100m afstand staan
zuurstofgebrek in die fuckin grote tunnels
![]()
En die toorts van Miles was bijna uit, 1 seconde later een shot van achteren zie je ze allemaal vol gas vlammenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dikke![]()
inderdaad... Ook de eerste serie waar ik mensen met zuurstof tekort ineens allerlei realistische hallucinaties zien krijgen. Voor een mens zuurstoftekort krijgt zijn die vlammen van de toortsen al lang uit. Er was voor uren zoniet dagen zuurstof in al die gangen
Dan begint Falling Epic Skies weerquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hilarisch dit soort dingen. We kijken het gewoon elke week maar het is zo grappig.
Die baardmans is overigens imo het slechtste tv-personage wat er is geschreven. Die heeft zo'n probleem met zichzelf. Ik snap dat je als show een underdog wilt hebben, omdat een groot deel van het publiek zich daarmee kan/wil identificeren. Maar deze kerel is gewoon te triest.
Dan hebben we nog die vriendin van Miles, totaal nietszeggende rol. Charlie is de cliché irritante, om Miles maar wat conflict te geven maar die vent is overtuigend en iedereen doet uiteindelijk toch alles wat die zegt.
Komende week de winter-finale al. In maart maar eens kijken of we nog weten dat deze serie bestaan.
En niemand die denkt van laten we door het zuurstoftekort 1 toorts gebruiken in plaats van 3quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En die toorts van Miles was bijna uit, 1 seconde later een shot van achteren zie je ze allemaal vol gas vlammen
Is het verhaal van die dikke met baard nou al uitgediept, want zijn 'vriendin' ging met 'n andere groep mee en hij heeft haar nooit meer teruggezien? Niet dat ik meer diepgang verwacht, maar voor hetzelfde geld heb ik ergens doorheen geslapenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hilarisch dit soort dingen. We kijken het gewoon elke week maar het is zo grappig.
Die baardmans is overigens imo het slechtste tv-personage wat er is geschreven. Die heeft zo'n probleem met zichzelf. Ik snap dat je als show een underdog wilt hebben, omdat een groot deel van het publiek zich daarmee kan/wil identificeren. Maar deze kerel is gewoon te triest.
Dan hebben we nog die vriendin van Miles, totaal nietszeggende rol. Charlie is de cliché irritante, om Miles maar wat conflict te geven maar die vent is overtuigend en iedereen doet uiteindelijk toch alles wat die zegt.
Komende week de winter-finale al. In maart maar eens kijken of we nog weten dat deze serie bestaan.
nee maar ik verwacht dat ze zich bij Monroe heeft aangesloten en daar een belangrijke functie heeft wat natuurlijk weer voor allerlei tegenstrijdig drama gaat zorgenquote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is het verhaal van die dikke met baard nou al uitgediept, want zijn 'vriendin' ging met 'n andere groep mee en hij heeft haar nooit meer teruggezien? Niet dat ik meer diepgang verwacht, maar voor hetzelfde geld heb ik ergens doorheen geslapen
eindelijk gezienquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Aardige aflevering!
Toen die machinegun begon te draaien dacht ik...neee klote cliffhanger!
Nu wachten tot 7 Januari.
Nee, tot 25 MAARTquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Aardige aflevering!
Nu wachten tot 7 Januari.
waarom moet de winterstop altijd zo lang zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, tot 25 MAART
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_%28TV_series%29#Episodes
Nee, ze moeten hier nog de rest van het seizoen opnemenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom moet de winterstop altijd zo lang zijn
ja maar is altijd zo in de winter voor veel seriesquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze moeten hier nog de rest van het seizoen opnemen
Op zich zouden ze met een volledig seizoen (meestal rond de 22 afleveringen) dan door kunnen gaan tot in juni, wat weer langer is dan de meeste series die normaal gesproken in mei stoppen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke aflevering. Goed opgebouwd met een prima cliffhanger op het einde. Dat doen ze dan wel weer goed, want daardoor blijven de mensen toch wel kijken. Al is het jammer dat het eind maart pas verder gaat, dat duurt wel erg lang en daar hadden ze beter februari of eerder van kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens IMDB 7 Januari.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, tot 25 MAART
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_%28TV_series%29#Episodes
Alleen had Revolution eerst een 10 afleveringen orderquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich zouden ze met een volledig seizoen (meestal rond de 22 afleveringen) dan door kunnen gaan tot in juni, wat weer langer is dan de meeste series die normaal gesproken in mei stoppen.
Als ze er dan een volledig seizoen van maken, dan kunnen ze toch 12 nieuwe afleveringen hebben besteld? Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze rond de 23 uit gingen komen, maar dat kan ik niet meer terugvinden, dus misschien ging dat over een andere seriequote:Op woensdag 28 november 2012 00:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen had Revolution eerst een 10 afleveringen order
Ja, maar vandaar wellicht de 4 maanden pauzequote:Op woensdag 28 november 2012 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze er dan een volledig seizoen van maken, dan kunnen ze toch 12 nieuwe afleveringen hebben besteld?
Nee joh, ze hebben net een volledig seizoen besteld, ze kijken eerst hoe het in Maart weer wordt opgepiktquote:Op woensdag 28 november 2012 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze nog geen 2e seizoen hebben aangekondigd. Met dit soort ratings, die gewoon goed zijn, doen ze dat meestal al heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |