abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118955553
Wat een slechte serie is dit. Een erg goede thema, maar ze hebben het verhaal totaal verkracht. Aflevering 7 was echt het dieptepunt en heb deze zelfs niet afgekeken. Ga nu toch maar voor Last Resort, Arrow en natuurlijk The Walking Dead. Halo 4 is trouwens ook een aardige serie.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 8 november 2012 @ 00:45:17 #152
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_118965311
Het blijft hilarisch.
Aflevering 6 was een dieptepunt. De character-arc van die dikke is gewoon niet logisch. Die gast heeft een serieus minderwaardigheids-complex. Weglopen omdat je zonder stroom niet voor je vriendin kan zorgen? Dat kan 80% van de mannen niet tegenwoordig. En dan zichzelf in een bidon schieten?

De grootste fout die gemaakt is de tijd tussen de black-out en nu. 15 jaar? Dat is gewoon echt niet geloofwaardig, dat nu ineens alles in actie is (de hangers, Monroe etc). De flashbacks maken dit pijnlijk duidelijk.
  donderdag 8 november 2012 @ 03:21:43 #153
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_118966295
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Ga nu toch maar voor Last Resort,
Van hetzelfde laken een pak.

Ik kan m'n vinger er ook niet zo goed op leggen waarom Arrow er wel mee wegkomt eigenlijk. Die neemt zichzelf niet zo serieus als Last Resort en Revolution denk ik.
Ik ga naar huis.
pi_119014607
Arrow, wat een drama is dat ook zeg :')

Charly die op het eind even om uitleg vraagt, een klap in je gezicht en mijn lul tussen je billen kan je krijgen :r

[ Bericht 46% gewijzigd door kurk_droog op 09-11-2012 13:39:38 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:18:33 #155
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_119018412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat een slechte serie is dit. Een erg goede thema, maar ze hebben het verhaal totaal verkracht. Aflevering 7 was echt het dieptepunt en heb deze zelfs niet afgekeken. Ga nu toch maar voor Last Resort, Arrow en natuurlijk The Walking Dead. Halo 4 is trouwens ook een aardige serie.
Tot volgende week !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_119093787
Ik vind Miles best sexy als ie zo stoer vecht met zwaarden enz :@
pi_119110057
Die kinderen waren echt zeer irritant.
De serie is nogal magertjes maar toch blijf ik kijken, ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren :')
pi_119111299
Ik vind het nog steeds een leuke serie, alleen Charly :r
pi_119111521
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Die kinderen waren echt zeer irritant.
De serie is nogal magertjes maar toch blijf ik kijken, ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren :')
Deze serie pakt me nog niet zoals Falling Skies, maar inderdaad, benieuwd naar wat ze er elke keer van maken.... :')
  maandag 12 november 2012 @ 00:09:27 #160
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119111685
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.

Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Ditismijnsig.
pi_119111944
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.

Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Ik zou je graag over de streep willen trekken maar ik zou niet weten waarom :')
pi_119112279
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.
  maandag 12 november 2012 @ 17:47:15 #163
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119132339
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.
Helemaal mee eens! En ik doe ook echt m'n best om het leuk te vinden, maar IETS zorgt er gewoon voor dat ik echt met moeite geconcentreerd genoeg kan blijven om het verhaal te blijven volgen. Het zal misschien een combinatie zijn van dialogen en acteurs wat het voor mij helaas niet is. Voor nu laat ik hem denk ik gaan, series in overvloed momenteel. Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.
Ditismijnsig.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 08:55:35 #164
42184 crew  DaMart
pi_119154693
Ik vond dit best een leuke aflevering eigenlijk. Er lijkt nu toch echt wat meer te gaan gebeuren qua verhaallijnen.

En interessante locatie waar die Grace zit. Was dat nou een soort deeltjesversneller waar ze bij stond?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119157976
Misschien wel de beste ep tot nu toe. Lekker veel actie en in het begin was het zelfs een beetje spannend. Dat heb ik nog niet vaak gehad bij deze serie. Het begint eindelijk een beetje op gang te komen en dan is het jammer dat ze over 2 afleveringen een break inlassen.
pi_119158056
En ook Charlie was minder irritant trouwens, vind ik dan.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:29:20 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119213212
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.
Alleen jammer dat ze een pauze van 4 maanden inlassen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 20:29:43 #168
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119213234
Hoewel jammer, de serie is belachelijk slecht
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119256519
De aflevering roept vragen op zoals:

• Meerdere pendants zijn in Europa? Hoe zit dat, hoe gaat het er daar aan toen 15 jaar na de BlackOut?
• Wat is het verschil tussen pendants van Model A, B of C? Warom is er maar één actief en kan dat vanuit het 'controle centrum' worden beinvloed?
Burnt to the core but not broken
  donderdag 15 november 2012 @ 23:01:24 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_119258906
Vond deze aflevering wel aardig, hoewel de zus zwaar irritant en de militie met de overlopende zoons etc weer te voorspelbaar waren...

Benieuwd wat die Grace nou precies moet doen: is zij een gevangene of zit zij in het pendule complot :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119413515
Betere aflevering dan alle voorgaande, allen Charly blijft dramatisch
pi_119420846
vorige week hier ook mee begonnen, het is inderdaad niet hoogstaand, zit vol met plotholes en de hoofdrolspeelster is werkelijk in elke scene kut. Maar toch is het wel vermakelijk. Het concept is interessant en het is nog altijd beter dan Terra Nova of Falling Skies
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:31:23 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119421543
jammer dat die kogel niet iets naar rechts was he -O-
pi_119423473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:31 schreef Friday12 het volgende:
jammer dat die kogel niet iets naar rechts was he -O-
idd :D

toch jammer dat de open amerikaanse zenders steeds op veilig willen spelen door dit soort gelikte series te produceren die vooral toegankelijk moeten zijn.

Een serie als Sons of Anarchy trekt op een betaalzender rond de 4/5 miljoen kijkers, dan zou op het open net een niet zo standaard serie ook eens genoeg kijkers kunnen trekken. Nu moeten er allerlei standaard elementen inzitten waardoor het nooit wat wordt
pi_119424726
Ik vond het niet zo'n goede aflevering. Die hallucinaties konden me niet echt boeien. Het einde was nog wel aardig gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')