Van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Ga nu toch maar voor Last Resort,
Tot volgende week !quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat een slechte serie is dit. Een erg goede thema, maar ze hebben het verhaal totaal verkracht. Aflevering 7 was echt het dieptepunt en heb deze zelfs niet afgekeken. Ga nu toch maar voor Last Resort, Arrow en natuurlijk The Walking Dead. Halo 4 is trouwens ook een aardige serie.
Deze serie pakt me nog niet zoals Falling Skies, maar inderdaad, benieuwd naar wat ze er elke keer van maken....quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Die kinderen waren echt zeer irritant.
De serie is nogal magertjes maar toch blijf ik kijken, ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren
Ik zou je graag over de streep willen trekken maar ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.
Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.quote:Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik kom niet eens door de tweede aflevering heen. Het verhaal pakt me gewoon helemaal niet. Ik heb ook heel verkeerd, de verwachting op het niveau van Lost gelegd vanwege Abrams, erg fout natuurlijk. Ik kan de acteurs gewoon niet luchten, die Miles acteert echt alsof het z'n eerste grote klus is, en met Charlie is het zootje ongeloofwaardigheid al helemaal compleet.
Jammer, wat ik had echt hele hoge verwachtingen van het verhaal. Ik zal alsnog proberen aflevering twee af te kijken, maar de spanning is voor mij ver te zoeken.
Helemaal mee eens! En ik doe ook echt m'n best om het leuk te vinden, maar IETS zorgt er gewoon voor dat ik echt met moeite geconcentreerd genoeg kan blijven om het verhaal te blijven volgen. Het zal misschien een combinatie zijn van dialogen en acteurs wat het voor mij helaas niet is. Voor nu laat ik hem denk ik gaan, series in overvloed momenteel. Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, zo is het ook gewoon. Wat ze ook proberen, spannend wordt het niet, in geen enkele situatie. Jammer eigenlijk, want het idee is best leuk. De serie komt alleen meer over alsof het een groepje mensen is die even leuk en gezellig een reisje gaan maken.
Alleen jammer dat ze een pauze van 4 maanden inlassenquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn dat het einde van het seizoen zorgt voor een flinke verbetering, dat is natuurlijk wel bij meer series het geval geweest de afgelopen jaren.
iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:31 schreef Friday12 het volgende:
jammer dat die kogel niet iets naar rechts was he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |