Ging ook helemaal nergens meer over idd.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi mods,
Wegens vele weerstand vraag ik of het Rishi topic verwijderd mag worden.
Okee, over en sluiten dan maar.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ging ook helemaal nergens meer over idd.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, over en sluiten dan maar.
In dit geval prima hoor, het ging sowieso nergens meer over, herhalingen van zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
En bedankt... vanwege iemand die de moeite niet neemt om vorige delen te lezen en dezelfde reacties uit te lokken (om vervolgens om sluiting topic te vragen) moet het topic dicht? man man man.....
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gevolgd hoor.
Maar nu kan je niet meer over kleurlingen klagen he? Wat rot nou.
Ga toch weg.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
A dat doe ik niet en B is dit niet het topic om te gaan provoceren.
Jij vond het bijzonder constructief?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef mossad_agent het volgende:
Haal al mijn racistische posts maar uit het topic. Ik ben benieuwd. Overigens bevestig je nu wel weer mijn idee over jouw...het topic moest dicht want was negatief over iemand met een kleurtje.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Je postgeschiedenis zegt genoeg.
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vond het bijzonder constructief?
Er werd al pagina's lang niets anders gedaan dan op elkaar mekkeren, die Rishi had er niks meer mee uit te staan. En voor ellenloze discussies over wie xenofoob is en wie een allochtonenknuffelaar is heb je de DM functie.
Goh.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
DM/PM functie?? Nee die hebben ze bij mij uitgezet... monddood maken noemen ze dat.
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inboxquote:
We zijn altijd graag van dienst.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Boeit me verder ook niet hoor, sterker nog...het bevalt me wel. Scheelt een hoop trieste mensen in mijn inbox
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn altijd graag van dienst.
Moddergooien, belachelijk maken en uitschelden is niet gewenst in feedback lijkt me.quote:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
Jij vond het bijzonder constructief?
Kan, of een nieuw topic over het onderwerp specifiek voor dat bericht.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
Dat het topic dicht moest is begrijpelijk. Zal hij wel weer open gaan wanneer er nieuwe nieuwsberichten over zijn?
"Nieuws en achtergronden".quote:Op donderdag 29 november 2012 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
Is dit topic wel 'Nieuws'?
NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |