Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Ik heb maar 5 minuten gekeken, maar daar zeg je idd wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gezien en ik moet zeggen dat ik hem leuker vind dan haar. Ze zet zich goed voor schut hoe lomp en vuil ze spreekt, niet echt een goed voorbeeld voor een kind.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Zweeffie het volgende:
was het gister de laatste aflevering?
Ze had wel een ander rokje uiteindelijk bij de opening zag ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
Sowieso, naar een sexshop gaan om iets "stijlvols" te kopen voor de opening van je bar?![]()
![]()
Ja, omdat Michael het originele reepje stof niet geschikt vond voor in het openbaar... Dit reepje stof was waarschijnlijk 3 cm brederquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ze had wel een ander rokje uiteindelijk bij de opening zag ik. Maar inderdaad heel stijlvol voor bijna 82 euro
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt er nog een vervolg? Vond het altijd wel vermakelijk
Monypolygeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef flowerbox het volgende:
[..]volgens mij wel.
Ze doet soms wel heel onnozel. Heel zielig lopen doen als Angelina een avondje naar opa en oma gaat maar als de roze limo dan langs rijd om de speen te brengen niet even uitstappen maar manlief het laten opknappen. Zo erg mist ze haar baby ook weer niet dus...
En dat met die claim was ook al zo'nreactie; 'dan betalen we ze toch lekker Monopolygeld?'
Of wel, en Barbie heeft de titel verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monypolygeld![]()
Voor de liefhebbers, vrijdag is Peter van der Vorst bij Barbie op bezoek.
Het programma heet zeker geen Van der Vorst ziet sterren meer
Wel op de Nederlandse googlequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net trouwens even op google.com op Barbie images gezocht, maar dan komt er geen Samantha de Jong voor op de eerste 14 pagina's.
Geeft maar weer aan hoe klein haar wereldje is, als er een google.sch zou zijn dan zou dat haar referentiekader zijn.
quote:
Ja Jake is top (wel een beetje een sullige droopy) , ik vraag me wel af hoe dat verder gaat zonder aandacht van camera's. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Samanta's en Maik'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Eerlijk gezegd hield ik mijn hart vast toen Mike met haar onder de douche ging, ik was bang dat hij haar liet vallen en dat hoofdje zwabberde in het begin zo erg, maar het ging allemaal goed.
Ik vind vooral die baby lief, het is nog eens een mooi kindje ook, maar in Barbie kan ik niets liefs ontdekken.
Wel in Jake, dat vind ik zo'n lieve man.
Ook niet op zijn hondjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Leandra het volgende:
Jake schijnt absoluut niet lief te zijn, ik zie er ook niks liefs in.
Ik twijfel ook niet aan hun liefde voor de kleine, maar wel aan hun kennis en kunde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Jake is top (wel een beetje een sullige droopy) , ik vraag me wel af hoe dat verder gaat zonder aandacht van camera's. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Samanta's en Maik'sliefde voor dat meisje. Dat komt wel goed, en af en toe een schnabbel brengt geld in het laatje
Fucking hel zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Leandra het volgende:
Over Jake:
Oh Oh Barbie krijgt realityserie
Leuk is een kut woord, ergeren is best lekker. Maar nogmaals dit kindje heeft het zeker niet slecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef theunderdog het volgende:
Kunnen mensen die dit programma leuk vinden, mij vertellen wat ze er leuk aan vinden?
Ik vind het namelijk tegen het walgelijke aan. Dat kindje wordt geboren in een tokkie-milieu, met een moeder die het IQ heeft van een worm.
Dat kindje heeft het niet slecht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is een kut woord, ergeren is best lekker. Maar nogmaals dit kindje heeft het zeker niet slecht.
En camera toezicht gratis
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kindje heeft het niet slecht?![]()
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis mee
Ja, dat is dan ook het enige, dat ze nog bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis mee
Liefde? Waar is de echte aandacht voor het kind dan tijdens de kraamtijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig dat het een meisje is dan, die krijgen hun IQ ook van hun vader mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.
Het kindje wordt ongeveer net zo slim als mama, en krijgt de karaktereigenschappen van papa. Nounou, dat gaat wat worden met dat kindje.![]()
Die vader is wel heel erg intelligent, inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig dat het een meisje is dan, die krijgen hun IQ ook van hun vader mee.
Een jongetje was erger geweest.
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas domquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.
Het kindje wordt ongeveer net zo slim als mama, en krijgt de karaktereigenschappen van papa. Nounou, dat gaat wat worden met dat kindje.![]()
Gevoel en een hart hebben ze sowieso, het eerste is mens eigen en zonder het tweede kun je niet leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas dom
Maak een tegeltjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoel en een hart hebben ze sowieso, het eerste is mens eigen en zonder het tweede kun je niet leven.
Lezen is niet je sterkste punt hè...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die vader is wel heel erg intelligent, inderdaad.![]()
![]()
Ik heb ook erger gezien maar daar maakt dit niet beter..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas dom
Zal wel aan mij liggen maar die Michael is echt niet zo gek dom of zo hoor, zo komt hij i.i.g. niet op mij overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè...
Papa en mama zijn allebei even achterlijk, het is dus irrelevant waar het kindje haar of zijn intelligentie van mee krijgt. Dom wordt hij of zij toch wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar die Michael is echt niet zo gek dom of zo hoor, zo komt hij i.i.g. niet op mij over
Wat is er nog zo erg dan ? Dat ze gaat zuipenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb ook erger gezien maar daar maakt dit niet beter..
Dat zeg ik niet. Ik zie een héél gelukkige moeder en vader. Ze speelt het gewoon goed, geld in de la en het hoerige domme luie blondje spelen. Hoe dom ben je dan duhhhhhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef theunderdog het volgende:
Soury, gaat het bij jouw alleen om geld? Je moet geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben voor je kind enz?
Ik heb twijfel of ze zich dommer voordoet dan ze is, het is echt geen licht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zie een héél gelukkige moeder en vader. Ze speelt het gewoon goed, geld in de la en het hoerige domme luie blondje spelen. Hoe dom ben je dan duhhhhhh
Oh ja waar dan .... en er valt niks te herstellen. Het is goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb liever een goede hechting met mijn kind dan het geld.
Geld kom je makkelijker aan dan dat de band met je kind te herstellen valt.
Joh he !!! het is TV en als ze een piemel op straat ziet ligt het niet aan de ouders .Dat ziet ze ook onder de douche hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb twijfel of ze zich dommer voordoet dan ze is, het is echt geen licht.
En gezien haar gedrag tegen de hond zou ze extra goed moeten uitkijken hoe ze zich met haar kind gedraagt, want voor je het weet heb je jeugdzorg op je dak, en haar taalgebruik is dan al geen aanrader.
Glucdm ook benieuwd hoelang ze denkt dat ze met kind de sexshop kan bezoeken? Als het in de kinderwagen ligt te slapen? Straks in de wandelwagen? Als ze begint te praten?
Kijk mama, piemel!
Mwah... Voor de leeftijd van het kind (nog geen 3 weken) wordt ze behoorlijk van hot naar her gesleept en nachten aan de oma's overgelaten, en dat voor wat drank...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja waar dan .... en er valt niks te herstellen. Het is goed
Het mag TV zijn, maar dat maakt het niet allemaal in scène gezet, het blijft een kind.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh he !!! het is TV en als ze een piemel op straat ziet ligt het niet aan de ouders .Dat ziet ze ook onder de douche hoor
Dat denk ik juist niet, ze was in tranen om haar kindje een nacht bij oma te laten. Dat was geen nep. Verder heeft ze zich aan een contract te houden als de camera's er zijn, en haar reputatie kosten wat het kost hoog te houden. Volgens mij had ze het daar rete moeilijk mee. Zelfs het bezoekje aan vrienden. Ze nam expres niet alles mee zodat ze weer snel naar huis kon gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... Voor de leeftijd van het kind (nog geen 3 weken) wordt ze behoorlijk van hot naar her gesleept en nachten aan de oma's overgelaten, en dat voor wat drank...
Ja dat was ook wel ranzig ja. Eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag TV zijn, maar dat maakt het niet allemaal in scène gezet, het blijft een kind.
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet, ze was in tranen om haar kindje een nacht bij oma te laten. Dat was geen nep. Verder heeft ze zich aan een contract te houden als de camera's er zijn, en haar reputatie kosten wat het kost hoog te houden. Volgens mij had ze het daar rete moeilijk mee. Zelfs het bezoekje aan vrienden. Ze nam expres niet alles mee zodat ze weer snel naar huis kon gaan
Wat maakt dat nou uit? Wat merkt zo'n jong kind daarvan? En liever af en toe eens een nachtje bij opa en oma dan elke dag naar een kinderdagverblijf toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.
Ik weiger nog in discussie te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.
Dat kind is blij als ze op tijd haar flesje krijgt en een berg van liefde voelt. Allebei zijn bij oma ongetwijfeld verzekerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Wat merkt zo'n jong kind daarvan? En liever af en toe eens een nachtje bij opa en oma dan elke dag naar een kinderdagverblijf toch?
Bovendien wonen opa en oma letterlijk om de hoek, en valt dat gesleep dus ook wel mee.
Bij oma wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kind is blij als ze op tijd haar flesje krijgt en een berg van liefde voelt. Allebei zijn bij oma ongetwijfeld verzekerd.
Ze is volgens mij 2 keer weggeweest, een keer omdat Michael jarig was, en met de opening van de bar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
En op visite gaan zonder lekker te kroelen met je kind enzo vind ik ook apart zo snel na de bevalling.
En met 3 weken gaan kinderen niet naar een kinderdagverblijf
Het ging in de kraamtijd al logeren, moeders zuipt waar ze bij is.
Een kind dat aandoen vind ik een schande.. De eerste weken zijn zo belangrijk.
Nja, sorry, maar dat vind ik echt flauwekul. Ik merk er niets van dat ze niet van dat kind zouden houden?quote:
Ik vind vanaf 6 weken ook van de zotte, ik snap niet dat er vrouwen zijn die hun kind met 6 freakin' weken wegbrengen, maar goed dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....
Probeer jij even een kind van 3 weken op een kinderdagverblijf te krijgen
Geen 3 maanden, 3 weken.
Ik bedoelde, als ze zometeen wat ouder is, mag ze van jou wel (zoals zoveel kinderen) een aantal dagen naar een kinderdagverblijf, waar ze verzorgd wordt door vreemden? Maar 2 avondjes (want van meer avonden weten wij helemaal niks af) bij opa en oma zou ze wat krijgen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....
Probeer jij even een kind van 3 weken op een kinderdagverblijf te krijgen
Geen 3 maanden, 3 weken.
Zo is datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze is volgens mij 2 keer weggeweest, een keer omdat Michael jarig was, en met de opening van de bar.
Voor de rest heeft ze dat kind volgens mij geen moment losgelaten, dat zei Michael toch ook, dat ze dag en nacht met dat kind in de weer was? De camera's zijn er ook maar eventjes hè, wat er allemaal buiten de camera's gebeurt zien wij toch niet?
Wat een hoop gedoe om niks.
Dat laatste hoop ik toch echt niet... Datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weiger nog in discussie te gaanHaar moeder is ook de buurvrouw. Volgens mij was dat voor een paar uurtjes, en haalde ze straal bezopen dat kind weer op
Sinds we Son gevolgd hebben in Vriendin is Viva ineens een extra puik bladquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Echt, jullie lijken Viva wel, daar is dezelfde discussie aan de gang, of jullie daar nou trots op moeten zijn.
Ah ik dacht dat het 6 weken was. Is vanaf 6 weken dan het wennen op een kdv? 10 wekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Los van wat wij niet zien vind ik 2 keer logeren al 2 keer te veel![]()
En pas vanaf de 10 weken mogen ze naar het kdv en dan is de eerste echte hechtingsperiode al voorbij. Al vind ik dat inderdaad ook veel te vroeg.
Ik ben net zo'n drama als RTL. Het valt allemaal mee, hoop gedoe om een tv serie. En we kijken allemaal om te ergerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik toch echt niet... Dat
zou letterlijk reden voor een uithuisplaatsing zijn.
Ze waren allebei bezopen.
Nou nee, ik ben er geen voorstander van dat kinderen onder de 1,5 jaar al naar een KDV gaan, maar tegenwoordig is het normaal dat moeder na 3 maanden weer aan het werk gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als ze zometeen wat ouder is, mag ze van jou wel (zoals zoveel kinderen) een aantal dagen naar een kinderdagverblijf, waar ze verzorgd wordt door vreemden? Maar 2 avondjes (want van meer avonden weten wij helemaal niks af) bij opa en oma zou ze wat krijgen?
Echt, jullie lijken Viva wel, daar is dezelfde discussie aan de gang, of jullie daar nou trots op moeten zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds we Son gevolgd hebben in Vriendin is Viva ineens een extra puik blad
Het vroegst dat ouders weer gaan werken in nederland is 10 wekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het 6 weken was. Is vanaf 6 weken dan het wennen op een kdv? 10 weken
Maar Son is dan enkel shoppen, die drinkt nietquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het vroegst dat ouders weer gaan werken in nederland is 10 wekenMaar dat is in de praktijk vaak wel anders gelukkig. Wennen vanaf 6 weken klinkt mij in ieder geval erg vreemd in de oren.
Van rijksoverheid.nl heb ik dit stukje gehaald.quote:Een kinderdagverblijf of crèche is bedoeld voor kinderen vanaf 6 weken tot de leeftijd waarop zij basisonderwijs gaan volgen.
Dat zullen ze best doen, maar zonder voeding van huis gaan met zo'n kleintje is behoorlijk "zorgeloos".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nja, sorry, maar dat vind ik echt flauwekul. Ik merk er niets van dat ze niet van dat kind zouden houden?
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk van dit programma? Scoort het een beetje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Barbie, en in mindere mate Michael, ook niet echt de fijnste mensen, maar snap nou toch dat de 'spraakmakende' dingen gefilmd en geinitieerd worden door RTL5 (dus die TWEE keer dat ze uitgeweest is, weet jij veel, misschien was dat 2 uurtjes, en die baby zit rustig bij opa en oma). Voor de rest zit dat kind misschien wel als een moederkloek heel de dag met haar baby en is er niks aan de hand.
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zullen ze best doen, maar zonder voeding van huis gaan met zo'n kleintje is behoorlijk "zorgeloos".
Ze valt af en toe om of begint te luid om zich heen te schoppen. Neem een borrelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Son is dan enkel shoppen, die drinkt niet
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?
Die wonen om de hoekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?
Ze wilde naar huis, dat was duidelijk. Ze had geen zin in een vrienden avondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.
Mannen niet natuurlijk, dus als je als homostel met een draagmoeder een kind krijgt....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik bizar aangezien ouders sowieso tot minimaal 10 weken na de bevalling altijd verlof hebben
En daarom is het een mooi smoesje geweest om lekker naar huis te kunnen gaan. Je weet wel, om niet in discussie te hoeven gaan over snel weer naar huis willen en zo. Want mensen oordelen al-tijd. Of je het nou zus of zo doet. Dus prima smoesjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.
Ik gok op een tweedequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Barbie over een paar weken of maanden best spijt krijgt hiervan. Zeker als ze het maar echt bij 1 kind houdt, die krabt nog wel twee keer op haar hoofd hoe snel de tijd gaat met zo'n ukkie.
Of niet, dat kan ook
Ik hoop het maar, anders kan ze nog wel een portie janken want die tijd komt niet meer terugquote:
Net als met Gucci.. Ze had gewoon lekker nog een jaar of wat een Baby Born moeten nemen, dit wordt niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Barbie over een paar weken of maanden best spijt krijgt hiervan. Zeker als ze het maar echt bij 1 kind houdt, die krabt nog wel twee keer op haar hoofd hoe snel de tijd gaat met zo'n ukkie.
Of niet, dat kan ook
2 verplichte toneelstukjes per dag á 10 minuten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Al denk ik ook wel dat het allemaal uit zijn verband is getrokken hoor. Ze proppen dagen filmen in veertig minuten.
Wtf is een baby bornquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als met Gucci.. Ze had gewoon lekker nog een jaar of wat een Baby Born moeten nemen, dit wordt niksZe is ook nog echt jong
!
Al denk ik ook wel dat het allemaal uit zijn verband is getrokken hoor. Ze proppen dagen filmen in veertig minuten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is een baby bornEn Gucci is geen huisdier maar een mode assecoire. Daar heb ik serieus nog de meeste moeite mee
Ja zoiets.. Sowieso is het overduidelijk zo gescript als wat. Is dat positiever dan de werkelijkheid hoor je van alle kanten dat het nep is, is het negatiever spreekt men schandequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 verplichte toneelstukjes per dag á 10 minuten?
Wie weet komt ze na 10 minuten aan de pal in de discotheek ook wel thuis?
Dat ben ik ook, leeftijd zegt dan weer wel erg weinig vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als met Gucci.. Ze had gewoon lekker nog een jaar of wat een Baby Born moeten nemen, dit wordt niksZe is ook nog echt jong
!
Je kent de Baby Born niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is een baby bornEn Gucci is geen huisdier maar een mode assecoire. Daar heb ik serieus nog de meeste moeite mee
Wat ik nog het allermooiste vond; die gozer belt aan bij die andere jongen 'ja we hebben liever niet dat er gerookt wordt'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Sowieso is het overduidelijk zo gescript als wat. Is dat positiever dan de werkelijkheid hoor je van alle kanten dat het nep is, is het negatiever spreekt men schande
En dat ze niks bij had.. Als het m'n buren zijn zou ik ook liever een minuut naar huis lopen voor een verse fles of om in alle rust te verschonen dan een halve minuut naar de keuken lopen en daar staan frotten.
Ik bedoel ook meer geestelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, leeftijd zegt dan weer wel erg weinig vind ik.
Ze doet zich niet dommer voor dat ze is, ze is daadwerkelijk zo achterlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zie een héél gelukkige moeder en vader. Ze speelt het gewoon goed, geld in de la en het hoerige domme luie blondje spelen. Hoe dom ben je dan duhhhhhh
Echt typisch een volksbuurt. Allemaal begin 20 al aan de kinderen, "dan ben je ook lekker jong als ze uit huis gaan".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer geestelijkZe is 23 hè? Als je dan nog uit wil en zuipen en zo kan ik daar nog wel inkomen, maar denk dat je dan nog niet aan kinderen moet beginnen
Gescript gaan zitten poepen met de deur openquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Sowieso is het overduidelijk zo gescript als wat. Is dat positiever dan de werkelijkheid hoor je van alle kanten dat het nep is, is het negatiever spreekt men schande
En dat ze niks bij had.. Als het m'n buren zijn zou ik ook liever een minuut naar huis lopen voor een verse fles of om in alle rust te verschonen dan een halve minuut naar de keuken lopen en daar staan frotten.
Ik ben denk ik ietsje ouder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kent de Baby Born niet?Dat was mijn jeugd!
Daar ging het gesprek niet overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
Borstvoeding!!heb je geen keuken nodig en hoef je ook niet te frotten
Hahaha daar moest ik hard om lachen. Ach ja we poepen allemaal, al zou ik de deur ook dicht doen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gescript gaan zitten poepen met de deur open![]()
Er zal best veel gescript zijn, maar dat domme is gewoon hoe ze zijn.
Ies koeltoerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt typisch een volksbuurt. Allemaal begin 20 al aan de kinderen, "dan ben je ook lekker jong als ze uit huis gaan".
Ah je bent dus al bezig dat je er weer vanaf moet
Je moet als je 23 bent sowieso maat kunnen houden, anders ben je geestelijk gewoonweg niet 23 jaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer geestelijkZe is 23 hè? Als je dan nog uit wil en zuipen en zo kan ik daar nog wel inkomen, maar denk dat je dan nog niet aan kinderen moet beginnen
Ja stom dat ik daar niet aan dachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ies koeltoerZe willen gewoon een levende baby born en later beste vriendin ipv dochter. Jong werpen -> op je 36e uit kunnen met je dochter van zestien.
Oh! En laten we dan niet vergeten dat ze dan ook allemaal 7 generaties levend hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ies koeltoerZe willen gewoon een levende baby born en later beste vriendin ipv dochter. Jong werpen -> op je 36e uit kunnen met je dochter van zestien.
Ja heerlijk!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh! En laten we dan niet vergeten dat ze dan ook allemaal 7 generaties levend hebbenAllemaal baren op je 19e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren 569.000.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk van dit programma? Scoort het een beetje?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heerlijk!!Dat zijn 4 generaties en niet 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik moeder werd leefde mijn opa ook nog, maar die was wel al 93 zoiets.
Van die generaties waarbij de overgrootoma dan nog geen 70 is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nooit gehad doeiquote:
quote:
Niet als je niet in loondienst bent...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik bizar aangezien ouders sowieso tot minimaal 10 weken na de bevalling altijd verlof hebben
Ook dan heb je zwangerschapsverlof... dat het met max minimumloon wellicht een schijntje is tov je normale inkomen is iets anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet als je niet in loondienst bent...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze is volgens mij 2 keer weggeweest, een keer omdat Michael jarig was, en met de opening van de bar.
Voor de rest heeft ze dat kind volgens mij geen moment losgelaten, dat zei Michael toch ook, dat ze dag en nacht met dat kind in de weer was? De camera's zijn er ook maar eventjes hè, wat er allemaal buiten de camera's gebeurt zien wij toch niet?
Wat een hoop gedoe om niks.
Ze kon toch geen borstvoeding geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
Borstvoeding!!heb je geen keuken nodig en hoef je ook niet te frotten
Ze heeft het niet eens geprobeerd, ze wist ver vantevoren al dat zij niet zoiets banaals als borstvoeding geven zou doen, dat is te ouderwets voor hen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kon toch geen borstvoeding geven?
Zoiets had ik begrepen.
Niet iedere vrouw kan dat natuurlijk
Dat was er in 'mijn' tijd nog niet... Wel goed dat het er nu wel is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dan heb je zwangerschapsverlof... dat het met max minimumloon wellicht een schijntje is tov je normale inkomen is iets anders.
Ja, want als je werkelijk niets anders doet dan al die tijd met je kind in je armen zitten dan ga je niet alleen op stap, je zuipt je daarbij ook een slag in de rondte, zodat je niet toekunt met even een paar uurtjes oppas.quote:
Ik had begrepen dat ze geen borstvoeding kon geven ivm haar borstvergroting.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft het niet eens geprobeerd, ze wist ver vantevoren al dat zij niet zoiets banaals als borstvoeding geven zou doen, dat is te ouderwets voor hen.
Volgens mij was zij niet ladderzat thuis gekomen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je werkelijk niets anders doet dan al die tijd met je kind in je armen zitten dan ga je niet alleen op stap, je zuipt je daarbij ook een slag in de rondte, zodat je niet toekunt met even een paar uurtjes oppas.
Dat rijmt gewoon niet, als ze werkelijk niet anders deed dan met haar kind in haar armen zitten, dan ging ze even een paar uur weg om te doen wat ze moest doen, maar kwam ze niet ladderzat thuis, omdat haar kind dan haar prioriteit zou zijn, maar de eerste keer zat ze al aan de Bacardi terwijl de kleine er in de kinderwagenbak nog gewoon naast lag.
Een borstvergroting is geen reden om geen borstvoeding te kunnen geven, tenzij ze alle melkklieren doorsnijden, maar dan ben je wel bij een slager geweest (en niet in NL).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze geen borstvoeding kon geven ivm haar borstvergroting.
(sowieso vind ik dat iedereen zelf moet weten of ze wel of geen borstvoeding willen geven, en ik vind het niet raar als vrouwen dit niet willen)
Nee, want als de drank niet aanslaat dan zit hij ook niet in je lijf en kun je geheel verantwoord een pasgeborene verzorgen.... misschien had ze ook nog zelf naar huis moeten rijden? Ze was toch niet dronken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij was zij niet ladderzat thuis gekomen hoor![]()
Ze baalde er zelfs van dat ze niet dronken was geworden
En misschien is ze maar een uur weggeweest? Misschien wel 10 minuten? Alleen voor het filmen?
Ik kon uit de uitzending niet opmaken, dat ze daadwerkelijk urenlang of een nacht lang is weggeweest
Flesvoeding kan ook het beste zijn voor een kind, om allerlei redenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef Leandra het volgende:
Ja nou ja, sommige mensen vinden het normaal dat je het liefst het best voor je kind doet
Ik ben ook benieuwd hoe lang het is geweest, wie weet verklapt iemand het nog zodra de serie wat langer op de achtergrond is...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
En misschien is ze maar een uur weggeweest? Misschien wel 10 minuten? Alleen voor het filmen?
Ik kon uit de uitzending niet opmaken, dat ze daadwerkelijk urenlang of een nacht lang is weggeweest
Inderdaad, ze klaagde dat ze maar niet 'lazerus' werd ondanks dat ze zoveelzoop, dus ze had wel degelijk veel gezopen en als ze veel gezopen heeft lijkt het mij niet logisch dat ze maar 10 minuten binnen is geweest voor het beeldmateriaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij was zij niet ladderzat thuis gekomen hoor![]()
Ze baalde er zelfs van dat ze niet dronken was geworden
Ja, in het geval van Barbie, met haar constante drankzucht, zal het al snel beter zijn, maar dat gezeik dat borstvoeding raar of ouderwets zou zijn is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flesvoeding kan ook het beste zijn voor een kind, om allerlei redenen
In hetzelfde tijdsbestek was het Michael (die toch ook behoorlijk getraind is qua drankgebruik) iig wel gelukt dronken te worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze klaagde dat ze maar niet 'lazerus' werd ondanks dat ze zoveelzoop, dus ze had wel degelijk veel gezopen en als ze veel gezopen heeft lijkt het mij niet logisch dat ze maar 10 minuten binnen is geweest voor het beeldmateriaal.
Een vriendin van mij heeft ook borstvergroting gehad in Nederland, maar kan ook geen borstvoeding meer gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een borstvergroting is geen reden om geen borstvoeding te kunnen geven, tenzij ze alle melkklieren doorsnijden, maar dan ben je wel bij een slager geweest (en niet in NL).
Ja nou ja, sommige mensen vinden het normaal dat je het liefst het best voor je kind doet, of iig probeert te doen, ipv doen alsof borstvoeding raar en ouderwets is, terwijl het simpelweg beter is voor je kind, maar ja, je moet er wel wat voor overhebben....
Sorry hoor maar ik vind je een beetje overdrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want als de drank niet aanslaat dan zit hij ook niet in je lijf en kun je geheel verantwoord een pasgeborene verzorgen.... misschien had ze ook nog zelf naar huis moeten rijden? Ze was toch niet dronken.
Ja, maar ze kraamt sowieso meer onzin uit (en groffe taal), dus vreemd is het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
maar dat gezeik dat borstvoeding raar of ouderwets zou zijn is te triest voor woorden.
Dat ze het uitkraamt is een ding, maar dat het hier herhaald en verdedigd wordt door mensen die wel intelligent genoeg zijn om een account aan te maken en in te loggen is wat anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ze kraamt sowieso meer onzin uit (en groffe taal), dus vreemd is het niet.Hoe intelligent is ze nou werkelijk. Al kan het ook een opmerking geweest zijn om alle kritiek voor te zijn.
"Ik wil geen kind meer, nee nooit meer, ik wil gewoon altijd filet kunnen eten". Tja![]()
ze zat s middags toen haar visagiste er was ook wat glazen weg te drinken natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze klaagde dat ze maar niet 'lazerus' werd ondanks dat ze zoveelzoop, dus ze had wel degelijk veel gezopen en als ze veel gezopen heeft lijkt het mij niet logisch dat ze maar 10 minuten binnen is geweest voor het beeldmateriaal.
Nou ze heeft wel recht op een mening in die zin dat ze het toch zelf moet weten, als zij zich er niet fijn bij voelt, dan heeft het proberen ook geen nut. Werkt alleen averechts, gaat toch veel tijd in zitten. En sommige mensen begrijpen dat, ik ook welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze het uitkraamt is een ding, maar dat het hier herhaald en verdedigd wordt door mensen die wel intelligent genoeg zijn om een account aan te maken en in te loggen is wat anders.
Nee zover wij hebben kunnen zien, heeft ze dat niet gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de serie dus niet gevolgd verder, heeft Barbie ook 9 maanden lang wanhopig 0% bier gedronken om zo toch iets binnen te krijgen? Dat vind ik altijd het toppunt van sneuVerslaafd...
Knap ik zou er ook moeite mee hebben, roken dan dat doet ze dan weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de serie dus niet gevolgd verder, heeft Barbie ook 9 maanden lang wanhopig 0% bier gedronken om zo toch iets binnen te krijgen? Dat vind ik altijd het toppunt van sneuVerslaafd...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik wil geen kind meer, nee nooit meer, ik wil gewoon altijd filet kunnen eten". Tja![]()
Ik zou me er ook niet fijn bij voelen op borstvoeding te geven als ik ooit een kindje krijg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze heeft wel recht op een mening in die zin dat ze het toch zelf moet weten, als zij zich er niet fijn bij voelt, dan heeft het proberen ook geen nut. Werkt alleen averechts, gaat toch veel tijd in zitten. En sommige mensen begrijpen dat, ik ook wel
Dat is onzin heb ik begrepen. Het is een keusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet fijn bij voelen op borstvoeding te geven als ik ooit een kindje krijg.
Maar ik durfde dat bijna hier niet te zeggen
Hoewel ik wel weet dat het BETER is dan flesvoeding. Zie ik het gewoon niet zitten. Dat staat gewoon ook al vast(misschien denk ik er tegen die tijd anders over, maar op dit moment voel ik er niks voor
)
Dus ik snap Barbie wel![]()
Hoewel ik begrepen had dat ze geen borstvoeding kon geven, omdat ze een borstvergroting had gedaan
Als jij je er niet fijn bij voelt moet je dat gewoon lekker laten, zo simpel is het. Stuk fijner als jij je gewoon lekker op je gemak voelt als je al net een versgebakken moeder bent met alle vragen en hormonen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet fijn bij voelen op borstvoeding te geven als ik ooit een kindje krijg.
Maar ik durfde dat bijna hier niet te zeggen
Hoewel ik wel weet dat het BETER is dan flesvoeding. Zie ik het gewoon niet zitten. Dat staat gewoon ook al vast(misschien denk ik er tegen die tijd anders over, maar op dit moment voel ik er niks voor
)
Dus ik snap Barbie wel![]()
Hoewel ik begrepen had dat ze geen borstvoeding kon geven, omdat ze een borstvergroting had gedaan
Inderdaad, Gucci is ook haar babietjuhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
Ze is ook dol op Gucci, en daaraan zie je dus al dat liefde niet gelijk staat aan opvoeding.
Barbie heeft het niet eens geprobeerd, ze ging het niet proberen, ze vond borstvoeding maar raar en ouderwets, dat is iets anders dan niet kunnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft ook borstvergroting gehad in Nederland, maar kan ook geen borstvoeding meer gevenDe 1 kan het wel en de ander niet.
Dan was jouw moeder misschien net die ene procent, maar de kans is veel groter dat ze gewoon door een gebrek aan kennis en begeleiding niet wist hoe ze de borstvoeding moest laten slagen.quote:Mijn moeder kon ook geen borstvoeding geven, ze had gewoon geen melk. Dus ik heb flesvoeding gehad en ik ben supergezondTuurlijk is borstvoeding het beste, maar tegenwoordig zijn er andere producten die ook goed zijn
We zien ook niet 24/7 hoe ze met Gucci omgaat, daar kunnen we ook niet over oordelen... toch?quote:Sorry hoor maar ik vind je een beetje overdrijven.
We zien niet 24/7 hoe barbie met haar baby omgaat. Ik vind niet dat we hier over kunnen oordelen. Maar wat ik zie, is dat ze alle liefde aan haar baby geeft. En dat ze er echt wel omgeeftNet als Michael. En tja dat Barbie gewoon een beetje dom is, kan ze ook niks aan doen. Maar ik geloof wel dat ze er voor de baby is
Ja, laat haar nu eindelijk maar eens met zwangerschapsverlof gaan, want zo'n kleintje en dan ook nog eens wekenlang een camerateam over de vloer lijkt me ook niet heel goed voor de rust die je dan hard genoeg nodig hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het maar goed ook dat die serie lekker klaar is nu, weg met die poppenkastKan ze thuis wat meer tijd investeren.
Ja is dat zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin heb ik begrepen. Het is een keus
Ja die mening deel ik dus ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je er niet fijn bij voelt moet je dat gewoon lekker laten, zo simpel is het. Stuk fijner als jij je gewoon lekker op je gemak voelt als je al net een versgebakken moeder bent met alle vragen en hormonen.
Dan is dat mij even ontgaan. Ik dacht echt ivm die borstvergrotingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Barbie heeft het niet eens geprobeerd, ze ging het niet proberen, ze vond borstvoeding maar raar en ouderwets, dat is iets anders dan niet kunnen.
[..]
Dan was jouw moeder misschien net die ene procent, maar de kans is veel groter dat ze gewoon door een gebrek aan kennis en begeleiding niet wist hoe ze de borstvoeding moest laten slagen.
Tel daarbij op nog een keer jarenlange indoctrinatie door de borstvoedingindustrie en het feit dat het 30 jaar geleden nog bijna de standaard was, want zogenaamd beteren dan kom je al gauw uit op "geen melk"
Het aantal vrouwen dat werkelijk geen borstvoeding kan geven is echt heel klein, incl. vrouwen die ivm medicatie en borstoperaties geen borstvoeding kunnen geven is het nog geen 5%
[..]
We zien ook niet 24/7 hoe ze met Gucci omgaat, daar kunnen we ook niet over oordelen... toch?
Wat we er wel van zien vind ik deels behoorlijk "onhandig" als het om een pasgeborene gaat.
Wat dan ? Ik zie het nietquote:Wat we er wel van zien vind ik deels behoorlijk "onhandig" als het om een pasgeborene gaat.
Zou me niks verbazen als ze over een paar weken ineens helemaal jankend haar bed niet meer uit wil...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laat haar nu eindelijk maar eens met zwangerschapsverlof gaan, want zo'n kleintje en dan ook nog eens wekenlang een camerateam over de vloer lijkt me ook niet heel goed voor de rust die je dan hard genoeg nodig hebt.
Ja dat was geloof ik al, stond in de krant geloof ik, of rtl boulevard? Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze over een paar weken ineens helemaal jankend haar bed niet meer uit wil...
Ben je net moeder, sta je nog de hele dag in rol 'Barbie te spelen'.Hormonen, camera, gekkigheid, blegh.
Idd... Alles leuk en aardig, maar dit tijdsbestek (en zeker de snelheid waarmee de opnames uitgezonden moesten worden) is gewoon vragen om problemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze over een paar weken ineens helemaal jankend haar bed niet meer uit wil...
Ben je net moeder, sta je nog de hele dag in rol 'Barbie te spelen'.Hormonen, camera, gekkigheid, blegh.
Ohh dat weer. okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voeding vergeten, aan de zuip gaan....
Ik denk nog steeds dat ze die voeding express vergeten was, zodat ze lekker naar huis kon.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voeding vergeten, aan de zuip gaan....
Dat denk ik ook, al neem ik mensen met een standaard PI nooit serieusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze die voeding express vergeten was, zodat ze lekker naar huis kon.
En sowieso die vrienden woonden om de hoek
oe dat was jij hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al neem ik mensen met een standaard PI nooit serieus
Je kan het welquote:
Jep, dat leek mij eigenlijk vrij duidelijk, ze had ook net die hond opgehaald, dus waarom dan niet ff terug voor het flesje? Die wilde lekker naar huisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze die voeding express vergeten was, zodat ze lekker naar huis kon.
En sowieso die vrienden woonden om de hoek
Ja, germ op handen en voeten bevallen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Iemand van der Vorst gekeken? Ik had wel te doen met ze, hoor, en zo merk je wel dat er flink wordt geknipt en geplakt in het programma..
ja heb wel een klein stukje gezien. Vind het ook wel sneu voor ze, maar het is toch echt hun eigen gedrag wat het veroorzaakt heeft, niet het knip en plak werk van rtl.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Iemand van der Vorst gekeken? Ik had wel te doen met ze, hoor, en zo merk je wel dat er flink wordt geknipt en geplakt in het programma..
wat was er dan? heb het deze keer toevallig niet gekeken..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zij hebben zelf besloten om bepaalde dingen niet te melden in de media, dat vertelde die jongen toch? Al hebben ze wel tegen de pers gezegd dat het weinig scheelde of zij/ze was/waren er niet meer geweest. En sowieso zijn er zoveel bevallingen geen pretje, dus een shocker is het nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Het gedrag van Barbie en Mike hebben de zware bevalling veroorzaaktquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef purebliss het volgende:
[..]
ja heb wel een klein stukje gezien. Vind het ook wel sneu voor ze, maar het is toch echt hun eigen gedrag wat het veroorzaakt heeft, niet het knip en plak werk van rtl.
uhh nee,, ze hadden het erover dat ze zo slecht overkwamen op tv. Nou lijkt me duidelijk hoe dat komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gedrag van Barbie en Mike hebben de zware bevalling veroorzaakt
Nou, die bevalling is wel heel creatief 'stel je lekker ff aan over een doodnormale bevalling' geknipt hoor. Het enige dat echt drama verraadde, was de zijdelingse opmerking dat ze nog ff naar de OK moest om gehecht te worden. Maar lang niet iedereen zal daaruit afgeleid hebben dat ze van voor tot achter open lag en reden had om te klagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef purebliss het volgende:
[..]
uhh nee,, ze hadden het erover dat ze zo slecht overkwamen op tv. Nou lijkt me duidelijk hoe dat komt.
Daar heb ik het toch niet over. Ik bedoel dat ze het jammer vonden dat ze als slechte ouders overkwamen op tv en dat mensen dachten dat Angelina ook wel zo zou worden later. Maar met zulk gedrag veroorzaak je die vooroordelen zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, die bevalling is wel heel creatief 'stel je lekker ff aan over een doodnormale bevalling' geknipt hoor. Het enige dat echt drama verraadde, was de zijdelingse opmerking dat ze nog ff naar de OK moest om gehecht te worden. Maar lang niet iedereen zal daaruit afgeleid hebben dat ze van voor tot achter open lag en reden had om te klagen.
Maar ze heeft toch zelf in een persbericht laten weten dat zij / dat meisje er bijna niet meer was geweest? Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, die bevalling is wel heel creatief 'stel je lekker ff aan over een doodnormale bevalling' geknipt hoor. Het enige dat echt drama verraadde, was de zijdelingse opmerking dat ze nog ff naar de OK moest om gehecht te worden. Maar lang niet iedereen zal daaruit afgeleid hebben dat ze van voor tot achter open lag en reden had om te klagen.
Dat zou kunnen, ik volg er helemaal niks van eigenlijk, maar ik was laatst ziek en heb alle afleveringen er doorheen gejastquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch zelf in een persbericht laten weten dat zij / dat meisje er bijna niet meer was geweest? Of ben ik nou gek?
Ik heb de serie tot vorige week nooit gekeken, en vorige week alleen 5 minuten, maar van de berichtjes op internet had ik meegekregen dat er iets heftigs was gebeurd.
Maar nu bij Peter zag ik dus pas wat er was...
Het blijven tokkies en idd een heftige bevalling heeft niks te maken met of zij idd een hoop gezeur over zich heen krijgen. Die 5 minuten stonden m'n haren al overeind met het vloekwerkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef purebliss het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over. Ik bedoel dat ze het jammer vonden dat ze als slechte ouders overkwamen op tv en dat mensen dachten dat Angelina ook wel zo zou worden later. Maar met zulk gedrag veroorzaak je die vooroordelen zelf.
Ze hoefde niet naar de OK omdat ze van voor tot achter open lag, ze moest naar de OK omdat er een stuk placenta achtergebleven was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ze zien seksen dan? Zal me niks verbazen als dat grootspraak is hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hoefde niet naar de OK omdat ze van voor tot achter open lag, ze moest naar de OK omdat er een stuk placenta achtergebleven was.
Als je na een bevalling van voor tot achter opengelegen hebt, dan hoeft je man 3 weken later geen viagraatje te nemen zodat jullie eens even extra lange stevige vrijpartij kunnen hebben.
Ja, ze kunnen zoveel zeggen.... maar als Michael zegt dat ze er een uurtje tegenaangegaan zijn, dan heb ik geen reden om aan te nemen dat het niet zo is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ze zien seksen dan? Zal me niks verbazen als dat grootspraak is hoor...
Dat zet idd tot nadenken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:
Je hebt haar wel zien lopen toch, een dag of 2 na de bevalling? Als je een dusdanige totaal ruptuur hebt dat je daarvoor naar de OK moet, dan loop je 2 dagen later niet vrolijk rond, en zeker niet een trap op.
In de media staat ook gewoon dat die operatie na de bevalling was omdat de placenta niet goed losgekomen was, dat iemand daar hier van maakt dat die operatie was omdat ze van voor tot achter open lag, zegt natuurlijk niets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zet idd tot nadenken.
En ik moest een beetje lachen om je zin dat er geen reden is om aan te nemen dat ze niet hebben liggen duwen en trekken
Die latex pakjes kleden best slank afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hebben écht niet over die bar nagedacht. Zelfs het logo van Mattel stelen.Lekker snugger.
En Barbie die nog geen maand na haar bevalling verwacht alweer een superstrakke buik te hebben.
Hi-la-rischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Hedera het volgende:
Ik heb me toch gelachen afgelopen keer. Die Michael doet wel echt zijn best om grappig te zijn maar die opmerking onder de douche: "Samanttt ik heb me toch een hangballen. Ze liggen op het doucheputjuh! ".
Werkelijk waar, ik had buikpijn van het lachen!
Als je het IQ van een garnaal hebt en alleen modebladen leest waar modellen vol trots vermelden hoe snel zij na hun zwangreschap weer een strak lijf hebben dan weer je idd niet beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hebben écht niet over die bar nagedacht. Zelfs het logo van Mattel stelen.Lekker snugger.
En Barbie die nog geen maand na haar bevalling verwacht alweer een superstrakke buik te hebben.
Ja ik zou eerder de dieren bescherming verwachtenquote:
Oke, daar ging m'n drinken bijnaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zou eerder de dieren bescherming verwachten
Het is nog serieus ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, daar ging m'n drinken bijna
Snap ik, maar ergens klinkt het zo lachwekkend.quote:
quote:'Barbie komt met nieuwe reallifesoap'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het is goed mogelijk dat er volgend jaar weer een nieuwe soap komt over het leven van Barbie, oftewel Samantha de Jong.
RTL bevestigt aan dat ze in onderhandeling zijn met de blondine over een nieuwe serie zo meldt WTF.
Naar verluidt zou de derde soap, Huisje Boompje Barbie gaan heten.
Samantha de Jong beter oftewel Barbie werd bekend in het programma Oh Oh Cherso uit 2010. Hierna volgden Barbies Bruiloft en Barbies Baby waarin Barbie beviel van dochter Angelina.
Maar waar moeten we naar kijken dan? Waar zou het over gaan?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar moeten we naar kijken dan? Waar zou het over gaan?
Misschien moet ik mijn fantasie een beetje gebruikenquote:
Het is het eerste grapje waar ik vandaag om moet lachenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn fantasie een beetje gebruiken
Dan heb ik onbedoeld toch een goede daad verricht vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is het eerste grapje waar ik vandaag om moet lachen
Haha, ik ben benieuwd. Zie net op RTL XL weer een stukje voorbij komen en moet zeggen dat ik het toch wel uiterst vermakelijk vond. Volgens mij waren de kijkcijfers ook goed dus waarom niet.quote:
had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is dat mij even ontgaan. Ik dacht echt ivm die borstvergroting
Je zit er niet ver naastquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Leandra het volgende:
Huisje, boompje, Barbie?
Ze gaan verhuizen wat ze moet voor de kleine een huis met een tuin?
En het liefst met een oprit garage voor de BMW van Michael?
Met hun huidige inkomens zal dat wel geen sociale huurwoning meer worden... moeten ze de wijk uit.
quote:BUURT ZIET KOMST BARBIE MET ANGST EN BEVEN TEGEMOET
Barbie gaat verhuizen omdat er geesten in haar huis ronddwalen. De realityster en haar man Michael hebben al een nieuw optrekje op het oog. De nieuwe buurtjes houden hun hart vast…
De zoektocht naar een nieuw onderkomen en het betrekken van het stulpje vormen de rode draad in de nieuwe realityshow Huisje, Boompje Barbie, dat vanaf 5 maart te zien is op RTL 5. De verhuizing gaat natuurlijk gepaard met de nodige stress, wat dan weer voor spanningen zorgt tussen het stel.
En niet alleen bij Barbie en Michael. In de buurt waar de twee van plan zijn neer te strijken zijn alle alarmbellen al afgegaan en houdt iedereen zijn hart vast. “Wij denken erover na te vertrekken als zij hier komen wonen”, zegt een buurvrouw, die anoniem wil blijven omdat ze bang is voor represailles, tegen RTL Boulevard. “Van de zomer, met al die barbecuefeesten, dan hebben wij geen rust meer.”
Dan wordt het een soort Flodder maar dan echtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die serie is natuurlijk om ervoor te zorgen dat ze de verhuizing van de rest van de familie kunnen betalen
Oooooh misschien kunnen ze er een dag-en-nacht-kanaal van maken bij TLC of zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Flodder maar dan echt
die mag niet in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maar hoe gaat het met de kleine meid dan??
waar staan de foto's?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:05 schreef Ole het volgende:
Zo te zien komen ze echt in een kakbuurt. En inderdaad een benedenhuis
zag het in.beeld bij blvd. Even zoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar staan de foto's?
Dan kan ik even kijken of ik weet welke buurt het is en wat voor buurt het is.
Hier staat een klein fotootje en de wijk. Duindorp dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef MissJ het volgende:
waar staan de foto's?
Dan kan ik even kijken of ik weet welke buurt het is en wat voor buurt het is.
ooh ze verhuizen naar Duindorp! Dat is een onwijze tokkiewijk! Absoluut geen kakbuurt dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier staat een klein fotootje en de wijk.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ft_nieuw_huis__.html
quote:Dit is het nieuwe huis van Barbie!
Omdat Barbie er van overtuigd is dat er boze geesten in haar huis rondwaaieren, zat er niets anders op dan te verhuizen naar een andere woning in Scheveningen. Natuurlijk moest het geheim blijven waar, maar bekendeburen heeft het nieuwe optrekje van Barbie en Michael weten te vinden.
Barbie en Michael gaan in dit benedenhuis in de Scheveningse wijk Duindorp wonen. Het nieuwe huis bevindt zich een paar kilometer van hun huidige optrekje. Zoals op de foto’s te zien is, worden er al opnames gemaakt voor de nieuwe serie die in maart op televisie te zien is. Het nieuwe optrekje is helemaal voor Barbie en Michiel opgeknapt.
Het is een 3/4 kamerappartement bestaande uit 2 slaapkamers en 1 badkamer. De totale woonoppervlakte is 70 vierkante meter. Aan de achterkant bevindt zich een prachtig terras van 30 vierkante meter, waar Barbie straks heerlijk kan zonnen. Als het te warm is kan ze naar het strand, welke zich op loopafstand van haar huis bevindt.
Koken kunnen de twee straks naar hartenlust. Ze hebben in het huis een open keuken die voorzien is van o.a. een kookplaat, koelkast, vriezer en afwasmachine. De huur bedraagt 793,– euro exclusief en daar komt nog 106,02 aan servicekosten bij. Als extra beschikken ze over een eigen parkeerplaats en is ieder vertrek in het huis voorzien van vloerverwarming.
Het lijken inderdaad wel mastenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:52 schreef Leandra het volgende:
Zitten ze daar nou tegenover de haven?
dat zou heel goed kunnen ja, Duindorp ligt aan de Scheveningse haven namelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:52 schreef Leandra het volgende:
Zitten ze daar nou tegenover de haven?
Al een tijd niet meer daar geweest? Of enkel in het afbraakgedeelte?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh ze verhuizen naar Duindorp! Dat is een onwijze tokkiewijk! Absoluut geen kakbuurt dus
Ik kom er nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer daar geweest? Of enkel in het afbraakgedeelte?
Als ze echt beroerd verdiende dan kwam ze wel in aanmerking voor sociale huur (vergeten we de tig jaar wachttijd even).quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef quirina het volgende:
Pff veel te dure huur voor wat ze ervoor krijgen . Verdient Barbie zo beroerd bij RTL?
Ze laat wel een woning achter nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze echt beroerd verdiende dan kwam ze wel in aanmerking voor sociale huur (vergeten we de tig jaar wachttijd even).
quote:Duindorp verdeeld over komst Barbie
Toekomstige buren van 'Barbie' zijn bezig met een handtekeningenactie om haar verhuizing te voorkomen.
Samantha de Jong, bekend uit onder meer Oh Oh Cherso, wil met haar gezin verhuizen naar een andere woning in de Haagse wijk Duindorp. Omwonenden zijn bang voor geluidsoverlast en zitten ook niet te wachten op cameraploegen, meldt Omroep West.
Een anonieme bewoner zegt dat zo'n twintig handtekeningen zijn opgehaald om aan te bieden aan Vestia. Deze verhuurder zegt dat Barbie en haar gezin gewone huurders zijn die zich moeten houden aan de regels die gelden voor iedere huurder en ziet geen beletsel. In maart zou een nieuwe realitysoap van Barbie van start gaan waarin de verhuizing centraal staat.
Niet alle buurtbewoners zien Barbie en haar man Michael liever gaan dan komen. Een andere bewoner van Duindorp laat weten aan De Telegraaf: "Ik woon al mijn hele leven in Duindorp en alleen een aantal mensen uit de flat die hier niet vandaan komen, zijn tegen hun komst. Ik heb Samantha gesproken en ik ga een handtekeningenactie beginnen omdat er mensen zijn die wél willen dat ze komt."
Ja precies, de authentieke Duindorpersquote:Ik heb Samantha gesproken en ik ga een handtekeningenactie beginnen omdat er mensen zijn die wél willen dat ze komt.
Meej kei skon laminaat. En dat zwarte behang liet ik ook gewoon hangen.quote:
Maar zodra de nieuwe (beruchte) buren een keer met cameraploeg langsgeweest zijn weet de halve straat het.... en de straat erachter.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef amaranta het volgende:
Sowieso bijzonder dat de 'buren' al weten wie er komt.
Nou heb ik niet heel vaak nieuwe buren gehad, maar toen wij nog huurden, en we nieuwe buren kregen, wisten we echt niet van te voren wie er kwam te wonen.
Nederland is maar een klein landje.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zodra de nieuwe (beruchte) buren een keer met cameraploeg langsgeweest zijn weet de halve straat het.... en de straat erachter.
quote:Barbie moet boeten
Barbie heeft maandag een eis van 200 van uur werkstraf gekregen.
Als Samantha van der Plas, zoals de realityster in het echt heet, de werkstraf niet uitvoert kan ze 100 dagen de cel in. Ook heeft Barbie twee jaar voorwaardelijk horen eisen door het Openbaar Ministerie.
Barbie was maandagochtend zelf aanwezig in de rechtbank om zich te verantwoorden.
De 23-jarige Haagse zou tijdens een vechtpartij iemand hebben gekrabd, aan de haren getrokken, gestompt en een knietje hebben gegeven. Ook zou ze in Oostenrijk iemand een gebroken tand hebben geslagen met een glas.
quote:Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
Toch wel erg makkelijk verdiend he?quote:Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug:
Ik zie haar eerder bij the next pop talentquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Ole!
En dochter eerder bij HNTM, whehehe
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk wil ze nu een realityshow blijven doen, het is een constante bron van inkomsten.
Wel gruwelijk asociaal trouwens, je 2de borstvergroting zo plannen dat je niks hoeft te doen met de verhuizing
Niet te geloven dat de mensen om haar heen dat pikken.
Het verbaast me zelfs niet als ze tijdens de verhuizing op vakantie moet om bij te komen van haar operatie....quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze leek ook dikker. Dus de tieten moesten ook een maatje groter natuurlijk.
Kan ze wel iets eigenlijk? Volgens mij kan ze ook beter aan de zijlijn staan tijdens een verhuizing.
Ik bij My big fat gypsy wedding..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder bij the next pop talent
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Ole het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nt-te-scheiden.dhtml
Kan iemand deze even c/p en? En de foto!
quote:Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.
De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.
'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.
In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.
Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.
Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.
Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
Wat scherp van je voorspellingquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
Darn....
Geen wonder dat de huwelijksbelofte al hernieuwd moet worden.
En goh, toch wel een tweede willen, morgen even terugzoeken wat ik voorspeld had over hoe snel ze een tweede zou willen, zal wel ergens staan waar ze geroepen had dat ze zich direct na de bevalling zou laten steriliseren
Sorry Ole, ik zit mobiel, dus c/p gaat m niet worden.
Nog niet neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De buurt waar ze gaat wonen (nieuwbouw Duindorp, koophuizen) is wel leuk hoor. Niet de aso kant van Duindorp zeg maar.
Omdat het nieuwbouw en koop is waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De buurt waar ze gaat wonen (nieuwbouw Duindorp, koophuizen) is wel leuk hoor. Niet de aso kant van Duindorp zeg maar.
Klopt jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het nieuwbouw en koop is waarschijnlijk?
is dat het deel wat eerder gesloopt is?
Mwah, tokkies kopen niet zo snelquote:
...en ook gemeden wordt door de nieuwe doelgroep.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is dus een voormalige achterbuurt die gesloopt is en nu onbetaalbaar is voor de oorspronkelijke bewoners...
Stadsvernieuwing
Vandaar dat die koopwoning nu te huur wordt aangeboden en Barbie er kan gaan wonen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
...en ook gemeden wordt door de nieuwe doelgroep.
Bekend verhaal, zie je in veel steden. Waar gemeenten ook voor miljoenen het schip in gaan, door die stadsvernieuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |