Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Ik heb maar 5 minuten gekeken, maar daar zeg je idd wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gezien en ik moet zeggen dat ik hem leuker vind dan haar. Ze zet zich goed voor schut hoe lomp en vuil ze spreekt, niet echt een goed voorbeeld voor een kind.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Zweeffie het volgende:
was het gister de laatste aflevering?
Ze had wel een ander rokje uiteindelijk bij de opening zag ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
Sowieso, naar een sexshop gaan om iets "stijlvols" te kopen voor de opening van je bar?![]()
![]()
Ja, omdat Michael het originele reepje stof niet geschikt vond voor in het openbaar... Dit reepje stof was waarschijnlijk 3 cm brederquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ze had wel een ander rokje uiteindelijk bij de opening zag ik. Maar inderdaad heel stijlvol voor bijna 82 euro
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt er nog een vervolg? Vond het altijd wel vermakelijk
Monypolygeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef flowerbox het volgende:
[..]volgens mij wel.
Ze doet soms wel heel onnozel. Heel zielig lopen doen als Angelina een avondje naar opa en oma gaat maar als de roze limo dan langs rijd om de speen te brengen niet even uitstappen maar manlief het laten opknappen. Zo erg mist ze haar baby ook weer niet dus...
En dat met die claim was ook al zo'nreactie; 'dan betalen we ze toch lekker Monopolygeld?'
Of wel, en Barbie heeft de titel verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monypolygeld![]()
Voor de liefhebbers, vrijdag is Peter van der Vorst bij Barbie op bezoek.
Het programma heet zeker geen Van der Vorst ziet sterren meer
Wel op de Nederlandse googlequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net trouwens even op google.com op Barbie images gezocht, maar dan komt er geen Samantha de Jong voor op de eerste 14 pagina's.
Geeft maar weer aan hoe klein haar wereldje is, als er een google.sch zou zijn dan zou dat haar referentiekader zijn.
quote:
Ja Jake is top (wel een beetje een sullige droopy) , ik vraag me wel af hoe dat verder gaat zonder aandacht van camera's. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Samanta's en Maik'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Eerlijk gezegd hield ik mijn hart vast toen Mike met haar onder de douche ging, ik was bang dat hij haar liet vallen en dat hoofdje zwabberde in het begin zo erg, maar het ging allemaal goed.
Ik vind vooral die baby lief, het is nog eens een mooi kindje ook, maar in Barbie kan ik niets liefs ontdekken.
Wel in Jake, dat vind ik zo'n lieve man.
Ook niet op zijn hondjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Leandra het volgende:
Jake schijnt absoluut niet lief te zijn, ik zie er ook niks liefs in.
Ik twijfel ook niet aan hun liefde voor de kleine, maar wel aan hun kennis en kunde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Jake is top (wel een beetje een sullige droopy) , ik vraag me wel af hoe dat verder gaat zonder aandacht van camera's. Maar ik heb echt wel vertrouwen in Samanta's en Maik'sliefde voor dat meisje. Dat komt wel goed, en af en toe een schnabbel brengt geld in het laatje
Fucking hel zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Leandra het volgende:
Over Jake:
Oh Oh Barbie krijgt realityserie
Leuk is een kut woord, ergeren is best lekker. Maar nogmaals dit kindje heeft het zeker niet slecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef theunderdog het volgende:
Kunnen mensen die dit programma leuk vinden, mij vertellen wat ze er leuk aan vinden?
Ik vind het namelijk tegen het walgelijke aan. Dat kindje wordt geboren in een tokkie-milieu, met een moeder die het IQ heeft van een worm.
Dat kindje heeft het niet slecht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is een kut woord, ergeren is best lekker. Maar nogmaals dit kindje heeft het zeker niet slecht.
En camera toezicht gratis
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kindje heeft het niet slecht?![]()
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis mee
Ja, dat is dan ook het enige, dat ze nog bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor zover ik het kan zien niet. Elke debiel kan kinderen krijgen, dat blijkt maar weer. Hier is iig een liefde van pa en ma bij. En qua poen hebben ze ook niks te klagen. Net huis ook. Niks mis mee
Liefde? Waar is de echte aandacht voor het kind dan tijdens de kraamtijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig dat het een meisje is dan, die krijgen hun IQ ook van hun vader mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.
Het kindje wordt ongeveer net zo slim als mama, en krijgt de karaktereigenschappen van papa. Nounou, dat gaat wat worden met dat kindje.![]()
Die vader is wel heel erg intelligent, inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig dat het een meisje is dan, die krijgen hun IQ ook van hun vader mee.
Een jongetje was erger geweest.
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas domquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intelligentie, karaktereigenschappen zijn voor een zeer groot deel aangeboren/liggen genetisch vast.
Het kindje wordt ongeveer net zo slim als mama, en krijgt de karaktereigenschappen van papa. Nounou, dat gaat wat worden met dat kindje.![]()
Gevoel en een hart hebben ze sowieso, het eerste is mens eigen en zonder het tweede kun je niet leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas dom
Maak een tegeltjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoel en een hart hebben ze sowieso, het eerste is mens eigen en zonder het tweede kun je niet leven.
Lezen is niet je sterkste punt hè...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die vader is wel heel erg intelligent, inderdaad.![]()
![]()
Ik heb ook erger gezien maar daar maakt dit niet beter..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb erger gezien, en dan zonder pappa of mamma en zonder geld. Ze doet het best goed in mijn ogen. En als je dom bent wil niet zeggen dat je geen gevoel en een hart hebt. Die gedachte gang is pas dom
Zal wel aan mij liggen maar die Michael is echt niet zo gek dom of zo hoor, zo komt hij i.i.g. niet op mij overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè...
Papa en mama zijn allebei even achterlijk, het is dus irrelevant waar het kindje haar of zijn intelligentie van mee krijgt. Dom wordt hij of zij toch wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar die Michael is echt niet zo gek dom of zo hoor, zo komt hij i.i.g. niet op mij over
Wat is er nog zo erg dan ? Dat ze gaat zuipenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb ook erger gezien maar daar maakt dit niet beter..
Dat zeg ik niet. Ik zie een héél gelukkige moeder en vader. Ze speelt het gewoon goed, geld in de la en het hoerige domme luie blondje spelen. Hoe dom ben je dan duhhhhhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef theunderdog het volgende:
Soury, gaat het bij jouw alleen om geld? Je moet geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben voor je kind enz?
Ik heb twijfel of ze zich dommer voordoet dan ze is, het is echt geen licht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zie een héél gelukkige moeder en vader. Ze speelt het gewoon goed, geld in de la en het hoerige domme luie blondje spelen. Hoe dom ben je dan duhhhhhh
Oh ja waar dan .... en er valt niks te herstellen. Het is goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb liever een goede hechting met mijn kind dan het geld.
Geld kom je makkelijker aan dan dat de band met je kind te herstellen valt.
Joh he !!! het is TV en als ze een piemel op straat ziet ligt het niet aan de ouders .Dat ziet ze ook onder de douche hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb twijfel of ze zich dommer voordoet dan ze is, het is echt geen licht.
En gezien haar gedrag tegen de hond zou ze extra goed moeten uitkijken hoe ze zich met haar kind gedraagt, want voor je het weet heb je jeugdzorg op je dak, en haar taalgebruik is dan al geen aanrader.
Glucdm ook benieuwd hoelang ze denkt dat ze met kind de sexshop kan bezoeken? Als het in de kinderwagen ligt te slapen? Straks in de wandelwagen? Als ze begint te praten?
Kijk mama, piemel!
Mwah... Voor de leeftijd van het kind (nog geen 3 weken) wordt ze behoorlijk van hot naar her gesleept en nachten aan de oma's overgelaten, en dat voor wat drank...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja waar dan .... en er valt niks te herstellen. Het is goed
Het mag TV zijn, maar dat maakt het niet allemaal in scène gezet, het blijft een kind.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh he !!! het is TV en als ze een piemel op straat ziet ligt het niet aan de ouders .Dat ziet ze ook onder de douche hoor
Dat denk ik juist niet, ze was in tranen om haar kindje een nacht bij oma te laten. Dat was geen nep. Verder heeft ze zich aan een contract te houden als de camera's er zijn, en haar reputatie kosten wat het kost hoog te houden. Volgens mij had ze het daar rete moeilijk mee. Zelfs het bezoekje aan vrienden. Ze nam expres niet alles mee zodat ze weer snel naar huis kon gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... Voor de leeftijd van het kind (nog geen 3 weken) wordt ze behoorlijk van hot naar her gesleept en nachten aan de oma's overgelaten, en dat voor wat drank...
Ja dat was ook wel ranzig ja. Eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag TV zijn, maar dat maakt het niet allemaal in scène gezet, het blijft een kind.
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet, ze was in tranen om haar kindje een nacht bij oma te laten. Dat was geen nep. Verder heeft ze zich aan een contract te houden als de camera's er zijn, en haar reputatie kosten wat het kost hoog te houden. Volgens mij had ze het daar rete moeilijk mee. Zelfs het bezoekje aan vrienden. Ze nam expres niet alles mee zodat ze weer snel naar huis kon gaan
Wat maakt dat nou uit? Wat merkt zo'n jong kind daarvan? En liever af en toe eens een nachtje bij opa en oma dan elke dag naar een kinderdagverblijf toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.
Ik weiger nog in discussie te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 dagen eerder had ze haar ook al bij de andere oma (haar moeder) gelaten, het was dus al de tweede keer terwijl dat kind nog geen 3 weken oud was.
Dat kind is blij als ze op tijd haar flesje krijgt en een berg van liefde voelt. Allebei zijn bij oma ongetwijfeld verzekerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Wat merkt zo'n jong kind daarvan? En liever af en toe eens een nachtje bij opa en oma dan elke dag naar een kinderdagverblijf toch?
Bovendien wonen opa en oma letterlijk om de hoek, en valt dat gesleep dus ook wel mee.
Bij oma wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kind is blij als ze op tijd haar flesje krijgt en een berg van liefde voelt. Allebei zijn bij oma ongetwijfeld verzekerd.
Ze is volgens mij 2 keer weggeweest, een keer omdat Michael jarig was, en met de opening van de bar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
En op visite gaan zonder lekker te kroelen met je kind enzo vind ik ook apart zo snel na de bevalling.
En met 3 weken gaan kinderen niet naar een kinderdagverblijf
Het ging in de kraamtijd al logeren, moeders zuipt waar ze bij is.
Een kind dat aandoen vind ik een schande.. De eerste weken zijn zo belangrijk.
Nja, sorry, maar dat vind ik echt flauwekul. Ik merk er niets van dat ze niet van dat kind zouden houden?quote:
Ik vind vanaf 6 weken ook van de zotte, ik snap niet dat er vrouwen zijn die hun kind met 6 freakin' weken wegbrengen, maar goed dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....
Probeer jij even een kind van 3 weken op een kinderdagverblijf te krijgen
Geen 3 maanden, 3 weken.
Ik bedoelde, als ze zometeen wat ouder is, mag ze van jou wel (zoals zoveel kinderen) een aantal dagen naar een kinderdagverblijf, waar ze verzorgd wordt door vreemden? Maar 2 avondjes (want van meer avonden weten wij helemaal niks af) bij opa en oma zou ze wat krijgen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken....
Probeer jij even een kind van 3 weken op een kinderdagverblijf te krijgen
Geen 3 maanden, 3 weken.
Zo is datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze is volgens mij 2 keer weggeweest, een keer omdat Michael jarig was, en met de opening van de bar.
Voor de rest heeft ze dat kind volgens mij geen moment losgelaten, dat zei Michael toch ook, dat ze dag en nacht met dat kind in de weer was? De camera's zijn er ook maar eventjes hè, wat er allemaal buiten de camera's gebeurt zien wij toch niet?
Wat een hoop gedoe om niks.
Dat laatste hoop ik toch echt niet... Datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weiger nog in discussie te gaanHaar moeder is ook de buurvrouw. Volgens mij was dat voor een paar uurtjes, en haalde ze straal bezopen dat kind weer op
Sinds we Son gevolgd hebben in Vriendin is Viva ineens een extra puik bladquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Echt, jullie lijken Viva wel, daar is dezelfde discussie aan de gang, of jullie daar nou trots op moeten zijn.
Ah ik dacht dat het 6 weken was. Is vanaf 6 weken dan het wennen op een kdv? 10 wekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Los van wat wij niet zien vind ik 2 keer logeren al 2 keer te veel![]()
En pas vanaf de 10 weken mogen ze naar het kdv en dan is de eerste echte hechtingsperiode al voorbij. Al vind ik dat inderdaad ook veel te vroeg.
Ik ben net zo'n drama als RTL. Het valt allemaal mee, hoop gedoe om een tv serie. En we kijken allemaal om te ergerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik toch echt niet... Dat
zou letterlijk reden voor een uithuisplaatsing zijn.
Ze waren allebei bezopen.
Nou nee, ik ben er geen voorstander van dat kinderen onder de 1,5 jaar al naar een KDV gaan, maar tegenwoordig is het normaal dat moeder na 3 maanden weer aan het werk gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als ze zometeen wat ouder is, mag ze van jou wel (zoals zoveel kinderen) een aantal dagen naar een kinderdagverblijf, waar ze verzorgd wordt door vreemden? Maar 2 avondjes (want van meer avonden weten wij helemaal niks af) bij opa en oma zou ze wat krijgen?
Echt, jullie lijken Viva wel, daar is dezelfde discussie aan de gang, of jullie daar nou trots op moeten zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds we Son gevolgd hebben in Vriendin is Viva ineens een extra puik blad
Het vroegst dat ouders weer gaan werken in nederland is 10 wekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het 6 weken was. Is vanaf 6 weken dan het wennen op een kdv? 10 weken
Maar Son is dan enkel shoppen, die drinkt nietquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het vroegst dat ouders weer gaan werken in nederland is 10 wekenMaar dat is in de praktijk vaak wel anders gelukkig. Wennen vanaf 6 weken klinkt mij in ieder geval erg vreemd in de oren.
Van rijksoverheid.nl heb ik dit stukje gehaald.quote:Een kinderdagverblijf of crèche is bedoeld voor kinderen vanaf 6 weken tot de leeftijd waarop zij basisonderwijs gaan volgen.
Dat zullen ze best doen, maar zonder voeding van huis gaan met zo'n kleintje is behoorlijk "zorgeloos".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nja, sorry, maar dat vind ik echt flauwekul. Ik merk er niets van dat ze niet van dat kind zouden houden?
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk van dit programma? Scoort het een beetje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Barbie, en in mindere mate Michael, ook niet echt de fijnste mensen, maar snap nou toch dat de 'spraakmakende' dingen gefilmd en geinitieerd worden door RTL5 (dus die TWEE keer dat ze uitgeweest is, weet jij veel, misschien was dat 2 uurtjes, en die baby zit rustig bij opa en oma). Voor de rest zit dat kind misschien wel als een moederkloek heel de dag met haar baby en is er niks aan de hand.
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zullen ze best doen, maar zonder voeding van huis gaan met zo'n kleintje is behoorlijk "zorgeloos".
Ze valt af en toe om of begint te luid om zich heen te schoppen. Neem een borrelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Son is dan enkel shoppen, die drinkt niet
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?
Die wonen om de hoekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat het maar 10 stappen van de voordeur was? Of waren die vrienden verder dan ik gister leek te zien?
Ze wilde naar huis, dat was duidelijk. Ze had geen zin in een vrienden avondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.
Mannen niet natuurlijk, dus als je als homostel met een draagmoeder een kind krijgt....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik bizar aangezien ouders sowieso tot minimaal 10 weken na de bevalling altijd verlof hebben
En daarom is het een mooi smoesje geweest om lekker naar huis te kunnen gaan. Je weet wel, om niet in discussie te hoeven gaan over snel weer naar huis willen en zo. Want mensen oordelen al-tijd. Of je het nou zus of zo doet. Dus prima smoesjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je ook niet naar huis hoeven gaan om te voeden, had ze het flesje gewoon kunnen halen.
Ik gok op een tweedequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Barbie over een paar weken of maanden best spijt krijgt hiervan. Zeker als ze het maar echt bij 1 kind houdt, die krabt nog wel twee keer op haar hoofd hoe snel de tijd gaat met zo'n ukkie.
Of niet, dat kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |