Als Anouk in een zatte bui d'r webcam aanslingert en het op Facebook plemptquote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef ChantalledeJ. het volgende:
Wanneer wordt het liedje bekend gemaakt?
En dan weet de TROS het nog te verprutsen door een achtergrondkoortje of iets achterlijks.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Jason22 het volgende:
Statistisch lijken de kansen beter dan vorig jaar, want als Turkije en B&H niet meedoen, dan blijven er 38 landen over en dat betekend 32 landen in de Halve finale is dus 16 per Halve Finale. Het gaat goed komen dit jaar jongens, dat voel ik! (al zeg ik dat elk jaar)
Met Anouk valt niet te fucken door de TROS denk ik hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
En dan weet de TROS het nog te verprutsen door een achtergrondkoortje of iets achterlijks.
Maar goed, ze zegt dat dit niet het Eurovisie liedje is.quote:Goodmorning, Big Surprise!! Here’s a preview of my upcoming album “Sad Singalong Songs” which is set for release on May 17th 2013.
I will release this album on my own record label.
This song is called “STARDUST”.
ENJOY!
And no, this is not the song that I will perform at the Eurovision Song Contest 2013 ☺
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
En een foto van d'r videoshoot!
[ afbeelding ]
Als dit HET nummer is, zie ik het ook heel somber in, inderdaad...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]_!
Verder vind ik dat ene nummer maar matig. Ga je zeker geen ESF mee winnen, laat staan de finale halen.
Vind hem vrij eentonig, niet des Anouks.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit HET nummer is, zie ik het ook heel somber in, inderdaad...
Dus ik hoop dat ze deze keer gelijk heeft en dat dit niet het ESF nummer is
Hello botox.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Greys het volgende:
Nog eentje van de videoshoot, leuk deze
[ afbeelding ]
Lekkere travestiet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
En een foto van d'r videoshoot!
[ afbeelding ]
Misschien, er is nog niks bekend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Supermen12 het volgende:
Eind februari bekendmaking lied toch
okquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Misschien, er is nog niks bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |