Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Dat wij nu al bij België in de 'pot' zitten, betekent dat dat we sowieso weer niet bij België in de halve finale komen??
waarom de dinsdag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
Ok gelukkig
En ik hoop ook op de dinsdag
Heel persoonlijk en egoïstisch:quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel persoonlijk en egoïstisch:
We kijken de ESF halve finale altijd met een horde FOK!kers (vorige keer ca. 50!) op groot scherm in een heel leuk kroegje in Rotterdam. Die kroeg is op dinsdag altijd dicht, maar wil speciaal voor ons dan wel open gaan. Dus dan hebben we de tent voor ons zelf
ah zo ik kijk het altijd thuis in mijn eentje aangezien de rest het geen reet boeitofwel volume 1000 bij favoriete land(en)
oh ja dan is het wel voordeliger iddquote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef vjsb het volgende:
oeps had perongeluk
ah zo ik kijk het altijd thuis in mijn eentje aangezien de rest het geen reet boeit ofwel volume 1000 bij favoriete land(en)
in de 1e quote gestopt
Vorig jaar wel geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Is er een stream? Ik zit wel op mijn werk helaasMisschien dan af en toe even stiekem kijken.
Ja dat weet ik ook niet meer wat het was, ik heb toen wel gekeken, wachten tot er iets leuks kwamquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar wel geloof ik.
Of was dat alleen bij de loting van de startplaatsen? Met al die depri muziek qua optredens?
Denk wel dat er een stream is, moet haast wel. Ik zal straks even kijken op esctoday.com enzo!
ik zal erover nadenken, bedankt alvastquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
En wees welkom hoor, als je mee wilt kijken met ons!
Ah dankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
De loting is vanaf 14.00 uur live te volgen op www.eurovision.tv.
Dat krijgen we nog niet te weten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef ato het volgende:
Als ik mag klagen geen 3e positie hebben wij al genoeg gehad hahaaha
halve finale 1: Denemarken, Kroatie, Oekraine, Nederland, Oostenrijk, Slovenie, Estland, Rusland (1e deel) | Litouwen, Servie, Ierland, Wit-Rusland, Cyprus, Montenegro, Belgie, Moldavie (2e deel)quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Kan niet meekijken, valt teveel opIk lees wel hier een beetje mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |