Lekkere travestiet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
En een foto van d'r videoshoot!
[ afbeelding ]
Misschien, er is nog niks bekend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Supermen12 het volgende:
Eind februari bekendmaking lied toch
okquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Misschien, er is nog niks bekend.
Johanquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Greys het volgende:
Ja, iedereen hier, op die dinsdagavond gaan we massaal met FOK!kers naar de halve finale met Anouk kijken![]()
In een heel gezellig kroegje in Rotterdam (niet in het centrum, gratis parkeren dus en makkelijk te vinden, ook met OV) dat speciaal voor ons open gaat die avond. Normaal zijn ze dicht op dinsdag. Dus we hebben het kroegje voor FOK! only
Topic zal binnenkort worden geopendZet het vast in je agenda!
Anders houden we in Groningen een zustermeet voor de 1e halve finalequote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:26 schreef Andromache het volgende:
dat klinkt interessant, maar ja, wel weer andere kant van het land.....
Mooi nummer voor een film. Vooral het gedeelte waar ze door zong terwijl je een stop verwachttequote:Op donderdag 27 december 2012 13:24 schreef Greys het volgende:
Anouk op haar facebook:
[..]
Maar goed, ze zegt dat dit niet het Eurovisie liedje is.
Aan de andere kant zei ze ook eerst op FB dat ze absoluut niet mee ging doen, dus ik weet niet of ik het geloof
Ik hóóp dat dit niet het Eurovisieliedje is... En dikke kans dat op dat mei-album het Eurovisienummer staat en aangezien het album 'Sad Singalong Songs' heet, weten we dus al een beetje wat voor nummer het gaat worden.
Leuk!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb de TROS even een e-mail gestuurd met de vraag of er nog iets komt waar we weer met een groep ESF-ers heen kunnenZodra ik antwoord heb laat ik het weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |