Het enige voordeel dat er niet een echt NSF komt is dat er geen zogenaamde vakjury zit die beweerd dat het een leuk nummer is maar geen songfestival nummer is..quote:Op zondag 3 februari 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Nee volgens mij niet.
En ik zou ook inmiddels wel willen weten of er (ipv een Nat. Songfestival) een soort 'avond' komt in een tv-studio waar het nummer dan (live, alsjeblieft) wordt gepresenteerd. Want veel ESF-ers vinden het leuk om daar een meet aan vast te knopen en samen te gaan naar het NSF, dus dat wordt ons nu door de neus geboord
Echt?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuw dieptepunt na de toppers
Dat was de enige tijd waarin ik haar muziek redelijk goed te pruimen vondquote:Op zondag 3 februari 2013 12:42 schreef Stefkeeh het volgende:
Ja, dat is ook jammer inderdaad.
Een vriendin van me vertelde me dat Anouk haar beginnummers zoals Nobody's wife haar slechtste nummers vindt, dus helaas wordt het sowieso niet het type nummer waar ik op gehoopt heb..
Zal het een nummer in de stijl van I'm a cliche worden dan?
Datquote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was de enige tijd waarin ik haar muziek redelijk goed te pruimen vond
Ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:35 schreef Stefkeeh het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer ze haar nummer bekend gaat maken? Ik ben zo benieuwd!
Lost vond ik ook wel aardig. Good God is wel een lekker nummer, maar dan moet ze het niet zelf er onverstaanbaar eruit staan lallen, maar het door een ander laten zingen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
Oh er waren later zeker ook nog nummers die ik echt wel goed vond
Zeker niet alleen in het begin.
Ja die vind ik bv ook heel lekker, dat nummer!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Ik mis alleen wel de oude manier. Onbekende groep of zanger(es).
Van Anouk vond ik deze lekker luisteren
Ik kan geen pijl meer trekken op wie nummer 1 zou kunnen worden tegenwoordig. Zolang ze niet vals zingen ben ik al blijquote:Op zondag 3 februari 2013 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vind ik bv ook heel lekker, dat nummer!
Moah, dat doet ze juist erg goed vind ik. En dat het onverstaanbaar is zal weinig uitmaken.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lost vond ik ook wel aardig. Good God is wel een lekker nummer, maar dan moet ze het niet zelf er onverstaanbaar eruit staan lallen, maar het door een ander laten zingen.
Aan de andere kant weten we niet of ze daar ook wispelturig gaat lopen doen of dat ze gewoon lekker alles feestjes af holtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef ato het volgende:
Ik hou ook van haar muziek pluto en vind ik haar een vakvrouw.
Zij is met name bij de scandinavische landen bekend.
Ik hoop op een goed nummer wat sterk wordt uitgevoerd, ik denk dat mensen misschien haar wispelturig karakter tegen staan.
Toen bij België met Tom Dice was het een uurtje 'Bart Peters leutert met Tom Dice, we laten wat high lights zien van Tom Dice van eerdere successen en liedjes, we vragen wat mensen hoe ze de kansen inschatten, we laten wat Bekende Belgen aan het woord over Tom, wat reclames tussendoor en aan het eind van het uur laten we hem live het nummer presenteren/zingen'.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef aarontje112 het volgende:
Er is een grote kans dat het lied zondag 3 maart wordt gepresenteerd. In het uitzendschema staat ''De Reünie'' met vraagtekens, maar het seizoen loopt maar tot eind februari. Logisch is dan dat hier het liedje wordt gepresenteerd, aangezien dit een uur is ben ik wel benieuwd waarmee het programma wordt opgevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |