abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148985035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:39 schreef Grietje-tit het volgende:
Ja, ben ik mee groot geworden. :)
Even lopen zoeken en begin dit jaar was dit nog in het nieuws.
Vooral het audio-linkje is heel aardig om te beluisteren.

quote:
Kranten die meer en meer lezers verliezen, consumenten die niet meer zonder hun tablet kunnen en films die in enkele seconden via internet haarscherp thuis op de buis komen. Het zijn allemaal ontwikkelingen van nu, maar die decennia geleden al zijn voorspeld door de wetenschapper Chriet Titulaer. Directeur digitaal bij RTL Nederland, Arno Otto, ontdekte dat veel voorspellingen van Titulaer uit de jaren 80 nu realiteit zijn geworden.
http://www.radio1.nl/item/172579-
  vrijdag 23 januari 2015 @ 18:11:13 #202
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_148985812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Even lopen zoeken en begin dit jaar was dit nog in het nieuws.
Vooral het audio-linkje is heel aardig om te beluisteren.

[..]

Op Youtube staan nog veel Wondere werelden. Nieuwe techniek uit de jaren 80. Laatst zag ik Chriet op een fiets met een bakbeest van een telefoontoestel, waarvan hij vanaf de fiets kon bellen. Hij zocht toen vrijwilligers die het ding gratis mochten gaan testen. :D
pi_149078671
quote:
Viola Holt wil ondanks goed lijf niet meer in Playboy

Viola Holt wil ondanks haar goede lijf niet meer poseren in naaktblad Playboy. Dat vertelt de presentatrice in weekblad Story. De Playboy met Holt uit 1984 is nog altijd de meest verkochte uitgave van het blad ooit. “Een groter compliment kan ik niet krijgen. Maar ik laat het absoluut bij die ene keer. Wat Patricia Paay wél gedaan heeft, zal ik nóóit doen. Ik ben nu 65 jaar, heb mijn AOW en vind dat je dit soort dingen niet meer moet willen. Dat hoort niet bij gracieus oud worden“, geeft de voormalig tv-ster aan.

Toch mag Holt naar eigen zeggen nog wel gezien worden. “Ik ben natuurlijk wel erg blij dat ik er voor mijn leeftijd nog steeds zo goed uitzie. De laatste tijd ben ik behoorlijk wat kilo’s afgevallen en mijn huid kun je gerust nog strak noemen. Maar nee, een naaktreportage ga ik toch maar niet doen…”

Waarom ‘haar’ Playboy de meest verkochte ooit is, weet Holt niet. “Ik heb geen flauw idee waarom dat is. In die tijd bestonden die afschuwelijke social media nog niet. Misschien is dat het wel geweest.”

Ze vindt het een grote eer. “Natuurlijk vind ik het geweldig dat ‘mijn’ nummer de best verkochte uitgave aller tijden is.”
Bedankt Viola dat je niet meer in de Playboy gaat staan.
pi_149081700
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bedankt Viola dat je niet meer in de Playboy gaat staan.
shit... wat jammer nou :+

pi_149082046
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
shit... wat jammer nou :+

[ afbeelding ]
Ik zat even die foto's te checken uit '84. Gewoon met een peuk in d'r smoel en gratis reclame maken voor Caballero.
Good old days. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149082085
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik zat even die foto's te checken uit '84. Gewoon met een peuk in d'r smoel en gratis reclame maken voor Caballerro.
Good old days. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+ ja dat kon toen nog...

Wel een lekker wijf trouwens :o
pi_149082125
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
:+ ja dat kon toen nog...

Wel een lekker wijf trouwens :o
Niet voor niets het best verkochte nummer ooit. :+ Mevrouw van Emmenes was het toen nog.
pi_149082159
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niet voor niets het best verkochte nummer ooit. :+ Mevrouw van Emmenes was het toen nog.
Serieus? Best verkocht? Niet slecht... :7
  Moderator / Miss SHO maandag 26 januari 2015 @ 19:28:57 #209
22592 crew  Ole
pi_149082487
Tong heeft hem nog steeds op zijn nachtkastje liggen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_149082584
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Ole het volgende:
:P
pi_149103206
Dat verhaal over Frank Marsmeijer wordt ook steeds absurder en spannender. Maffia en alles erbij nu.
Die lieve- en brave NCRV familiepresentator van weleer.

quote:
'Masmeijer trok neefje Yoshi mee'

De familie van Frank Masmeijer is woest op de vermeende crimineel. Hij zou zijn eigen neefje Yoshi erin hebben geluisd. De twee zitten allebei al maanden vast.
Dat zeggen de ouders van neefje Yoshi in Shownieuws. Hij zou door zijn oom Frank Masmeijer zijn meegesleurd in de criminele activiteiten van Frank en zijn maatjes.

De vader en moeder van Yoshi geven direct toe dat hun zoon geen makkelijke jongeman is. Enkele maanden geleden verbraken zij het contact met hem tijdelijk. Frank was in die periode een soort tussenpersoon voor de drie.

'Yoshi praat'

"Yoshi zit nu ook al twee maanden vast", vertelt de moeder geëmotioneerd. Ze is verdrietig en erg teleurgesteld. Ze weet zeker dat haar zoon onder dwang bepaalde criminele handelingen moest uitvoeren van zijn oom. De kopstukken in de zaak zwijgen. "Maar Yoshi praat."

Yoshi zou in de Antwerpse haven hebben gewerkt - een strategische plek voor drugssmokkelaars. Frank zou volgens het dossier na 12 jaar opeens voor de deur van zijn neefje hebben gestaan met allerlei vragen over de haven. En met een deal die Yoshi 100.000 euro zou opleveren.

De moeder zegt dat het volgens Sandra wel goed gaat met Frank. "Maar ik zie hem wel tijdens het proces. Dan ga ik hem wel aanspreken op dit gedrag. Alles zal dan wel duidelijk worden... Dit gaat duidelijk om de maffia."

Gezin ondergedoken

Dat lijkt Franks vrouw Sandra ook te denken. Zij en haar kinderen pakten plots hun spullen en verdwenen uit hun appartement. Aan Shownieuws vertelt ze dat ze dit deed voor hun eigen veiligheid. Het gezin zou doodsbang zijn. Niemand weet waar de Masmeijertjes nu zijn.

De Nederlandse ex-presentator van de NCRV zit inmiddels drie maanden in voorlopige hechtenis. Hij wordt verdacht van de smokkel van 400 kilo cocaïne. Met de opbrengst van de drugs zou Masmeijer, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging in 2013
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 21:35:17 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_149118873
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Ole het volgende:
Sprak vanmiddag de moeder van P.F. Thomése. Gaat er beroerd aan toe in de uitgeversbranche. Althans voor de auteurs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 21:36:30 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_149118938
Zal ik een pleidooi houden in Kunststof ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149735787
quote:
Voorarrest van Frank Masmeijer met een maand verlengd

Het voorarrest van oud-presentator Frank Masmeijer is met een maand verlengd. De rechtbank in Antwerpen heeft maandag besloten dat de voormalig presentator nog langer vast moet blijven zitten.

Dat meldt het Belgische Openbaar Ministerie aan Shownieuws.

Masmeijer zit al maanden in voorarrest, naar verluidt omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel. Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.

Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Voorarrest weer met een maand verlengd. Die komt nooit meer uit de gevangenis. :o
  maandag 16 februari 2015 @ 19:36:16 #216
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_149736225
Is het allermooiste meisje van de hele wereld al voorbij gekomen

zonnig Brasil
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 09:48:39 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_149752625
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef qwerty_x het volgende:
Is het allermooiste meisje van de hele wereld al voorbij gekomen

[ afbeelding ]
Hoe heet ze ook alweer ?

pi_149755652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe heet ze ook alweer ?

Maroesja Lacunes. Ze is inmiddels 70.
Ze heeft een galerie in Amsterdam.
Die galerie heb ik op tv gezien, incluis een naaktportret...50 jaar te laat helaas :)
pi_149757271
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Karzai het volgende:
De brutale meiden
[ afbeelding ]
Mega lekker ding ook,Jennifer de Jong in fort alpha geen idee meer waar het over ging.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 16:17:30 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_149763591
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mega lekker ding ook,Jennifer de Jong in fort alpha geen idee meer waar het over ging.
Tatum toch ook ?

Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 16:18:22 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_149763613
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef jekomterwelhinter het volgende:

[..]

Maroesja Lacunes. Ze is inmiddels 70.
Ze heeft een galerie in Amsterdam.
Die galerie heb ik op tv gezien, incluis een naaktportret...50 jaar te laat helaas :)
Ik zat er al over na te denken. Ti Ta Tovenaar is begin jaren 70........ :D

pi_149771191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tatum toch ook ?

Tatum is geen brunette ik weet dat het heel oppervlakkig is maar dan hoeft het voor mijn niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_149784229
Tony van Heemschut ligt achter het biljart van Van Bemmelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149784233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef jekomterwelhinter het volgende:
What has been seen, cannot be unseen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')