Jij moet wel een troll zijn. Niemand is zó debiel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meldt zich!
Kersenflap gaat er trouwens ook altijd wel in. Met een heerlijke espresso
[..]
Moraalridder
Euh onnodig gevaar...tja zeker in de spits rijdt iedereen bijna 120+. Zeker met snelheden als 130-140 ben je m.i. echt niet gevaarlijk bezig. En op rustige momenten kan 150-160 ook nog best.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het feit dat je daarmee onnodig gevaar kan veroorzaken en je tijdswinst verwaarloosbaar is, maakt je verder niks uit?
Door niet zo te mierenneuken op snelheidsboetes krijg je een veel betere doorstroming. Kijk maar eens naar de files die staan voor flitspalen op de snelwegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar je begrijpt toch dat dit een onoplosbaar probleem is? Stel, we geven geen boetes voor zes kilometer te hard. Dan gaat iedereen zes kilometer te hard rijden en vervolgens en masse lopen kankeren op de boetes voor zeven kilometer te hard.
[..]
Er zijn zat voorbeelden te noemen die echt wel ergens op slaan. Maar in realiteit gewoon belachelijk hoog zijn. Rijden met je brommer op het fietspad is 90 euro. Met je snorfiets op de snelweg rijden is ook 90 euro. Je papieren niet mee hebben is 20 euro terwijl ze in 10 seconden kunnen checken of een voertuig van jou is of gejat.quote:Dat is ingegeven door partijen om de ver-asocialing van Nederland aan te pakken, wat weer van de burgers moest.
het ging erom dat 6 km/u helemaal niks is. Dat is ongeveer de afwijking in je teller. Om daar nou 56 euro voor te rekenen. 20 km/u te hard is dan nog een werkelijke overschrijding, die je echt nog bewust begaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als zoals Yreal zei 200+ euro voor 20 km te hard wel goed is, waar ligt dan de grens? 10 wel normaal, 11 veel te hard? 19 om 20? Ik ben heel benieuwd.
Let trouwens wel dat in de meeste auto's de snelheid iets te hoog wordt weergegeven en er ook nog een correctie vanvanaf gaat.
Waarom denk je dat er altijd een correctie van af gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
het ging erom dat 6 km/u helemaal niks is. Dat is ongeveer de afwijking in je teller.
9 dan, is nog steeds niks. Op de snelweg al helemaal niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er altijd een correctie van af gaat
Dan nog. Dan rij je 10-15km te hard. Dat is niets en niet eens bewust vaak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er altijd een correctie van af gaat
Nee, bejaarde en vrouwen zijn gevaarlijk. Evenals mongolen die te hard rijden waar het niet kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Speedy_T het volgende:
Gast hoe oud ben jij?
Overmoedige onervaren bestuurders zijn de gevaarlijkste en vouwen zich met enige regelmaat om een boom.
Eens met dit!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, bejaarde en vrouwen zijn gevaarlijk. Evenals mongolen die te hard rijden waar het niet kan.
Binnen de bebouwde kom en op 80-wegen is dat echt wel een aanzienlijke overschrijding. Als je dat niet doorhebt moet je toch iets vaker naar beneden kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan nog. Dan rij je 10-15km te hard. Dat is niets en niet eens bewust vaak.
Uhu. Ik vind het ook altijd wel vermakelijk met 100 op de snelweg voort te sukkelen. Of even lekker links rijden met zo'n opgefokt figuur achter jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef Yreal het volgende:
Hebben de moraalridders uberhaupt wel een rijbewijs, dat jullie je niet realiseren dat de limieten op de nederlandse snelwegen achterlijk laag zijn op sommige stukken?
60 in de stad heb je zo..ook als je gewoon lekker met het verkeer meerolt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom en op 80-wegen is dat echt wel een aanzienlijke overschrijding. Als je dat niet doorhebt moet je toch iets vaker naar beneden kijken.
Dus je hebt een C1/Aygo/Twingo/vergelijkbaar brommobiel, luistert kut muziek en drinkt homo drankjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Ik vind het ook altijd wel vermakelijk met 100 op de snelweg voort te sukkelen. Of even lekker links rijden met zo'n opgefokt figuur achter je
Hoax, auto van mijn ouders. Waarom zou ik een auto in Amsterdam hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus je hebt een C1/Aygo/Twingo/vergelijkbaar brommobiel, luistert kut muziek en drinkt homo drankjes?
Ja leuk andere mensen irriteren en hinderenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Ik vind het ook altijd wel vermakelijk met 100 op de snelweg voort te sukkelen. Of even lekker links rijden met zo'n opgefokt figuur achter je
Eriks ouders hebben een c1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoax, auto van mijn ouders. Waarom zou ik een auto in Amsterdam hebben?
Heb je al een appelflap gefixed?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef eriksd het volgende:
Verder slalom ik altijd rond zebra's om niet te hoeven stoppen.
Hoe weet jij dat?quote:
Zo eens even kijken. Nu nog druk in de hal.quote:
Gaat hier om snelweg hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom en op 80-wegen is dat echt wel een aanzienlijke overschrijding. Als je dat niet doorhebt moet je toch iets vaker naar beneden kijken.
Ik houd ook niet van die opgefokte types, hard rijden hoeft niet asociaal te zijn. Gewoon afstand houden, geen bumper gekleef en netjes gedragen. Maar wel hard rijden natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jongen als jij daar lekker 70 wil rijden dan doe je dat toch.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef Yreal het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,173.74,,0,12.4
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,216.43,,0,4.62
Geweldig voorbeeld. Je mag hier 50. Kunnen de moraalridders nou eens uitleggen waarom het gevaarlijk is hier 70 te rijden?
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,31.46,,0,0.53
of hier zijn nu 3 rijstroken open en mag je er nog maar 80 met over het halve stuk nog een inhaalverbod !
Ja in die ellenlange rijen staan zuigt idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo eens even kijken. Nu nog druk in de hal.
ja, en dat is dus een denkfout. Omdat je je aan de limieten houd rij je niet eens veilig... gewoon zelf na blijven denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Jongen als jij daar lekker 70 wil rijden dan doe je dat toch.
Ik heb overigens al zo lang m'n rijbewijs als het wettelijk mogelijk is en heb in het verkeer al het nodige meegemaakt waardoor ik die limieten wat serieuzer ben gaan nemen
doe mij maar een chocolade waffelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:08 schreef Boterbartje het volgende:
Genoeg over snelheid, over op appelflappen!
Jij. heb je uberhaupt wel een rijbewijs?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
Oké, wie heeft het magische woord gezegd dat Yreals complete bespreking van het Nederlandse wegennet oproept?
Ik ga naar de post, declaratie voor OVkaartjes yeah geld!quote:
Neen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij. heb je uberhaupt wel een rijbewijs?
Waar haal jij altijd koffie enzo eigenlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga naar de post, declaratie voor OVkaartjes yeah geld!
Ah ok, dat verklaart een hoopquote:
Hoezo denkfout? Het is gewoon een feit dat een verhoogde rijsnelheid statistisch gezien leidt tot meer ongelukken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, en dat is dus een denkfout. Omdat je je aan de limieten houd rij je niet eens veilig... gewoon zelf na blijven denken
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart een hoop
Refter is goedkoopste hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar haal jij altijd koffie enzo eigenlijk?
Refter en Gerecht zijn maar met iets beter dan die drab uit de automaten in de gangen. Je moet geoon het DE Cafe nemen...daar hebben ze goed spulquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Refter is goedkoopste he
Maar ik drink over algemeen niet zoveel koffie in college, en thuis heb ik oploskoffie bij gebrek aan beter. Vrijdag trakteer ik mezelf altijd op een dubbel espresso op het station
En bij de AH XL ga ik altijd met alle rust op dat houten bankje zitten en genieten van m'n perla koffie
overschrijdingen tot 20% echt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo denkfout? Het is gewoon een feit dat een verhoogde rijsnelheid statistisch gezien leidt tot meer ongelukken.
Dat verwachte ik al. Let maar op, over twee jaar ofzo vind ik 210 normaal zoals alle gewone mensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart een hoop
Waar zit die dan precies?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Refter en Gerecht zijn maar met iets beter dan die drab uit de automaten in de gangen. Je moet geoon het DE Cafe nemen...daar hebben ze goed spul
Heerlijk als je om 15.45 college hebt nog even een Lazy Noon of Mellow Morning te halen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verwachte ik al. Let maar op, over twee jaar ofzo vind ik 210 normaal zoals alle gewone mensen.
In het Spinozagebouw. Moet je door de binnentuin achter het Gerecht in TvA 8. En dan kom je vanzelf in die oase van koffie.quote:
Hmm goede tip!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In het Spinozagebouw. Moet je door de binnentuin achter het Gerecht in TvA 8. En dan kom je vanzelf in die oase van koffie.
210 is wel redelijk extreem maar waarschijnlijk vind je alles tussen 120-150 heel normaal dan. Denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verwachte ik al. Let maar op, over twee jaar ofzo vind ik 210 normaal zoals alle gewone mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |