Heb niet de moeite genomen om een mooie foto te maken. omgeving en bord zichtbaar was genoeg voor mij. Maar ik beloof er bij een volgende verplaatsing een kunstwerkje van te maken.quote:
er stond een kunstwerk vlak bij:quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar ik beloof er bij een volgende verplaatsing een kunstwerkje van te maken.
Dat was hier. Ik kwam hem tegen toen ik met de plaatsnamen bezig was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef zwarte_hand het volgende:
btw als je hem aan een verkeersknooppunt legt aan een bord is dat dan ook een "plaatsnaambord" ???
verkeersknooppunt "de stok" geeft ook een "plaats" in Nederland aan ??????
ik heb hem ook wel eens bij een vakantiedorp ergens in Zeeland "opgehaald" en dat vakantiedorp had een naam maar was geen naam die in de lijst van Nederlandse plaatsnamenlijst voorkomt![]()
Maar dan alleen straatnaambordjes die alleen een plaats aanduiden die daar ook is. En dan doel ik op dit soort borden (Die van Overslingeland en Minkeloos). Dus niet de straten die van het ene naar het andere dorp lopen en elkaar aanduiden (zoals deze).quote:Op zondag 11 november 2012 08:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zomerdorp Het Zwin had wel een officieel bord
Anyway, het is waar, het is een bord die een plaats aanduidt in letterlijke zin.
Echter, dan is de weg ook open voor straatnaambordjes en dergelijke en is het einde zoek
Dat in Uden vond ik persoonlijk nergens op slaan want daar lag hij ergens in een speeltuintje (of zoiets) en niet aan een PLAATSNAAM(bord)quote:Op zondag 11 november 2012 08:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind, dat als iets de plaats aanduidt waar de stok ligt, dat het mag. Mits goed bereikbaar voor zowel de auto als de fiets en niet te gevaarlijk. Anders kan je ook twijfelen aan waar ie eerder dit jaar rond Eindhoven lag (Uden, dacht ik).
had ik even niet aan gedacht en ik heb dus niet opgelet of je bij verkeersknooppunt "de Stok" ook met de fiets/te voet kan komen.quote:..Mits goed bereikbaar voor zowel auto als fiets en niet te gevaarlijk...
Daar ken ik er ook nog eentje van. Staat nog op het lijstje voor plaatsingquote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik weet trouwens wel een plaatsnaambord van een Nederlandse gemeente welke je te voet, met de fiets en brommer of bromscooter wel kan bereiken maar waar je met de auto niet bij kan anders dan 3km lopen ............... dus dat wordt de volgende keer 3km lopen .....of de fiets/brommer/scooter/kano..
Als ik zou moeten gokken, zou ik de Noodweg proberen; het enige stuk Hilversum dat niet in streetview zit..quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
er stond een kunstwerk vlak bij:![]()
[ afbeelding ]
en hier lag de stok dus :
[ afbeelding ]
Ik had een andere plaats in gedachte maar aan het eind van de dag, en al een paar uur flinke hoofdpijn, was ik dat dus helemaal vergeten en moest ik de stok nog ergens dumpen.
van Wilhelminadorp naar Hilversum inmiddels ruim 400km gereden (rechtstreeks ongeveer 170-180km?) en ik vond het mooi geweest.
en nu ligt ie hier:
[ afbeelding ]
Plaatsnaambord:
[ afbeelding ]
sleutelbord (sleutel ligt ongeveer bij de E van WEG(dek):
[ afbeelding ]
omgevingsfoto:
(andere kant van de weg, fokstok ligt iets links buiten deze foto)
[ afbeelding ]
Over de hele dag weer ruim 900km gereden in ongeveer 11 uur ......dus nu foto's uploaden en......![]()
![]()
Dat denk ik niet. Dat is geen bebouwde komquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken, zou ik de Noodweg proberen; het enige stuk Hilversum dat niet in streetview zit..
Als je op een gegeven moment rechtdoor gaat, waar streetview ophoudt en je in streetview linksaf moet, rijd je volgens mij de BBK binnenquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat is geen bebouwde kom
Langs het vliegveld is echt geen BBKquote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je op een gegeven moment rechtdoor gaat, waar streetview ophoudt en je in streetview linksaf moet, rijd je volgens mij de BBK binnen
Alle andere ingangen heb ik reeds gecheckt en die komen niet overeen met de duistere foto's van zwarte_hand. Niet dat dat die ingangen uitsluit, want voor hetzelfde klopt streetview op de stokplek niet meer met de werkelijkheid; als je daar echter ook nog rekening mee moet houden...
Klopt, die BBK is kennelijk Nieuw-Loosdrecht; dacht eigenlijk dat dat ook Hilversum was, en dan had mijn theorie dus geklopt.. Waarom dat vliegveld dan Hilversum moet heten, ipv Nieuw-Loosdrechtquote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Langs het vliegveld is echt geen BBK
Is ook niet logisch, want wat er een beetje aan bebouwing is is in het gedeelte tussen vliegveld en Utrechtseweg, en daar is wel Streetview.
Als je Streetview bekijkt op kruispunt Rading/Noodweg, dan zie je dat daar alleen een bord voor Nieuw-Loosdrecht staat
Er is ook geen zijweg van de Noodweg die naar de rest van Hilversum voert.
Ik gok zelf op Oostereind
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef Maringo het volgende:
Enerlaatste foto: https://maps.google.nl/ma(...)2,15.59,,1,3.05&z=17
en z_h vertelt ook dat de laatste foto vanaf de andere kant van de weg is genomen.
Oh verrek, er zit er dus nog ééntje verstopt aan de afrit zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]![]()
en zoals gezegd, had ik er al heel wat kilometertjes/uren er op zitten, hoofdpijn, en de stok vergeten dus snel de snelweg af en die stok dumpen aan het eerste bord leggen.
Er wordt daar ook nog aan het kruispunt gewerkt dus lang stil staan in het donker is daar niet gewenst.
[ afbeelding ]
Bij de stoplichten mocht je niet keren en moest ik nog een paar kilometers extra omrijden
BTW ik had bovenstaande foto als omgevingsfoto ingedachte maar vond het eigenlijk niets vandaar maar de foto van de andere kant![]()
Eh? Aan de afrit? Nee, dat is de plek. Op dat punt bij Oostereinde is gewoon het BBK-bord en dus de stok. Niet nog een bord tussen de snelweg en hier inquote:Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh verrek, er zit er dus nog ééntje verstopt aan de afrit zelf
Heb je je auto daar gewoon in de berm geflikkerd bij het plaatsen?
Ja, en zoals je kunt zien is dat nog aan het oranje stuk weg, oftewel datgene wat nog afrit is.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh? Aan de afrit? Nee, dat is de plek. Op dat punt bij Oostereinde is gewoon het BBK-bord en dus de stok. Niet nog een bord tussen de snelweg en hier in
Ja, die had ik gewoon in mijn overzichtje, waarvan ik direct al zei dat dat de meest logische oplossing was. Ik noemde het Oostereind, maar OK, het is het laatste stukje afrit/oprit. Hoezo heb jij het dan over 'nog eentje verstopt'?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, en zoals je kunt zien is dat nog aan het oranje stuk weg, oftewel datgene wat nog afrit is.
"Nog eentje" = nog een begin/einde BBK-bord..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, die had ik gewoon in mijn overzichtje, waarvan ik direct al zei dat dat de meest logische oplossing was. Ik noemde het Oostereind, maar OK, het is het laatste stukje afrit/oprit. Hoezo heb jij het dan over 'nog eentje verstopt'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |