Nee, ik moet nog langs de winkel om een plasticzak en handreiniger te halen.quote:
Dat hoeft niet hoor. Ingetje is heel schoon op zichzelf.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog langs de winkel om een plasticzak en handreiniger te halen.
Er had een hond over geplast las ik zonet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ingetje is heel schoon op zichzelf.
Aannames.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Er had een hond over geplast las ik zonet.
Hij ligt er nu in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Maringo het volgende:
Ik begrijp dus dat ie morgen een nieuwe plek heeft? Of vanavond al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Geen vuurwerk gezien, was ook hondenweer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh![]()
![]()
Nou, veel plezier ermee dan![]()
Heb je nog iets meegekregen van vuurwerk toen je hem daar weg haalde?
In die bocht tegenover het cafe bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Geen vuurwerk gezien, was ook hondenweer.
Nog wel een lichtshow gezien in Zandhuizen
Daar inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In die bocht tegenover het cafe bedoel je zeker?![]()
Ik rij er iedere dag langs en vraag me iedere keer weer af hoe snel de electriciteitsmeter daar rond draait
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
De sleutel zit aan het slot? Niet erg handig hè
Goed, dat je die zo strak bijhoudt steeds, hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's weer bijgewerkt.
Wie brengt hem naar:
Het Bildt
Lemsterland
Menaldumadeel
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |