kon je drie auto's voor kopen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef ejfaar het volgende:
Ik, 15000 euro. Nooit terugbetaald. Dat was echt fantastisch.
Exact, ergste soort leningsites zijn die voorschotjessites. Extreem hoge rente kosten rekenen en aan mensen lenen die gewoon al helemaal aan de grond zitten.quote:
Te stereotype ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Geld lenen voor een hd tvDaar is die hele crisis mee begonnen
Het is toch zoquote:
2010 ook. Fantastisch he?quote:
Mooi.quote:
Dat leen je gewoon bij vrienden/familie of nog veel verstandiger je haalt wat van je spaar zodra je een keer een maand gebrek hebt aan geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk als het maar om een heel klein bedrag gaat?
Bijvoorbeeld 50 euro of 100 euro?
Kontje verkopen op het stationquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk als het maar om een heel klein bedrag gaat?
Bijvoorbeeld 50 euro of 100 euro?
Waarom zou je dat willen? Behalve die superdeluxe tv met een oppervlakte van meer dan 3 vierkante meter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Martin1234 het volgende:
En als je het nou echt nodig zou moeten hebben bv?
Dat is meestal het probleem van die mensen, ze lenen en verhip...volgende maand weer te weinig om dan de Ipad(of wat dan ook voor een luxe-artikel) te kopen, nog maar weer lenen....en voor je het weet ben je de hoofdpersoon in een programma op RTL en heb je een kast vol aanmaningen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Martin1234 het volgende:
Toch zijn er wel mensen met goede ervaringen,
je moet er alleen geen gewoonte van maken lijkt mij.
Want van de ené lening en daarna weer een lening bijvoorbeeld,
lijkt mij niet verstandig.
Als mensen weten hoe simpel het is om je ipad 4 dagen eerder te kopen blijven ze maar lenen ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is meestal het probleem van die mensen, ze lenen en verhip...volgende maand weer te weinig om dan de Ipad(of wat dan ook voor een luxe-artikel) te kopen, nog maar weer lenen....en voor je het weet ben je de hoofdpersoon in een programma op RTL en heb je een kast vol aanmaningen.
Toch blijken er genoeg mensen te zijn die de verleiding blijkbaar niet kunnen weerstaan anders kregen ze die programma's niet zo vol.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Martin1234 het volgende:
Ik zou gewoon wachten tot je echt zekerheid hebt tot dat je je geld echt hebt,
en niet zomaar onzinnige aankopen doen per maand.
quote:
Tsja, dan wel natuurlijk hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Martin1234 het volgende:
En als je het nou echt nodig zou moeten hebben bv?
En het walgelijke is dan nog dat zulke programma's dan mensen gaan HELPEN die door hun eigen strontkoppengedrag in de schulden terechtgekomen zijn. Over mensen die bijv. plotseling arbeidsongeschikt werden of na een scheiding hun huis uit moeten hoor je nooit wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch blijken er genoeg mensen te zijn die de verleiding blijkbaar niet kunnen weerstaan anders kregen ze die programma's niet zo vol.
Die regelen hun zaken meestal stilletjes...of zorgen ervoor dat het niet zo ver komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het walgelijke is dan nog dat zulke programma's dan mensen gaan HELPEN die door hun eigen strontkoppengedrag in de schulden terechtgekomen zijn. Over mensen die bijv. plotseling arbeidsongeschikt werden of na een scheiding hun huis uit moeten hoor je nooit wat.
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook weleens geleend op http://betaaldag.nl Ging altijd erg simpel, alleen sindskort zijn er wat dingen veranderd en is het erg kut.
Zit bijna geen rente op. Maar tegenwoordig hebben ze een garant bepaling, dat betekend dat als jij geld leent er iemand garant moet staan voor dat bedrag. Dat kan een bedrijf zijn of een persoon die niet woonachtig is op hetzelfde adres als diegene die leent. De eerste optie is imo erg duur en de tweede werkt niet voor mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:53 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?
Is dat het geleende bedrag plus de rente is dan zeg maar?
Hangt geloof ik ook nog af vanaf wel bedrag je het leent en voor hoe lang.
Waarom wil je weten hoe dat werkt als je zelf aangeeft dat lenen slecht voor je is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:53 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?
Is dat het geleende bedrag plus de rente is dan zeg maar?
Hangt geloof ik ook nog af vanaf wel bedrag je het leent en voor hoe lang.
Dat je als je 22 dagen leent je kapitalen moet inleveren. Niet heel veel, maar als je 150 euro moet lenen heb je het financieel toch niet al te best of je doet iet keihard verkeerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef VMSDKR het volgende:
Niet dat ik geinteresseerd ben, maar als ik op voorschotje.nl zie dat je 150 euro kunt lenen en na 21 dagen 150 euro zonder rente terugbetaald moet hebben, wat is dan het addertje onder het gras?
Dat laatste zinnnetje kan nog steeds heb ik weleens geprobeerd lang geleden,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zit bijna geen rente op. Maar tegenwoordig hebben ze een garant bepaling, dat betekend dat als jij geld leent er iemand garant moet staan voor dat bedrag. Dat kan een bedrijf zijn of een persoon die niet woonachtig is op hetzelfde adres als diegene die leent. De eerste optie is imo erg duur en de tweede werkt niet voor mij.
Vroeger kon je lenen en twintig minuten later had je het.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:27 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat je als je 22 dagen leent je kapitalen moet inleveren. Niet heel veel, maar als je 150 euro moet lenen heb je het financieel toch niet al te best of je doet iet keihard verkeerd.
Hoe zit dit dan, je hebt dus eigenlijk 21+14 dagen of hoe moet in dit zien? Volgens mij mis ik ietsquote:Wat gebeurt er als ik het kosteloze Voorschotje niet binnen 21 dagen kan terugbetalen?
Voorop staat dat wij dat willen voorkomen. Onze hele kredietprocedure is er op ingericht om te bepalen of u genoeg bestedingsruimte heeft om het Voorschotje binnen 21 dagen terug te kunnen betalen. Indien u niet kunt terugbetalen binnen de termijn van 21 dagen dan ontvangt u een herinnering en moet u de vordering binnen 14 dagen betalen. Aan deze herinnering zijn geen kosten verbonden. Heeft u de vordering dan alsnog niet voldaan dan zijn wij genoodzaakt om de vordering direkt uit handen te geven aan een incassoburo. De incassokosten zijn per 1 juli 2012 per wet vastgesteld op maximaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 40 euro.
Omdat ik benieuwd ben hoe het exact zit met een lening,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom wil je weten hoe dat werkt als je zelf aangeeft dat lenen slecht voor je is?
Op de 1e van de maand 150 euro lenen. op de 21e opnieuw 150 lenen en met die nieuwe 150 het geleende bedrag van de 1e afbetalen... enz enzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit dit dan, je hebt dus eigenlijk 21+14 dagen of hoe moet in dit zien? Volgens mij mis ik iets
Dat veel mensen die lenen het neit binnen die tijd kunnen terugbetalen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit dit dan, je hebt dus eigenlijk 21+14 dagen of hoe moet in dit zien? Volgens mij mis ik iets
Hoe ga jij een huis kopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Geld lenen is voor paupers en untermenschen
Niet met je creditcard?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook weleens geleend op http://betaaldag.nl Ging altijd erg simpel, alleen sindskort zijn er wat dingen veranderd en is het erg kut.
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BW7949quote:2.3. Betaaldag.nl heeft vervolgens bij akte aangegeven dat de Wck niet van toepassing is en dat zij van [gedaagde partij] een deel van zijn toekomstig inkomen heeft gekocht tegen een bepaald bedrag. Het verschil tussen de aan- en verkoopprijs is geen rente en is daarmee ook niet vergelijkbaar.
Dat is toch wel heel anders dan een luizige 150 euro lenen voor een luxe product dat volgend jaar geen reet meer waard is.quote:
Er zijn sowieso al minder mensen die tv's kopen dan een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die anno 2012 nog geld lenen voor een tv. Daar is echt iets mis mee.
Dit heb je zeker in de winkel / zaak zelf geregeld toch?quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb wel eens een wasmachine droger gekocht die je renteloos jaar later mocht afbetalen, ik had op dat moment wat minder geld, maar heb het gewoon op tijd betaald.
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:26 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Dit heb je zeker in de winkel / zaak zelf geregeld toch?
Ik heb een auto gekocht met geleend geld, rentevrij. Ruimschoots eruit gehaald. Tijdens de looptijd heb ik m'n studieschuld afbetaaldquote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb wel eens een wasmachine droger gekocht die je renteloos jaar later mocht afbetalen, ik had op dat moment wat minder geld, maar heb het gewoon op tijd betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |