Waarom zou je dat willen? Behalve die superdeluxe tv met een oppervlakte van meer dan 3 vierkante meter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Martin1234 het volgende:
En als je het nou echt nodig zou moeten hebben bv?
Dat is meestal het probleem van die mensen, ze lenen en verhip...volgende maand weer te weinig om dan de Ipad(of wat dan ook voor een luxe-artikel) te kopen, nog maar weer lenen....en voor je het weet ben je de hoofdpersoon in een programma op RTL en heb je een kast vol aanmaningen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Martin1234 het volgende:
Toch zijn er wel mensen met goede ervaringen,
je moet er alleen geen gewoonte van maken lijkt mij.
Want van de ené lening en daarna weer een lening bijvoorbeeld,
lijkt mij niet verstandig.
Als mensen weten hoe simpel het is om je ipad 4 dagen eerder te kopen blijven ze maar lenen ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is meestal het probleem van die mensen, ze lenen en verhip...volgende maand weer te weinig om dan de Ipad(of wat dan ook voor een luxe-artikel) te kopen, nog maar weer lenen....en voor je het weet ben je de hoofdpersoon in een programma op RTL en heb je een kast vol aanmaningen.
Toch blijken er genoeg mensen te zijn die de verleiding blijkbaar niet kunnen weerstaan anders kregen ze die programma's niet zo vol.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Martin1234 het volgende:
Ik zou gewoon wachten tot je echt zekerheid hebt tot dat je je geld echt hebt,
en niet zomaar onzinnige aankopen doen per maand.
quote:
Tsja, dan wel natuurlijk hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef Martin1234 het volgende:
En als je het nou echt nodig zou moeten hebben bv?
En het walgelijke is dan nog dat zulke programma's dan mensen gaan HELPEN die door hun eigen strontkoppengedrag in de schulden terechtgekomen zijn. Over mensen die bijv. plotseling arbeidsongeschikt werden of na een scheiding hun huis uit moeten hoor je nooit wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch blijken er genoeg mensen te zijn die de verleiding blijkbaar niet kunnen weerstaan anders kregen ze die programma's niet zo vol.
Die regelen hun zaken meestal stilletjes...of zorgen ervoor dat het niet zo ver komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het walgelijke is dan nog dat zulke programma's dan mensen gaan HELPEN die door hun eigen strontkoppengedrag in de schulden terechtgekomen zijn. Over mensen die bijv. plotseling arbeidsongeschikt werden of na een scheiding hun huis uit moeten hoor je nooit wat.
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook weleens geleend op http://betaaldag.nl Ging altijd erg simpel, alleen sindskort zijn er wat dingen veranderd en is het erg kut.
Zit bijna geen rente op. Maar tegenwoordig hebben ze een garant bepaling, dat betekend dat als jij geld leent er iemand garant moet staan voor dat bedrag. Dat kan een bedrijf zijn of een persoon die niet woonachtig is op hetzelfde adres als diegene die leent. De eerste optie is imo erg duur en de tweede werkt niet voor mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:53 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?
Is dat het geleende bedrag plus de rente is dan zeg maar?
Hangt geloof ik ook nog af vanaf wel bedrag je het leent en voor hoe lang.
Waarom wil je weten hoe dat werkt als je zelf aangeeft dat lenen slecht voor je is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:53 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke hoe zit het nou bijvoorbeeld met de terug betaaldag de rente?
Is dat het geleende bedrag plus de rente is dan zeg maar?
Hangt geloof ik ook nog af vanaf wel bedrag je het leent en voor hoe lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |