Dat is vaak met spelers die alleen snel zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Met zoveel ruimte is Narsingh wel nuttig..
Ha leuk, die van Gijp imitatie. Nu gewoon normaal doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Die Roemenen kunnen er he-le-maal niks van.
quote:
Dennis Rommedahl?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vaak met spelers die alleen snel zijn.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemeente nog wat centen over heeft dan.
quote:
Zo praat die commentator ook. Wat een emotie! WAT EN RUIM-TE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ha leuk, die van Gijp imitatie. Nu gewoon normaal doen
Wat een originele comeback man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemeente nog wat centen over heeft dan.
Terecht, Van Persie is gewoon beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Huntelaar niet zijn goaltje kan meepikken vandaag
Zit in de aard van het beestje... Zij geen plezier, jij geen plezierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sportiviteitsprijs zal Roemenie niet winnen geloof ik. Wat een droeftoeters.
Waarvoor dient dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Die vierde man. Vraagt Elia z'n schoenen op te tillen, kijkt 'ie niet eens naar z'n noppen.
Selectie Heracles?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee. iets met een appeltaart
Ze worden afgemaakt, kunnen niet tegen hun verliesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn die Roemenen zo aggresief? Net een horde PSV'ers
Je moet wat als je weggespeeld wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
Ach, hij heeft een trommel en een fluit bij zich, dus hij zal zich niet vervelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
De oranje indiaan kan straks weer twee uur in het vak zitten voor hij eruit mag.
Zoals ik net zei: zij geen plezier, jij geen plezier... Zit in de aard van t beestjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Belgie - SchotlandIn de rust wordt er niet gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Belgie - SchotlandZelf dachten ze nog dat ze het 3e voetballand ter wereld warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgie - SchotlandDriesje hattrick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Belgie - SchotlandJammer, die smiley gaf me goede hoop dat Schotland 1-0 voor stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Maat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
De Nars, De Eel, De Pers, De Sroot, De Vlaai, de Vla, De BMI, De Steek, De Heit, De Maat
Ok.quote:
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja man V/d Vaart was de eerste in de rangorde daarom neemt Van Persie toen V/d Vaart er nog instond. Wat een commentator dit al de gehele wedstrijd
Huh t is gewoon lekkah weer hier heoorquote:
Hetzelfde als dat publiek in de Kuip.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de fack heeft die Mutu gesnoven zeg
Viel me ook opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Kijk die keeper haast maken dan...alsof hij er nog in gelooft
Cocaine.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de fack heeft die Mutu gesnoven zeg
Gebeurt je wel vaker helaas. Maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet typen vandaag
De Man verdient het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat doet Emanuelson dan bij de selectie als zelfs Elia eerder mee mag doen
strootman zelf speelde rg slecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer een overwinning onder leiding van captain Strootman
Omdat Furby niet in aanmerking komt voor een plaats op de vleugels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat doet Emanuelson dan bij de selectie als zelfs Elia eerder mee mag doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Kut wedstrijd, gelukkig weer club voetbal aankomend weekend.
endlich.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Mwa nu lees ik nog net niet met schaamte mijn posts terug. In mijn verdediging, mijn bureau ligt vol met boeken en ben aan het uitstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebeurt je wel vaker helaas. Maar ik weet wat je bedoelt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, krijg honger van dat HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, dat verklaart het volledig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa nu lees ik nog net niet met schaamte mijn posts terug. In mijn verdediging, mijn bureau ligt vol met boeken en ben aan het uitstellen
Ja, dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met dit elftal in Brazilië wordt een regelrechte afgang.
Wat een pessimist bent jij zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met dit elftal in Brazilië wordt een regelrechte afgang.
Ezelsbruggetje voor de hoofdstad, De pest -> hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Godver, krijg honger van dat Hongarije
RELLUH!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef KingRoland het volgende:
volgende wedstrijd toch tegen Duitsland?
Fuckin care indeed.quote:
Doordeweeks alleen. Geen weekend naar de klotequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oefenpotje tegen Duitsland in november toch?
Weekend naar de klote, kom op manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doordeweeks alleen. Geen weekend naar de klote
Pessimist en realist ligt vaak niet erg ver van elkaar. Dit elftal is verre van groots.quote:
Oh ja, als het om het Nederlands elftal gaat mogen we alleen maar dolblij en enthousiast zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen we bij de familie van Douglas logeren.
Ja vast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Str00tman ziet zichzelf ook als aanvoerder op het WK
Wil ik niet zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil wel zien hoe Vlaar BMi en Van rhijn zich houden tegenover Italie en Duitsland. Toffe oefen interlands
POLONAISE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als het om het Nederlands elftal gaat mogen we alleen maar dolblij en enthousiast zijn.
Ik welquote:
Precies, finale 2014 moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef anoukane het volgende:
Gewoon blij zijn met een poule als deze en realistisch blijven.
NEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Whuut, speelde Strootman goed vandaag?![]()
vind*quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hans vindt iedereen die hij mag interviewen goed.
He jakkie, modjes die het voor elkaar opnemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als het om het Nederlands elftal gaat mogen we alleen maar dolblij en enthousiast zijn.
En als Hans het zegt, is het zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Jullie zien het allemaal verkeerd hoor, HansieHansie zei dat hij goed was.
Ja die noemde het hele elftal opquote:
Zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
Blijft belachelijk dat deze gozer aanvoerder is
Hij heeft wel een bril op ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef CarlosJacques het volgende:
Ronald heeft er meer kijk op dan Hansie Hansie iig.
?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
vind*
Hansie verdien de ''t'' nie.
Heb je he, met een homostel dat in één huis woont en allebei op FOK! zitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Knaller het volgende:
[..]
He jakkie, modjes die het voor elkaar opnemen.
Ik ben weg.![]()
Nogmaals, goede prestatie van Oranje vandaag!
Heldere argumentatie. Chapeau.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik ben weg.![]()
Ow fuck, was dit Rónald?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef anoukane het volgende:
Ronald de Boer op tv. Dat kan toch gewoon niet..?!
Hij was gewoon kut, heeft niks met 'haters' te maken. Sowieso mensen die dat zeggen als andere een andere mening hebben.quote:
Dit ging om Ludo en mij, niet over Steven en mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je he, met een homostel dat in één huis woont en allebei op FOK! zit
Ik kan best een verschil maken tussen een andere mening en trolls.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij was gewoon kut, heeft niks met 'haters' te maken. Sowieso mensen die dat zeggen als andere een andere mening hebben.
Ja, dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ging om Ludo en mij, niet over Steven en mij.
Huh heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je he, met een homostel dat in één huis woont en allebei op FOK! zit
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik ben weg.![]()
Nogmaals, goede prestatie van Oranje vandaag!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou ik kan niet wachten op het interview van Hansie met Lowietje
Je hebt het maar druk met elke wedstrijd weer janken om trolls.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan best een verschil maken tussen een andere mening en trolls.
Oke.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Moet nog huiswerk maken, voordat de bom valt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Moet nog huiswerk maken, voordat de bom valt
Oh jawel, ik vond het alleen niet grappig en snapte niet wat nou precies de bedoeling van was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Herken je de ''Doe Maar'' grap niet?
Doe eens normaal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Godver zat in de auto, heel die kaolo wedstrijd gemist
WIR SIND DIE BESTE!!! VON ROMENIË!!!!! JAUAUAUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef PizzaGeit het volgende:
UND, WIR SIND FERTIG FÜR DER MEISTER, LOUIS VON GAHL
belgie speelt johquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Haha, dat eerste heb ik meegekregen, maar wat zei Jan Joost dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Jammer dat we dit keer geen behind the scenes hadden tijdens de reclame.
Ruud Guillit die iemand uitmaakt voor kasthomo en Jan Joost die preekt over marrokanen
Nou, hij was gepost om bijna precies 10 uur. 10 letters na de D komt de N in het alfabet, van het Nederlands elftal dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, ik vond het alleen niet grappig en snapte niet wat nou precies de bedoeling van was.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
UND, VIELLEICHT, EUROPAS!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE!!! VON ROMENIË!!!!! JAUAUAUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NICHT NUR IN UNGARN, AUCH IN ROMENIENquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die diepzinnigheid ontging mij volledig. Excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou, hij was gepost om bijna precies 10 uur. 10 letters na de D komt de N in het alfabet, van het Nederlands elftal dus.
JAWOHL FUHRER VON HITLER GAALquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mjah, je moet ook niet te veel verwachten van een Ajacied. Sorry.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die diepzinnigheid ontging mij volledig. Excuus.
Sturmbannfuhrer Strootmanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JAWOHL FUHRER VON HITLER GAAL
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat eerste heb ik meegekregen, maar wat zei Jan Joost dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WOLLT IHR DEN TOTALEN FUSSBALL??
SIE SAGEN NIMMER. DAS IST FALSCH.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WOLLT IHR DEN TOTALEN FUSSBALL??
DARF ICH DAS SAGEN? JA, DAS DARF ICH! WEIL ICH BIN LOUIS. LOUIS VON GAHL.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef KingRoland het volgende:
ICH HABE GEHURD VIELE FOK!KERS SIND HIR!! EIN DIKKE KUSS VON DIE TRAINER VON DER MEISTER! UND..
WIR HAD DIE BESTE VERDEIDIGUNG? HOLLAND! HOLLAND!
WIR HAD DIE BESTE ANGRIF? HOLLAND! HOLLAND!
BIN ICH SO SCHLIMM ODER BIST DU SO BLOD?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
IHR SEIT IMMER NEGATIV. NIMMER POSITIV!!
EIN FUHRERRRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
BIN ICH SO SCHLIMM ODER BIST DU SO BLOD?
ES GIBT DUMME FRAGE, VON FRITZ, UND VON DU NETZTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat een baas. Goed spelen, het volkslied uit volle borst meebleren, op het logo tikken na zijn goalquote:
Volgens mij is schlimm duits voor 'slecht'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |