Dat is vaak met spelers die alleen snel zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Met zoveel ruimte is Narsingh wel nuttig..
Ha leuk, die van Gijp imitatie. Nu gewoon normaal doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Die Roemenen kunnen er he-le-maal niks van.
quote:
Dennis Rommedahl?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vaak met spelers die alleen snel zijn.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemeente nog wat centen over heeft dan.
quote:
Zo praat die commentator ook. Wat een emotie! WAT EN RUIM-TE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ha leuk, die van Gijp imitatie. Nu gewoon normaal doen
Wat een originele comeback man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemeente nog wat centen over heeft dan.
Terecht, Van Persie is gewoon beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Huntelaar niet zijn goaltje kan meepikken vandaag
Zit in de aard van het beestje... Zij geen plezier, jij geen plezierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sportiviteitsprijs zal Roemenie niet winnen geloof ik. Wat een droeftoeters.
Waarvoor dient dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Die vierde man. Vraagt Elia z'n schoenen op te tillen, kijkt 'ie niet eens naar z'n noppen.
Selectie Heracles?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee. iets met een appeltaart
Ze worden afgemaakt, kunnen niet tegen hun verliesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn die Roemenen zo aggresief? Net een horde PSV'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |