NICHT NUR IN UNGARN, AUCH IN ROMENIENquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE!!! VON ROMENIË!!!!! JAUAUAUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die diepzinnigheid ontging mij volledig. Excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou, hij was gepost om bijna precies 10 uur. 10 letters na de D komt de N in het alfabet, van het Nederlands elftal dus.
JAWOHL FUHRER VON HITLER GAALquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE!!! VON ROMENIË!!!!! JAUAUAUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mjah, je moet ook niet te veel verwachten van een Ajacied. Sorry.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die diepzinnigheid ontging mij volledig. Excuus.
Sturmbannfuhrer Strootmanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JAWOHL FUHRER VON HITLER GAAL
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat eerste heb ik meegekregen, maar wat zei Jan Joost dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WOLLT IHR DEN TOTALEN FUSSBALL??
SIE SAGEN NIMMER. DAS IST FALSCH.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WOLLT IHR DEN TOTALEN FUSSBALL??
DARF ICH DAS SAGEN? JA, DAS DARF ICH! WEIL ICH BIN LOUIS. LOUIS VON GAHL.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef KingRoland het volgende:
ICH HABE GEHURD VIELE FOK!KERS SIND HIR!! EIN DIKKE KUSS VON DIE TRAINER VON DER MEISTER! UND..
WIR HAD DIE BESTE VERDEIDIGUNG? HOLLAND! HOLLAND!
WIR HAD DIE BESTE ANGRIF? HOLLAND! HOLLAND!
BIN ICH SO SCHLIMM ODER BIST DU SO BLOD?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
IHR SEIT IMMER NEGATIV. NIMMER POSITIV!!
EIN FUHRERRRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
BIN ICH SO SCHLIMM ODER BIST DU SO BLOD?
ES GIBT DUMME FRAGE, VON FRITZ, UND VON DU NETZTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat een baas. Goed spelen, het volkslied uit volle borst meebleren, op het logo tikken na zijn goalquote:
Volgens mij is schlimm duits voor 'slecht'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |