Je moet wat als je weggespeeld wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn die Roemenen zo aggresief? Net een horde PSV'ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
Ach, hij heeft een trommel en een fluit bij zich, dus hij zal zich niet vervelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
De oranje indiaan kan straks weer twee uur in het vak zitten voor hij eruit mag.
Zoals ik net zei: zij geen plezier, jij geen plezier... Zit in de aard van t beestjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn die Roemenen zo aggresief? Net een horde PSV'ers
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Belgie - SchotlandIn de rust wordt er niet gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Belgie - SchotlandZelf dachten ze nog dat ze het 3e voetballand ter wereld warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgie - SchotlandDriesje hattrick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Belgie - SchotlandJammer, die smiley gaf me goede hoop dat Schotland 1-0 voor stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Maat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
De Nars, De Eel, De Pers, De Sroot, De Vlaai, de Vla, De BMI, De Steek, De Heit, De Maat
Ok.quote:
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja man V/d Vaart was de eerste in de rangorde daarom neemt Van Persie toen V/d Vaart er nog instond. Wat een commentator dit al de gehele wedstrijd
Huh t is gewoon lekkah weer hier heoorquote:
Hetzelfde als dat publiek in de Kuip.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de fack heeft die Mutu gesnoven zeg
Viel me ook opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Kijk die keeper haast maken dan...alsof hij er nog in gelooft
Cocaine.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de fack heeft die Mutu gesnoven zeg
Gebeurt je wel vaker helaas. Maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet typen vandaag
De Man verdient het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat doet Emanuelson dan bij de selectie als zelfs Elia eerder mee mag doen
strootman zelf speelde rg slecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer een overwinning onder leiding van captain Strootman
Omdat Furby niet in aanmerking komt voor een plaats op de vleugels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat doet Emanuelson dan bij de selectie als zelfs Elia eerder mee mag doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Kut wedstrijd, gelukkig weer club voetbal aankomend weekend.
endlich.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Mwa nu lees ik nog net niet met schaamte mijn posts terug. In mijn verdediging, mijn bureau ligt vol met boeken en ben aan het uitstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebeurt je wel vaker helaas. Maar ik weet wat je bedoelt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, krijg honger van dat HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, dat verklaart het volledig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa nu lees ik nog net niet met schaamte mijn posts terug. In mijn verdediging, mijn bureau ligt vol met boeken en ben aan het uitstellen
Ja, dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met dit elftal in Brazilië wordt een regelrechte afgang.
Wat een pessimist bent jij zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Met dit elftal in Brazilië wordt een regelrechte afgang.
Ezelsbruggetje voor de hoofdstad, De pest -> hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Godver, krijg honger van dat Hongarije
RELLUH!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef KingRoland het volgende:
volgende wedstrijd toch tegen Duitsland?
Fuckin care indeed.quote:
Doordeweeks alleen. Geen weekend naar de klotequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oefenpotje tegen Duitsland in november toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |