ondertussen mag gewoon aan elkaar hoor.quote:
Paar pinpassen geskimd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heeft 'ie die 17 miljoen inmiddels al aan Chelsea voldaan?
Eerste zinnige opmerking van je vanavondquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Lens ben ik wel echt een leuke speler gaan vinden
daar heb je niks op te zeggen neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke man. Bedankt voor je bijzonder nuttige toevoegingen weer vandaag.
En dan heb je een stadion met een dak dat dicht kan, weet niemand in Polen die te bedienenquote:
Een tijd dat je nog met Berry van Aerle Europees kampioen kon worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
He, er is maar 1 postbode en dat is Berry!
Niks tegen Polen, zat goeie ingenieurs komen uit die Oostbloklandenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan heb je een stadion met een dak dat dicht kan, weet niemand in Polen die te bedienen
Die zitten allemaal in nederland hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan heb je een stadion met een dak dat dicht kan, weet niemand in Polen die te bedienen
nu willen we ook weten waarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las het niet op telegraaf maar ergens anders
Nee dat schiet lekker opquote:Volgens Poolse officials kon het dak niet dicht vanwege de wind en de hevige regen.
Ach, dr komen wel meer niet langs Vlaar. Torres bijvoorbeeld, en Rooneyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mutu komt niet eens langs Vlaar. Zegt al genoeg over hem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mutu komt niet eens langs Vlaar. Zegt al genoeg over hem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, dr komen wel meer niet langs Vlaar. Torres bijvoorbeeld, en Rooney
Was maar een troll hoorquote:
quote:
quote:
Wellicht Yolanthe, in natura.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik vraag me af wie die scheids betaald heeft.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef TheGeneral het volgende:
Die gozer houdt BMI gewoon vast hoor.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Barbapapamama het volgende:
Haha hoor dat publiek
Lekker voor ze, moeten ze maar niet zo agressief spelen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Die Roemeen pakt BMI vast. Niet andersom.
Ja leuk maar vervolgens valt hij naar de grond met zijn volledige gewicht aan die Roemeen. Want zelf los laten deed hij ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Die Roemeen pakt BMI vast. Niet andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |