Oranje engel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
Iemand die chick op de hollandse tribune gezien?
Picsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
70 tegenwoordig, misschien nu zelfs wel 5 meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
Wat doet VDV nog op het veld. Die kan volgens Johan maar 60 min spelen
Patty Brard?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Schotland - BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schotland - BelgiëJa dat was het bij het begin ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schotland - BelgiëHoly shit nu al zoveel achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Mutu erin? Hopelijk laat ie de zijlijn heel
stil eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Schotland - BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die loopt na de wedstrijd meteen door naar boulevard unriiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee gewoon aan het gasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
22.7quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, wat zou de BMI van BMI zijn eigenlijk
Je bent niet echt in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Door jouw UI heb ik zin in pizza.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Roemenie - NederlandHey moet dat nu, zit de wedstrijd te kijken en ik wil niet gespoilerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
surryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Knaller het volgende:
[..]
Hey moet dat nu, zit de wedstrijd te kijken en ik wil niet gespoilerd worden.
Lachen, gieren en brullen zou dat zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zou wel leuk zijn als het nog 3-3 wordt, en dan het interview van Hansie Hansie met Lowieke
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef tralalala het volgende:
Ik plaats hem maar niet direct:
http://www.9lives.be/foru(...)ls-deel-7-a-245.html
![]()
![]()
Nu verraad je alsnog de tussenstand knuppel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat was het bij het begin ook al
Waarom heeft u zoethoudertje Kuijt niet in laten vallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lachen, gieren en brullen zou dat zijn.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh, allang dood maar tot leven geroepen door Papa Chico
Omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Compliment het volgende:
Hee, die voor de roemeense tv filmen ze vanaf de overkant van het veld, dus daar is het 3-1 voor de roemenen.
Wordt nog wel aggresiever naarmate de wedstrijd dichter bij het einde komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik geloof dat die Roemenen nogal van het duwen zijn?
hou je bek eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de favoriete groente van Manuel Neuer?
SpiNAZI
Bedankt voor deze verfrissende conclusiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Roemenië kan niet meer.
Nederland wil niet meer.
PizzaGeit, wanneer duwen ze je weer eens in het strafhoekjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de favoriete groente van Manuel Neuer?
SpiNAZI
Hij heeft wat lijntjes uitgegooid met wat matchfixing maar ik denk van nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heeft 'ie die 17 miljoen inmiddels al aan Chelsea voldaan?
Nee idd, dan ben ik opeens volledig overtuigd van het feit dat het wel een goede voetballer is ja.quote:
He, er is maar 1 postbode en dat is Berry!quote:
hij lacht toch het laatstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd, dan ben ik opeens volledig overtuigd van het feit dat het wel een goede voetballer is ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |