Omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Compliment het volgende:
Hee, die voor de roemeense tv filmen ze vanaf de overkant van het veld, dus daar is het 3-1 voor de roemenen.
Wordt nog wel aggresiever naarmate de wedstrijd dichter bij het einde komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik geloof dat die Roemenen nogal van het duwen zijn?
hou je bek eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de favoriete groente van Manuel Neuer?
SpiNAZI
Bedankt voor deze verfrissende conclusiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Roemenië kan niet meer.
Nederland wil niet meer.
PizzaGeit, wanneer duwen ze je weer eens in het strafhoekjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de favoriete groente van Manuel Neuer?
SpiNAZI
Hij heeft wat lijntjes uitgegooid met wat matchfixing maar ik denk van nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heeft 'ie die 17 miljoen inmiddels al aan Chelsea voldaan?
Nee idd, dan ben ik opeens volledig overtuigd van het feit dat het wel een goede voetballer is ja.quote:
He, er is maar 1 postbode en dat is Berry!quote:
hij lacht toch het laatstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd, dan ben ik opeens volledig overtuigd van het feit dat het wel een goede voetballer is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |