Daar zijn ze wel erg laat mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg
Tsjongejonge.. krijg net al een mail van 538 met als onderwerp 'fijne kerst'
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jewas te laat om mij uit te kleden... Nu moet je opschieten om mij weer aan te kleden. Anders krijg ik het zometeen koud!
Mwoah, als je het over die actie net met Martins Indi hebt, volgens mijn hield die Roemeen z'n arm meer gebogen dan Indi. Ofwel, ik had het idee dat hij expres bleef hangen om een penalty te versieren..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Pulver het volgende:
Wel handig, een scheids die stekeblind is.
Ik kan zelf mijn temperatuur ook wel metenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokje
*Rucky gooit een dekentje naar Yska zodat ze het niet koud krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jewas te laat om mij uit te kleden... Nu moet je opschieten om mij weer aan te kleden. Anders krijg ik het zometeen koud!
Waarom woon je dan ook zo ver weg? Het schiet ook niet op hè..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ieeewww, dat klinkt wel heel fout..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokje
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ieeewww, dat klinkt wel heel fout..
Nee, die werkt op druk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogen
Ik zit op m'n telefoon, duurt allemaal wat langer. Zeker met het uploaden/posten van die foto netquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogen
0,65 bar toch, of was dat de biertap?quote:
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
0,65 bar toch, of was dat de biertap?
Zag het net in de herhaling en idd, hij vind dat armpje maar wat prettig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, als je het over die actie net met Martins Indi hebt, volgens mijn hield die Roemeen z'n arm meer gebogen dan Indi. Ofwel, ik had het idee dat hij expres bleef hangen om een penalty te versieren..
Dan bedien ik de tap wel. Als jij dan even de frituur voor je rekening neemt dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.
Wat me dan weer doet denken aan het volgende (oude) mopje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Dat komt wel goed, speel ik voor chef de frituur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan bedien ik de tap wel. Als jij dan even de frituur voor je rekening neemt dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat me dan weer doet denken aan het volgende (oude) mopje.
"Waarom komen mannen schoksgewijs klaar?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
pfffffffffffff daarom stelde ik uit.... kouwe utrechtse thee klus
?????????quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
pfffffffffffff daarom stelde ik uit.... kouwe utrechtse thee klus
windhoos er opnieuw op zetten... alles weer instellen zoals het hoort...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |