Ongeveer 150 M3 op jaarbasisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef DJMO het volgende:
wie van jullie weet wat het gemiddelde waterverbruik van een één oudergezin is? de stand op mijn watermeter geeft nu 28 aan (kubieke meters? welke eeheden rekent zo'n ding??) sinds dat ik hier ben komen wonen. (1 aug). help dit domme blondtje
per jaar, maand of wat??quote:
Ninja editquote:
en dan vind ik dat ik persoonlijk nog veel water verbruikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dus als je die 150m3 door 4 deelt (want je woont er bijna 3 maanden) dan kom je op 37,5m3.
Of gedeeld door 12 = 12,5 m3 p.m. x 2,5 (maand) = 31.25!
Gefeliciteerd, je zit onder het gemiddelde verbruik als is het nu gebaseerd op 2,5 maand
je staat niet heel lang onder de douche hoor :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan vind ik dat ik persoonlijk nog veel water verbruik
Behalve vanavond danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je staat niet heel lang onder de douche hoor :p
bij jou heb ik er de laatste keer onbehoorlijk lang onder gestaan voor mijn doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je staat niet heel lang onder de douche hoor :p
Volgens mij stond ik er zeker 2x zo lang onder :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij jou heb ik er de laatste keer onbehoorlijk lang onder gestaan voor mijn doen
succes dolfijntjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
ik ga weer druk met laptop bezig en waar ik vandaag niet uitkom... gaat broertje morgen helpen..
Kouwe Utrechtse Thee laptop...
tis dat ik mijn geld nog niet binnen heb, anders had ik morgen een nieuwe gehaald... stond een goeie in de aldi reclame
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef espri het volgende:
[..]
succes dolfijntjehoop dat je het kan oplossen
Zo zit je op werk te wachten, andere moment ben je hartstikke druk.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef espri het volgende:
avondje allemaal![]()
ik ben moeeeeeeeeeeeee (en mag nu nog 6 dagen)
kan ik je ergens mee helpen dolfi ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...
klopt en deze zorg is weer een heftige en 8 dagen en een huilbaby en een zieke kraamvrouw... ik ren me echt rot en ben behoorlijk gaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo zit je op werk te wachten, andere moment ben je hartstikke druk.....
Is het vaak hollen of stilstaan in jouw werk?
Gelukkig weet je wanneer het klaar is. Succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
klopt en deze zorg is weer een heftige en 8 dagen en een huilbaby en een zieke kraamvrouw... ik ren me echt rot en ben behoorlijk gaar
Mijn laptop heeft nieuwe windhoos gekregen van me.. (vista er opnieuw opgezet) Heb er een driver disc bij gekregen.. maar hij pakt niet alle drivers..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
kan ik je ergens mee helpen dolfi ?
* kwiebuske het zoutvaatje aangeeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |