is centenwerk, net 5 cent per pakje. zowel Duitsland als Belgiëquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Veel goedkoper niet, maar wel goedkoper.
En er zit meer inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
is centenwerk, net 5 cent per pakje. zowel Duitsland als België
Ik ben aan het bedenken of dit een belediging is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ onder rokers een stuk lager ligt dan onder niet rokers. En dan heb ik het over onze generatie, niet de 40+'ers en donraja.
Als je rookt niet maar als je niet rookt ben ik ook enigszins in de war.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken of dit een belediging is...
Ik ben al degene in mijn familie/vriendenkring die steeds met vuurwerk op en neer rijdt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja samen met RonDanja als partner in crime daar waar Jojoortje de Duitse markt regelt.
Op het MBO roken ze meer dan op bijv. het HBO daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ onder rokers een stuk lager ligt dan onder niet rokers. En dan heb ik het over onze generatie, niet de 40+'ers en donraja.
Ik rook niet, dus dan is het een beledigingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je rookt niet maar als je niet rookt ben ik ook enigszins in de war.
Was een jaar geleden tenminste zo, had een collega die in Duitsland woonde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? wist ik niet, ik rook geen sigaretten
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het MBO roken ze meer dan op bijv. het HBO daar heb je gelijk in.
Belgie is nauwelijks goedkoper dan Nederland he wat betreft vuurwerk, alleen van die zwaardere shit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al degene in mijn familie/vriendenkring die steeds met vuurwerk op en neer rijdt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.
Het gaat uiteraard om de zwaardere shit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Belgie is nauwelijks goedkoper dan Nederland he wat betreft vuurwerk, alleen van die zwaardere shit.
ja ok, maar de standaard pakjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was een jaar geleden tenminste zo, had een collega die in Duitsland woonde.
Daar hebben ze ook nog een formaat dat nog groter is dan de Maxi pakjes die we hier hebben.
Haaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.
Dan is de stoerheid er wel ongeveer vanaf en heb je genoeg besef hoe tyfus duur en vervelend het is. Iig dat lijkt mij dan.quote:
Kwam bij mij door het uitgaan dat ik begon met rokenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is de stoerheid er wel ongeveer vanaf en heb je genoeg besef hoe tyfus duur en vervelend het is. Iig dat lijkt mij dan.
oh wacht, ik lees verkeerd. ik dacht dat jij ook in Duitsland haalde vanwege de lagere prijs, vanuit België. Maar de rest van je familie zit natuurlijk nog in rotterdam eoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard om de zwaardere shit.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De hoeveelheid koffie die jij wegtankt is waarschijnlijk ongezonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |