Ik zou er liever wetenschappers, draagmoeders en supercomputers heen sturen maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou nog vetter zijn als we als Nederland mogen stemmen wie er heen gaan, Gordon, Patty brard, Toivonen
Moest een realitysoap worden van 9miljard dollar toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou er liever wetenschappers, draagmoeders en supercomputers heen sturen maar dat ben ik.
ik aanvankelijk ook, maar om dat idee van Twente kan je toch niet heen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou er liever wetenschappers, draagmoeders en supercomputers heen sturen maar dat ben ik.
Ja, makkelijker dan je denkt. Gewoon naar van die anti-rook websites gaan en lezen wat die zielige mensen doormaken en je realiseren dat je niet zo zwak wil zijn als dat soort mongolen. Dan gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, moet ik een keer de moeite voor nemen.
met tv rechten willen ze het inderdaad o.a bekostigen. Al weet ik zeker dat NASA ook wel in gaan stappen als het echt gaat werken. Die mensen gaan alleen nooit meer terug, dat is het enige waarom ik denk dat sommige bedrijven nogal terughoudend (gaan) zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moest een realitysoap worden van 9miljard dollar toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
met tv rechten willen ze het inderdaad o.a bekostigen. Al weet ik zeker dat NASA ook wel in gaan stappen als het echt gaat werken. Die mensen gaan alleen nooit meer terug, dat is het enige waarom ik denk dat sommige bedrijven nogal terughoudend (gaan) zijn.
Zielige mensen als in de stoppers wie het niet lukt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, makkelijker dan je denkt. Gewoon naar van die anti-rook websites gaan en lezen wat die zielige mensen doormaken en je realiseren dat je niet zo zwak wil zijn als dat soort mongolen. Dan gaat het vanzelf.
ijsberen zijn pas koudquote:
Ja, idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zielige mensen als in de stoppers wie het niet lukt?
True, true.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vind het ook zeer mooi bedacht allemaal, wat mensen er heen sturen en kijken wat er van komt.
Dat je nooit meer terug kan hoeft geen probleem te zijn toch? Die mensen weten van te voren waar ze aan toe zijn.
Nee ik was wegens stress,drugs en zwakte alweer begonnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoe is het met jou dan? Nog steeds gekapt met roken?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
Las een reactie "Ik heb echt het gevoel dat ik moet flauwvallen" Toen was ik cured.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik was wegens stress,drugs en zwakte alweer begonnen
Zat bijna op de maandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hehe, maar hoelang was je nu gestopt dan? Je zat al op een maand toch?
Ik hoorde ooit de perfecte comeback op de vraag waarom iemand weer alcohol was gaan drinken: Ik was weer nuchter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hehe, maar hoelang was je nu gestopt dan? Je zat al op een maand toch?
tof verhaal en ook lekker relevant ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit de perfecte comeback op de vraag waarom iemand weer alcohol was gaan drinken: Ik was weer nuchter.
Hatert...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tof verhaal en ook lekker relevant dit
zuurkool gegeten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tof verhaal en ook lekker relevant dit
quote:
Nopequote:
Ik weet van mezelf ook wel dat ik nooit 100% zal stoppen, in het weekend met kameraden en een bak bier erbij ga ik geen nee zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat bijna op de maand
Moet wel zeggen dat de eerste 2 weken makkelijker waren dan de laatste 2 weken
Dat is dus echt iets wat tussen je oren zit ookal was ik ook zo zwak toen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf ook wel dat ik nooit 100% zal stoppen, in het weekend met kameraden en een bak bier erbij ga ik geen nee zeggen
Goede motivatie welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit de perfecte comeback op de vraag waarom iemand weer alcohol was gaan drinken: Ik was weer nuchter.
Wanneer ik stop is het ook niet om de kanker die je er van kan krijgen, maar meer om het gedoe elke keer van peuken halen.. savonds zitten en doorhebben dat je te weinig hebt en dat je weer moet bij halen en dat gezeik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is dus echt iets wat tussen je oren zit ookal was ik ook zo zwak toen hoor
Maar paar avonden gehad dat het mij wel lukte
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ik stop is het ook niet om de kanker die je er van kan krijgen, maar meer om het gedoe elke keer van peuken halen.. savonds zitten en doorhebben dat je te weinig hebt en dat je weer moet bij halen en dat gezeik.
Wat teleurstellend ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik was wegens stress,drugs en zwakte alweer begonnen
niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
En het wordt echt allejezus duur man roken
Ja die kleine pakkies Marlboro zijn al weer duurder, 5,50 nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
En het wordt echt allejezus duur man roken
Ik haal die van 7euro maar het wordt gewoon gekker en gekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja die kleine pakkies Marlboro zijn al weer duurder, 5,50 nu![]()
Die Big's zijn 6,50 en zitten er nog maar 22 in en de grootste van 7 zitten er 25 in.
Je leert wel goed hoofdrekenen zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja die kleine pakkies Marlboro zijn al weer duurder, 5,50 nu![]()
Die Big's zijn 6,50 en zitten er nog maar 22 in en de grootste van 7 zitten er 25 in.
En dan beweren ze dat rokers dom zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je leert wel goed hoofdrekenen zo.
Ja ik heb ook altijd die van 7 als ze er zijn. En shag is inderdaad nog meer gekloot, en je lijkt dan ook meteen zo'n bouwvakker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haal die van 7euro maar het wordt gewoon gekker en gekker
Ooit een weekje geprobeerd met shag maar daar werd ik panisch van, wil je even peukie roken en dan moet je eerst nog moeilijk doen
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn sigaretten eigenlijk veel goedkoper in Duitsland/Belgie (Luxenburg daargelaten)
Jij wil een handel beginnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn sigaretten eigenlijk veel goedkoper in Duitsland/Belgie (Luxenburg daargelaten)
Ik denk dat het gemiddelde IQ onder rokers een stuk lager ligt dan onder niet rokers. En dan heb ik het over onze generatie, niet de 40+'ers en donraja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dan beweren ze dat rokers dom zijn.
Veel goedkoper niet, maar wel goedkoper.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb van alles op die pakjes zien staan, rokers zijn blijkbaar asociale, impotente, stinkende, aan hartkwalen lijdende egoïsten. Maar dom heb ik er nooit op zien staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dan beweren ze dat rokers dom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |