hahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En Adames, niet klagen over mijn balbezit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, moet je een cheat voor invoeren: Ctrl ingedrukt houden en dan F4 indrukken.
Jajaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, moet je een cheat voor invoeren: Ctrl ingedrukt houden en dan F4 indrukken.
bedoel je de alt f4 grap?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat ons plan al dusdanig door de mand gevallen was dat daar geen houden aan was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja verdomme, probeerde het nog te coveren voor je.
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat ons plan al dusdanig door de mand gevallen was dat daar geen houden aan was.
Gister waren er twee mensen van ''mars one''.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond eens pauw en witteman kijken
Die kunstroof is me toch lachwekkend
Had je dat mens gezien over die FARC beweging. Lekker met d'r handen zwieren, jaja glaasje kapot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gister waren er twee mensen van ''mars one''.
Boeiend. Check ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je dat mens gezien over die FARC beweging. Lekker met d'r handen zwieren, jaja glaasje kapot.
zwak vleeschquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
Dat moment wanneer je al weer een peuk hebt aangestoken en je dan realiseert dat je er 5 minuten geleden ook al een hebt gehad.
Moet er echt een keer mee gaan kappen.
Stop dan met roken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
Dat moment wanneer je al weer een peuk hebt aangestoken en je dan realiseert dat je er 5 minuten geleden ook al een hebt gehad.
Moet er echt een keer mee gaan kappen.
wtfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend. Check dit
http://mars-one.com/en/
Ik vind dit zo baas.
Zou nog vetter zijn als we als Nederland mogen stemmen wie er heen gaan, Gordon, Patty brard, Toivonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend. Check dit
http://mars-one.com/en/
Ik vind dit zo baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |