is centenwerk, net 5 cent per pakje. zowel Duitsland als Belgiëquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Veel goedkoper niet, maar wel goedkoper.
En er zit meer inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
is centenwerk, net 5 cent per pakje. zowel Duitsland als België
Ik ben aan het bedenken of dit een belediging is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ onder rokers een stuk lager ligt dan onder niet rokers. En dan heb ik het over onze generatie, niet de 40+'ers en donraja.
Als je rookt niet maar als je niet rookt ben ik ook enigszins in de war.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken of dit een belediging is...
Ik ben al degene in mijn familie/vriendenkring die steeds met vuurwerk op en neer rijdt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja samen met RonDanja als partner in crime daar waar Jojoortje de Duitse markt regelt.
Op het MBO roken ze meer dan op bijv. het HBO daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ onder rokers een stuk lager ligt dan onder niet rokers. En dan heb ik het over onze generatie, niet de 40+'ers en donraja.
Ik rook niet, dus dan is het een beledigingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je rookt niet maar als je niet rookt ben ik ook enigszins in de war.
Was een jaar geleden tenminste zo, had een collega die in Duitsland woonde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? wist ik niet, ik rook geen sigaretten
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het MBO roken ze meer dan op bijv. het HBO daar heb je gelijk in.
Belgie is nauwelijks goedkoper dan Nederland he wat betreft vuurwerk, alleen van die zwaardere shit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al degene in mijn familie/vriendenkring die steeds met vuurwerk op en neer rijdt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.
Het gaat uiteraard om de zwaardere shit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Belgie is nauwelijks goedkoper dan Nederland he wat betreft vuurwerk, alleen van die zwaardere shit.
ja ok, maar de standaard pakjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was een jaar geleden tenminste zo, had een collega die in Duitsland woonde.
Daar hebben ze ook nog een formaat dat nog groter is dan de Maxi pakjes die we hier hebben.
Haaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die na hun. laat ik 15de zeggen nog beginnen met roken zijn sowieso mongolen.
Dan is de stoerheid er wel ongeveer vanaf en heb je genoeg besef hoe tyfus duur en vervelend het is. Iig dat lijkt mij dan.quote:
Kwam bij mij door het uitgaan dat ik begon met rokenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is de stoerheid er wel ongeveer vanaf en heb je genoeg besef hoe tyfus duur en vervelend het is. Iig dat lijkt mij dan.
oh wacht, ik lees verkeerd. ik dacht dat jij ook in Duitsland haalde vanwege de lagere prijs, vanuit België. Maar de rest van je familie zit natuurlijk nog in rotterdam eoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard om de zwaardere shit.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De hoeveelheid koffie die jij wegtankt is waarschijnlijk ongezonder.
ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is de stoerheid er wel ongeveer vanaf en heb je genoeg besef hoe tyfus duur en vervelend het is. Iig dat lijkt mij dan.
Klopt, mijn familie zit in NL en doordat ik een belgische auto heb word ik bij de grens niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, ik lees verkeerd. ik dacht dat jij ook in Duitsland haalde vanwege de lagere prijs, vanuit België. Maar de rest van je familie zit natuurlijk nog in rotterdam eo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
collega van me is al een jaar bezig met stoppen met roken, na jaren te hebben gerookt. ze is nu net 15 geworden
dat snap ik dan weer niet
Waarom werk jij met 15 jarige meisjes trouwens?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je toch minimaal een jaar gedaan hebben. Is stoer.
Dat langer dan een jaar doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
collega van me is al een jaar bezig met stoppen met roken, na jaren te hebben gerookt. ze is nu net 15 geworden
Nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog nooit gerookt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Waarom werk jij met 15 jarige meisjes trouwens?
Dat indaanse kind of wat het ook was, die 2 pakjes per dag rookt op zijn ~5equote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
Ook geen wietjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog nooit gerookt. [ afbeelding ]
ik zit meestal aan die tankstation sigaartjes of af en toe die van de tabakszaak, die hebben wel nog goede smaak. sigaretten heb ik er net 4 van in mijn leven gerookt en ik vond ze alle 4 smerigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... naja ieder zijn ding. Ik begin er in ieder geval niet mee (En ben alsnog arm)
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jij bent dan ook niet stoer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog nooit gerookt. [ afbeelding ]
Je had ook zo'n gorilla die rookte, of was dat een hoax?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat indaanse kind of wat het ook was, die 2 pakjes per dag rookt op zijn ~5e
Ah jij bent dat 15 jarige meisje en dus een collega van Adames... Alles valt opeens op zijn plek.quote:
Marlboro Maxi zitten er 25 inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zodra sigaretten 25 per pakje zijn ga ik ook weer roken.
ik werk sinds kort bij de HEMA, heb nog geen andere hetero jongen gezien die daar werkt en ik ben speciaal een paar steden afgegaan om dat te controleren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
dat was helemaal geniaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat indaanse kind of wat het ook was, die 2 pakjes per dag rookt op zijn ~5e
kankerzooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morpheus verschijnt ook zelden meer in de SC.
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent dat 15 jarige meisje en dus een collega van Adames... Alles valt opeens op zijn plek.
quote:
Tja, eigen schuld man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou zeg.... dan toch lekker niet.
Dat was geen misquote lulhannesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
Ik ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
en iemand van jullie heeft toch ook vast in de horeca gewerkt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinder Maxi heb je er 16.
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquotequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
ik doe het nog steeds zo afentoequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was geen misquote lulhannesHoe durf je de fout bij mij te leggen terwijl je kennelijk Adames zijn post geeneens hebt gelezen
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurtquote:
Precies, waarvan er één een misquote was ja. Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquote
Centrum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurt
Nee, wel op schoolfeesten een paar keer 'garçon' geweest. Dat zuigt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Alleen maar als vakantiewerk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Jij als Aad de Mos-Fan en collega van Morpheus, zou Morpheus even stevig aanpakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Absoluut geen fan. Wat een kansloos geouwehoer weer bij VI gister. Hij haalt er ook altijd spelers van 20 jaar geleden bij
Oke ik krijg nog een bigmac van ze de slome teringlijersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Centrum.
Al heb ik ook wel eens bij die in nieuwland gewerkt. Daar woon ik trouwens op 5 min. afstand vandaan.
Bij nader inzien probeert zijn collega juist al een jaar te stoppen... Ik weiger je gelijk te geven dus ik...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |