Nikkiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ladies, wil iemand mij uit de OP halen.
Net te horen gekregen dat m'n HCG niet voldoende gestegen is. Van 726 naar 940 in 4 dagen. Nu is het wachten op de mk.
quote:
Hij zei het wel wat liever: "Ben je heel toevallig ook een klein beetje gevoelig?"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en dan gaat ie zeker ook nog zeggen: het komt door je HORMONEN!
Haha! Mijn man zegt hier altijd: "schat, je doet een beetje hormonaal". Daar ben ik het nooit mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hij zei het wel wat liever: "Ben je heel toevallig ook een klein beetje gevoelig?"
Het is nu weer goed. En de pizza was lekker.
De mijne volgt altijd het advies van Kluun op: kop in het zand en vooral MEEVEREN.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Haha! Mijn man zegt hier altijd: "schat, je doet een beetje hormonaal". Daar ben ik het nooit mee eens
Leuker nog was de theatervoorstelling van het boek met Bastiaan Ragas. Waarbij de hele zaal bij hormonale scènes steeds 'MEEVEREN' moest roepen. Hilarisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling, dat lijkt me terecht
Logi, nog thuis dus! Hoop dat je vannacht weer kunt bijslapen zodat je je morgen weer wat frisser voelt.
Estrys en Freecell, ook wel herkenbaar allebei.. ik heb dat hoofdstuk van Kluun maar voorgelezen, hij vindt die kerel zo'n oetlul dat hij het boek niet wil lezen. (ik begrijp het wel een beetje)
Ja, is dat de moeite waard, die theatervoorstelling? Vriendje vindt het boek erg leuk, misschien is dat dan ook wel tof voor hem.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Leuker nog was de theatervoorstelling van het boek met Bastiaan Ragas. Waarbij de hele zaal bij hormonale scènes steeds 'MEEVEREN' moest roepen. Hilarisch.
Och Inca, vervelend hoor. Rustig aan nu.
Spelen ze hem nog? Dacht van niet maar hij was zeker de moeite waard. Liedjes zijn door Veldhuis en Kemper geschreven. En zo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is dat de moeite waard, die theatervoorstelling? Vriendje vindt het boek erg leuk, misschien is dat dan ook wel tof voor hem.
Heel herkenbaar hoor, ik hoop dat ik het volhoud om halve dagen te werken en dan voel ik me daarover al een loser. Je bent toch altijd harder voor jezelf dan voor een ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Incantrix het volgende:
Valt op zich wel mee qua druk, maar na 2 weken rust denkt mijn lijf dus 'wat is deze?' en lukt het niet. Ben ook wel gegroeid qua buik enzo, dus denk dat het gewoon toch sneller aftakelt als dat ik wilde en hoopte. Morgen heb ik mezelf wel weer bijeengeraapt hoor, maar het valt me rauwer op mijn dak als dat ik zou verwachten.kweenie, toegeven dat het niet lukt is moeilijk..
Ik las er deze week nog iets over, dus ik dacht van wel? Maar echt, ik ben zwanger, je kan me alles wijs maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spelen ze hem nog? Dacht van niet maar hij was zeker de moeite waard. Liedjes zijn door Veldhuis en Kemper geschreven. En zo herkenbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |