Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Eerst wil je wel serieus advies geven, maar op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee en ga je er maar wat om lachen.
Ik heb geen idee wat het inhoudt dus kan ik me er niet over uit latenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Hij deed maar wat.
[..]
Maar Evie, wil je haarseks hebben?
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.
Enige tip die je hem kan bieden is naar de dokter gaan, maar dat accepteert hij niet, want hij heeft het niet nodig naar eigen zeggen.
Ja dan ga je er idd vervolgens maar om lachen / huilen![]()
En hopen dat de meesten het gewoon negeren, want vaak helpt het een topic om zeep
Ik beken alleen als je me behandeld als je homovriendje.quote:
Het is het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het inhoudt dus kan ik me er niet over uit laten
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"quote:
Denk dat maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ben ik weer. Wie miste mij
? Niemand? Mooi
.
Wie was jij ook alweer? Die chick van Roy toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
? Niemand? Mooi
.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
"Oké, ik snij dus het groene deel van de prei in stukjes en dan kan ik het witte deel weggooien?"
Wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer? Die chick van Roy toch?
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Proberen te helpen heeft geen nut, hij doet er niets mee.
Enige tip die je hem kan bieden is naar de dokter gaan, maar dat accepteert hij niet, want hij heeft het niet nodig naar eigen zeggen.
Ja dan ga je er idd vervolgens maar om lachen / huilen![]()
En hopen dat de meesten het gewoon negeren, want vaak helpt het een topic om zeep
Die kroegbaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.
[..]
Wie?
die hoop had ik hier al snel opgegeven!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.
Dat was het hele punt, het witte deel is juist waar je een prei voornamelijk voor koopt. Althans, 95% van de mensen. Maar dat was Drommel dus onbekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Het witte deel kan je ook opsnijden, hoor.
Ik heb ook iets kunnen doen gelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar je hoopt toch iets te kunnen doen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben vrij naief.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
die hoop had ik hier al snel opgegeven!
Oh, Drommel. Sja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was het hele punt, het witte deel is juist waar je een prei voornamelijk voor koopt. Althans, 95% van de mensen. Maar dat was Drommel dus onbekend
Succesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb straks mijn sollicitatie, kei spannend.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Doe ik al, ik lucht mijn hart al bij je en binnenkort nog winkelen ook. Eigenlijk moeten we nog op random tijdstippen de bios binnen wandelen dan zit het helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beken alleen als je me behandeld als je homovriendje.
[..]
Het is het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld.
Haiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
? Niemand? Mooi
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het altijd al een knap meisje?![]()
Rare fantasie heb jijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik weet niet wat ik mis, maar in mijn fantasie moet het iets heel moois zijn
Komt goed meisje. Wie wil jou nou niet aannemen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
Het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld enzulks.quote:
Waaro?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bobje, voer jij je specialiteit eens uit door het Facebook-profiel van deze dame te achterhalen.quote:
Lijkt me niet fijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed meisje. Wie wil jou nou niet aannemen?
[..]
Het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Denk jij dat ik een harem heb?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer? Die chick van Roy toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
bobje, voer jij je specialiteit eens uit door het Facebook-profiel van deze dame te achterhalen.
Goede vraag wel, na aanleiding van reacties op vacatures wel vaak afgewezen. Maar als ik eenmaal een gesprek heb kom ik er wel door. Maar ik ben benieuwd, misschien haten ze wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt goed meisje. Wie wil jou nou niet aannemen?
Ok, ik beken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik al, ik lucht mijn hart al bij je en binnenkort nog winkelen ook. Eigenlijk moeten we nog op random tijdstippen de bios binnen wandelen dan zit het helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit is meer teder en liefkozend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me niet fijn.. sjah als ze er nou aan trekken tijdens.. daar kan ik nog bij inkomen
Het aan je haren trekken, hoofd naar achter omdat je aan het spasten bent van de ejaculatie komt later. Als de haarseks fijn is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat gaat volgens mij problemen opleveren, mijn vriendin haat haar. Met hoofdletters HAAT.quote:
Erg mooie meid. Beetje onvoorspelbaar, wel erg aardig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuke foto wel.
Was het altijd al een knap meisje?
Beetje ziekjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vinniieeeeeee. Wel goed hoor. Met jou?
Ik snap hier geen reet van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest intieme dat haar met ander haar kan zijn. Helemaal in elkaar verstrengeld enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zijn dat altijd zo van die gestylde pica's? heb je ook een naturel pica, zo is lastig te beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed. met jou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Eindelijk... en normaal iemand... o wacht ...![]()
How's life?
Ja. Zo'n baas vind ik jou.quote:
Haters zullen haten. Gewoon je doel voor ogen houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede vraag wel, na aanleiding van reacties op vacatures wel vaak afgewezen. Maar als ik eenmaal een gesprek heb kom ik er wel door. Maar ik ben benieuwd, misschien haten ze wel.
quote:
Damn, niks is goed genoeg voor je he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom zijn dat altijd zo van die gestylde pica's? heb je ook een naturel pica, zo is lastig te beoordelen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik beken.Jonge dat moeten ze al doen tijdens het zoenen.. anders is het niet goed he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, dit is meer teder en liefkozend.
Het aan je haren trekken, hoofd naar achter omdat je aan het spasten bent van de ejaculatie komt later. Als de haarseks fijn is.
dus
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik beken.Ik wil helemaal niet dat je homo bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, dit is meer teder en liefkozend.
Het aan je haren trekken, hoofd naar achter omdat je aan het spasten bent van de ejaculatie komt later. Als de haarseks fijn is.
En knuffelen ja.![]()
Ik vind het ook geen geweldige foto, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, niks is goed genoeg voor je he?
Waarom haten?quote:
+1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen geweldige foto, eigenlijk.
Beterschapquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje ziekjesMaar het gaat al beter als vanmiddag. (Oké, wie gaat me nu weer corrigeren?
)
Sollicitatiebrieven schrijven, waar ik een hekel aan heb
Ik vond het een mooie foto.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de vrouwen een foto van een mooie meid geen mooie foto vinden? Beetje jammer.
Geen tetten zichtbaar.. en je ziet niet goed hoe ze er echt uitziet.. dus lastig te beoordelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de vrouwen een foto van een mooie meid geen mooie foto vinden? Beetje jammer.
Thank youquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beterschap
Naar wat voor functies wil je solliciteren?
Ik zal het WT en KT vertellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge dat moeten ze al doen tijdens het zoenen.. anders is het niet goed he?!
Gelukkig weet je wat ik van vrouwenlichamen vind.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat je homo bent.
En knuffelen ja.
Geen idee.quote:
Nou ja, dat mag toch? Dat jij het een mooie foto vindt, prima. Ik mag toch anders vinden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Die moeten eerst hun catfight nog houden met murquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het WT en KT vertellen.
Catfight?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Die moeten eerst hun catfight nog houden met mur
Niet weten dat Myra een eindbaars isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat trouwens eerder te twijfelen over jou.
Ben je het snoek type, of meer een baarsje?
Ik vind het een leuke foto, alleen haar vond ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm morgen om 1 uur op Leiden CS.
CAD is niet per definitie AutoCAD. Je hebt ook SolidWorks wat 10000x chiller is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Autocad vond ik zoooooooooo vreselijk.
Meh, jij ben natuurlijk ook 180 kilo. Dus ik begrijp wel waarom je teleurgesteld bent dat je de rest van haar niet ziet. Dat ligt alleen niet aan de foto, maar aan je lichaam dat de helft van het beeldscherm verbergd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen tetten zichtbaar.. en je ziet niet goed hoe ze er echt uitziet.. dus lastig te beoordelen
tuurlijk wel, maar c'mon, op deze pica zie je gewoon niet hoe ze er echt uitziet. daarom vind ik hem niet zo, leuk voor in vogue maar meer niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, niks is goed genoeg voor je he?
Daar kan je wel mooie dingen mee maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
CAD is niet per definitie AutoCAD. Je hebt ook SolidWorks wat 10000x chiller is.
Ah nu kan ik je gaan stalken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm morgen om 1 uur op Leiden CS.
I knowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar kan je wel mooie dingen mee maken.
Dat deed een vriend van me ook, was wel erg tof.
Ik doe niet zo aan catfights.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
prrrrrr![]()
![]()
Maar wel met ontbloot bovenlichaam waar wij vrouwen bij kunnen zijn he?!
Dat kan het ook zijn, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke foto, alleen haar vond ik niet zo boeiend.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, jij ben natuurlijk ook 180 kilo. Dus ik begrijp wel waarom je teleurgesteld bent dat je de rest van haar niet ziet. Dat ligt alleen niet aan de foto, maar aan je lichaam dat de helft van het beeldscherm verbergd.
Jij vind geen enkele vrouw echt boeiend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke foto, alleen haar vond ik niet zo boeiend.
Wat is een CAD-tekenaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank you
Eh, CAD-tekenaar in principe, maar monteur/calculator vind ik ook primaHet is van januari t/m augustus dat ik geen werk heb, daarna ga ik weer studeren.
Hoe verloopt bij jou de studie?
Als jullie maar met ontbloot bovenlichaam vechtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan catfights.Ik vecht meer berserker/drunken monkey stijl.
Walvis wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind geen enkele vrouw echt boeiend.
Ik vecht Damsco stijl. Snel je neven opbellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan catfights.Ik vecht meer berserker/drunken monkey stijl.
Ik kan je ook wel vertellen dat als je korte vreemde seks wilt, je bij KT moet wezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Die moeten eerst hun catfight nog houden met mur
Ik lachte.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vecht Damsco stijl. Snel je neven opbellen.
Alleen omdat ik een andere smaak heb?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind geen enkele vrouw echt boeiend.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen dat als je korte vreemde seks wilt, je bij KT moet wezen.
Wrede harde haat en frustratieseks bij Mur.
Normale seks doorspekt met mooie verhalen bij WT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik kom het beste uit de bus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen dat als je korte vreemde seks wilt, je bij KT moet wezen.
Gelukkig, we hebben het tenminste nog over zoogdieren. This thread was almost spinning out of controlquote:
Jij komt met je hele clickquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vecht Damsco stijl. Snel je neven opbellen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig, we hebben het tenminste nog over zoogdieren. This thread was almost spinning out of control
Heb jij voor iedereen zo'n profielschets?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik lachte.
Godverdomme ik spuugde mijn zure mat uit.quote:
Oh damn, je gaat er nog op in ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een andere smaak heb?
Stel je niet eens zo aan man.
En als je gewoon korte seks wilt, moet je bij heloef zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik werk nu maar mijn contract loopt af. En ik wil ook niet bij dat bedrijf blijven, mochten ze het willen verlengen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een CAD-tekenaar?En ben je soms in december klaar met studie dat je voor die periode werk zoekt?
Mijn studie verloopt best goed. Super leuke minor aan het doen waar ik veel van leer maar ook inspirerende factoren leer kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MooizoWat voor studie doe je eigenlijk?
![]()
Oh, je bent hier goed in zo te zien. Nu wil ik ook een sekstypeomschrijvingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom word ik er weer bij betrokken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
En als je gewoon korte seks wilt, moet je bij heloef zijn.
Of ruige haatseks.. dat is lastig man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je korte en vreemde seks? Of lange verhalen tijdens de seks?
Ruige haatseks natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Of ruige haatseks.. dat is lastig man!kan niet kiezen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Evie het volgende:
[..]ik moet ze gewoon alle 3 hosselen
Alleen als je je tieten laat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Nog niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij voor iedereen zo'n profielschets?Ach, heloef heeft potentie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
En als je gewoon korte seks wilt, moet je bij heloef zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wilde eerst een Jofu-grap maken, maar had beloofd dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom word ik er weer bij betrokken?
Kies voor de diepgang, kies voor de lange verhalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik werk nu maar mijn contract loopt af. En ik wil ook niet bij dat bedrijf blijven, mochten ze het willen verlengen.
Een CAD-tekenaar doet dit:wauw, nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MooizoWat voor studie doe je eigenlijk?
ik heb nog acad 12 beheerd, met van die grote tablets.![]()
hihi, jij zei doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een Jofu-grap maken, maar had beloofd dat niet meer te doen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik werk nu maar mijn contract loopt af. En ik wil ook niet bij dat bedrijf blijven, mochten ze het willen verlengen.
Een CAD-tekenaar doet dit:Waarom besloten om weer een studie te gaan doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MooizoWat voor studie doe je eigenlijk?
Pff. Vind je dat leuk om te doen?
Management, economie en recht.en een minor in sport en events.
billentikseks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je je tieten laat zien.Heb jij gewoon mijn buikje gemist tijdens de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee. Nog niet.
[..]
Ach, heloef heeft potentie.
Gaat nooit meer goed komen met je
dus
Wil je zien waar ik ook goed in ben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je bent hier goed in zo te zien. Nu wil ik ook een sekstypeomschrijving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je je tieten laat zien.Valt me weer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee. Nog niet.
[..]
Ach, heloef heeft potentie.
quote:
Je hield je armen er steeds voor. Toen kon ik niet even snel je bekijken en bevoelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij gewoon mijn buikje gemist tijdens de meet
Gaat nooit meer goed komen met je
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je zien waar ik ook goed in ben?Film het en stuur de dvd naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha ik potentie, goede.quote:
Heb ik niet getekend hoor, random plaatje from the interwebzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw, nieuw.
ik heb nog acad 12 beheerd, met van die grote tablets.
Omdat ik nu MBO heb en kon blijven hangen bij mijn afstudeerstage om te sparen voor HBO/studio iets. Maar achteraf had ik gewoon beter gelijk naar het HBO kunnen gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom besloten om weer een studie te gaan doen dan?
Pff. Vind je dat leuk om te doen?
Management, economie en recht.en een minor in sport en events.
[..]
Wil je zien waar ik ook goed in ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ken toch niet iedereen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]ben jij de billenseks man?
![]()
Kaneel moet even voor iedereen een seksomschrijving maken![]()
![]()
whehehe
Euhm, dan moet ik eerst iemand vinden die het niet vervelend vindt om daarbij gefilmd te worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Film het en stuur de dvd naar mij
[..]
Wil je zien waar ik ook goed in ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je hebt gewoon mijn trui uittrekmomentje gemistquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hield je armen er steeds voor. Toen kon ik niet even snel je bekijken en bevoelen.
Ik voel me wel gevleidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken toch niet iedereen!
[..]
Euhm, dan moet ik eerst iemand vinden die het niet vervelend vindt om daarbij gefilmd te worden.
Maar was het een goede beschrijving?
Gebakken aardappeltjes, boontjes en een vleesje. Gewoon simpel, maar wij zouden zelfs op liefde kunnen overleven, dus groots uitpakken is helemaal niet nodig.quote:
ik ben een dominante billentikker ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]ben jij de billenseks man?
![]()
Kaneel moet even voor iedereen een seksomschrijving maken![]()
![]()
whehehe
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben een dominante billentikker ja.
Beschrijvingen waarvan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
Kaneel met zijn treffende omschrijvingen.
Met zijn samenvattingen die hij met sinos maakte kwam hij ook op veel punten aardig goed in de buurt.
Sinosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
Kaneel met zijn treffende omschrijvingen.
Met zijn samenvattingen die hij met sinos maakte kwam hij ook op veel punten aardig goed in de buurt.
Heb ik het weer gemist.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mijn trui uittrekmomentje gemist
Maar geef eens iedereen een seksomschrijving? Kan ik meteen zien wat ik kan kiezen
Ahhh.quote:
Als dat niet 1 grote gangbang word....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]klinkt allemaal niet verkeerd hier..
Moet ik zeker eerst een testritje makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
en goed, aantrekkelijk, slim, sexy, en goed.
Als iedereen Evie tussen 1 van haar vetrollen neemt, moet dat lukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat niet 1 grote gangbang word....
En blijkbaar ook vergeetachtig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
en goed, aantrekkelijk, slim, sexy, en goed.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik het weer gemist.
Ik ken toch niet iedereen Evie. Kan ik toch niet doen?
Haha. Even goed, goed dat je dan nu alsnog die beslissing maakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik niet getekend hoor, random plaatje from the interwebz
[..]
Omdat ik nu MBO heb en kon blijven hangen bij mijn afstudeerstage om te sparen voor HBO/studio iets. Maar achteraf had ik gewoon beter gelijk naar het HBO kunnen gaanJa wel afhankelijk van de branche hoor, je kunt zoooooveeeeeeeeeeel met dat programma.
Ah oke, interessantEn nog sportief ook
![]()
Hahahahaha ik moest echt lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iedereen Evie tussen 1 van haar vetrollen neemt, moet dat lukken.
Mijn penismaat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinos
Met haar lijstjes met penismaten.
Ze vroeg het me gister weer.
Ik sla overquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iedereen Evie tussen 1 van haar vetrollen neemt, moet dat lukken.
Geef ze die code dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
Kopers van een boek via bol.com sturen mij een mailtje, of het al verzonden is, helemaal ongeduldig. Kijk ik op de website om het pakketje te volgen. Is het gewoon al 3 keer aangeboden maar waren ze niet thuis.
ik bedoel je. als je me bevalt mag je terugkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ik zeker eerst een testritje maken![]()
![]()
hahaha![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, boontjes en een vleesje. Gewoon simpel, maar wij zouden zelfs op liefde kunnen overleven, dus groots uitpakken is helemaal niet nodig.
Ahhhh... doe je niet mee?quote:
Nee, de mijne.quote:
Pfoe ja zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]maar doe eens de mensen die je wel kent?
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha.Ik bedenk me trouwens net dat ik morgen Chinees eet, dus als we dit plan nou eens verzetten.
Dan kom ik nooit van ze af...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel je. als je me bevalt mag je terugkomen.
Ik wilde het sowieso nog doen, dit of volgend jaar. En het is volgend jaar gewordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha. Even goed, goed dat je dan nu alsnog die beslissing maakt.
Ik kan het mij haast niet voorstellen maar dan nog hen ik geen verstand van o.a. dat programma.
Sportief valt mee.Nouja gisteren sportdag dan gehad. En ik heb dankzij dat sportieve gedeelte al Roger Federer gezien, de nummer 3 van de wereld in paralympisch zeilen en binnenkort Esther Vergeer.
Een standaard en saaie Hollandse potquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, boontjes en een vleesje. Gewoon simpel, maar wij zouden zelfs op liefde kunnen overleven, dus groots uitpakken is helemaal niet nodig.
Ik ben al blij als ik die perfect weet te serveren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een standaard en saaie Hollandse pot.
dat was het eerste wat ik maakte toen ik op mezelf ging. ook het enige wat vrijwel niet kan mislukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een standaard en saaie Hollandse pot.
Dat thuis aanleveren is dan ook gewoon naar, als er geen werkloze mensen thuis leven kan je het vaak pas na 3 dagen van het postkantoor halen, ik snap echt niet waaroom ze dat daar niet meteen naartoe kunnen sturen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
Kopers van een boek via bol.com sturen mij een mailtje, of het al verzonden is, helemaal ongeduldig. Kijk ik op de website om het pakketje te volgen. Is het gewoon al 3 keer aangeboden maar waren ze niet thuis.
Nee, gangbang is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh... doe je niet mee?
Maar je hebt nog geen omschrijving van kaneel he?! Dan kan het ook niet
Je moet ook wel ronduit achterlijk zijn wil je zoiets verpestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik die perfect weet te serveren.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was het eerste wat ik maakte toen ik op mezelf ging. ook het enige wat vrijwel niet kan mislukken.
Sommige mensen kunnen echt niet koken. Of geven er gewoon niet om, zoals Kree.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook wel ronduit achterlijk zijn wil je zoiets verpesten.
Ik hoor nooit meer iets van haarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinos
Met haar lijstjes met penismaten.
Ze vroeg het me gister weer.
[..]
Heb ik het weer gemist.
Ik ken toch niet iedereen Evie. Kan ik toch niet doen?
[..]
Ahhh.
De timing kan fout gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook wel ronduit achterlijk zijn wil je zoiets verpesten.
ik ook. kan ook heel simpel, als ik bijv boontjes maak kook ik ze eerst even en dan wikkel ik ze in bacon en gaan ze de oven in. ook simpel, maar wel veel lekkerder. zo kan dat met zoveel dingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik vind het zo saai... Ik houd wel van afwisseling en daar zorg ik dan ook voor
.
uit een pot a la kree?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb straks hamburgers en rode kool met appel.
met vorkje prikken zodat je voelt of eea gaar is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
De timing kan fout gaan.![]()
Eerst moet ik dit gewoon makkelijk kunnen maken zonder op te hoeven zoeken hoe lang wat ookalweer moest.
Daarna kan ik altijd andere dingen maken.
Met kleine spekjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. kan ook heel simpel, als ik bijv boontjes maak kook ik ze eerst even en dan wikkel ik ze in bacon en gaan ze de oven in. ook simpel, maar wel veel lekkerder. zo kan dat met zoveel dingen.
Ja, maar als het ene al goed is en het andere nog 5 min moet vind ik het irritant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
met vorkje prikken zodat je voelt of eea gaar is.
Zelfs als je echt niet kan koken kunnen gebakken aardappeltjes en groente haast niet misgaan... Als je er niks om geeft, dan wordt het lastigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen echt niet koken. Of geven er gewoon niet om, zoals Kree.
Mja, ik heb daar geen last vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
De timing kan fout gaan.![]()
Eerst moet ik dit gewoon makkelijk kunnen maken zonder op te hoeven zoeken hoe lang wat ookalweer moest.
Daarna kan ik altijd andere dingen maken.
Ja iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. kan ook heel simpel, als ik bijv boontjes maak kook ik ze eerst even en dan wikkel ik ze in bacon en gaan ze de oven in. ook simpel, maar wel veel lekkerder. zo kan dat met zoveel dingen.
als iets net gekookt heeft en je laat het even staan met de deksel op de pan, is dat echt niet in een minuut afgekoeld hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar als het ene al goed is en het andere nog 5 min moet vind ik het irritant.
Ik wil het allemaal perfect samen op een bord kunnen draperen.
Awww.quote:
Uiteraard!quote:
en champs.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:02 schreef Myraela het volgende:
Boontjes met uitjes en kleine spekjes opbakken.
Ik vind het ook wel leuk, maar pas zelden gedaan, vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik heb daar geen last van. Maar ik vind koken dan ook gewoon erg leuk (vaak).
True, maar dat vind ik minder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
als iets net gekookt heeft en je laat het even staan met de deksel op de pan, is dat echt niet in een minuut afgekoeld hoor.
Ook niet de mijne hoor.. maar moest lachen om het beeldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gangbang is niet echt mijn ding
Jij zag jezelf al liggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook niet de mijne hoor.. maar moest lachen om het beeld
Lijkt me best raar, een gangbang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook niet de mijne hoor.. maar moest lachen om het beeld
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze voelde onze peners al langs haar vetjes gaan.
Vanaf hoeveel mannen ishet officieel gangbang?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gangbang is niet echt mijn ding
Tot hoeveel mannen ben jij gegaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel mannen ishet officieel gangbang?
begin eens met stamppotten, andijvie bijvoorbeeld. aardappels koken en na een minuutje of 15 de andijvie een paar minuten meekoken. weet je zeker dat het tegelijk klaar is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
hmm wacht, hier gaat iets mis met mijn denkwijze.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze voelde onze peners al langs haar vetjes gaan.
4 of 5 of zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stamppot eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
begin eens met stamppotten, andijvie bijvoorbeeld. aardappels koken en na een minuutje of 15 de andijvie een paar minuten meekoken. weet je zeker dat het tegelijk klaar is.
Wat denk je zelf, ik ben een lief en netjes meisje hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot hoeveel mannen ben jij gegaan.
Ik denk vanaf 3.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot hoeveel mannen ben jij gegaan.
Doe dan boerenkool.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
begin eens met stamppotten, andijvie bijvoorbeeld. aardappels koken en na een minuutje of 15 de andijvie een paar minuten meekoken. weet je zeker dat het tegelijk klaar is.
Dat lijkt me echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best raar, een gangbang.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 dus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ik ben een lief en netjes meisje hoor.
Welke studie ga je dan doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde het sowieso nog doen, dit of volgend jaar. En het is volgend jaar geworden
Haha, nee dat snap ik. Maar het is niet alleen tekenwerk, er zit ook een hoop rekenwerk achter.
Oh, wat voor sport heb je moeten doen?Nice, das wel tof
Ik kan wel wat bedenken hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat doen, denk jij?
je lijkt wel een wijf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stamppot eigenlijk.
Werktuigbouwkundequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke studie ga je dan doen?
Er komen dus verschillende aspecten aan bod als je moet tekenen .
Squash. Spierpijn als de malle nu.![]()
airlocken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat doen, denk jij?
Stamppot zuurkoolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stamppot zuurkool met spekjes en rookworst
Nee ik ben niet zo van het opbakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool. De volgende dag opbakken en op een wit bolletje
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stamppot zuurkool met spekjes en rookworst
Ik welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo van het opbakken
Want sommige bedrijven hebben voor het rekenen een mannetje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde
Jup, dat zekerEn afhankelijk van het bedrijf zit daar ook gelijk een calculatie aan vast, maar dan ben je niet echt een CAD-tekenaar meer.
Squash is wel tofNog nooit gedaan
Dat soort dingen zijn zo lekker op een wit bolletje jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool. De volgende dag opbakken en op een wit bolletje
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben half ziek
Stamppot zuurkool meet?
Preciesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want sommige bedrijven hebben voor het rekenen een mannetje?
Ik vaak zat en altijd gegarandeerd spierpijn.
Duhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Evie het volgende:
[..]ik ben voor! Maar dan wel met lekkere rookworst.. niet zo uit de supermarkt
Ervaringsdeskundige?quote:
Dat is ook geen gek idee. Met newb kan dat natuurlijk makkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MMM en ik als soppende toeschouwer.
Domme oudersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn zo lekker op een wit bolletje ja
Dat probeer ik mijn ouders ook altijd te zeggen maar ze geloven het niet
Zuurkool natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag
Andijvie
Hutspot
Boekenkool
Zuurkool
Rode kool
Hete bliksem etc????
Weet niet heb het nog nooit uitgeprobeerd..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
Zit dat niet vervelend voor een van de mannen?
ik niet zo. zolang het maar geen vis en kaas betreft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel een zeikerd over eten ja.
Ik denk niet dat ik snel jaloers word alleen door seks. Als het maar niets emotioneels wordt, dan zie ik mezelf wel jaloers zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
Zit dat niet vervelend voor een van de mannen?
[..]
Dat is ook geen gek idee. Met newb kan dat natuurlijk makkelijk.
Of wordt je dan jaloers?
Sommige seks is om te huilen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snel jaloers word alleen door seks. Als het maar niets emotioneels wordt, dan zie ik mezelf wel jaloers zijn
Wtf is dat dan voor combinatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel met ananas rozijntjes enzo en shoarmavlees danen kaas
Meh, mij niet gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je eens proberen.. is echt mega lekker!
Je weet niet wat je mist..quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist..
Al is het met spekjes zuurkool spek en echte rookworst wel lekker
Wel al eens meerdere mannen tegelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet niet heb het nog nooit uitgeprobeerd..
Maar jullie hebben er nog steeds geen behoefte aan? Nog steeds meer dan genoeg te ontdekken met zijn tweeën?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snel jaloers word alleen door seks. Als het maar niets emotioneels wordt, dan zie ik mezelf wel jaloers zijn
ook niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel al eens meerdere mannen tegelijk?
Ik ben eigenlijk wel tevreden zoals het nu isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er nog steeds geen behoefte aan? Nog steeds meer dan genoeg te ontdekken met zijn tweeën?
En gesmolten kaas?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet zo. zolang het maar geen vis en kaas betreft.
Wat saai.quote:
Zo is het. Alle tijd van de wereld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden zoals het nu is![]()
Nog zoveel tijd te gaan in mijn leven, de leuke dingen hoeven niet meteen op he
Is niet saai hoorquote:
jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alles uit de zee mag daar blijven, en kaas enkel gesmolten.
NU naar huis.
Ik ga seks best snel een beetje saai vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet saai hoorMet zn 2en is best fijn
Ga gewoon niet zo makkelijk met mensen naar bed.. maar als ik het doe
![]()
Dus met 2 wordt lastiger dan he?!(kan niet echt seks zonder liefde of haat
)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alles uit de zee mag daar blijven, en kaas enkel gesmolten.
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga seks best snel een beetje saai vinden.
flip!quote:
Geen zin om me een oude fiets te voelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren.
En liever geen zuurkoolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
flip!
ik kan dus met een gerust hart voor jou koken zie ik, zonder te vragen wat wel en wat niet.
mits jij het toetje verzorgt natuurlijk.
Sja, iemand moet de oude fiets zijn Evie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen zin om me een oude fiets te voelen![]()
Ben ik veel te lekker voor...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, iemand moet de oude fiets zijn Evie.
Ik ontken het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben ik veel te lekker voor...
Ontken het maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |