Volgens mij doe je dat toch zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik heb weer kleren besteld
damn you stupid me!
ik ben vervloekt met goede smaak en te veel sheer awesomeness waardoor alles ook leuk staatquote:
Nu nog geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vervloekt met goede smaak en te veel sheer awesomeness
Omdat verder niemand anders dr wil?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Waarom geven we ripley aan de nabestaanden?
En dat komt dan via de werkmail? Lekker lulligquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij wordt er iemand heel erg genaaid.. Ik heb in mijn werkmail een mailtje gekregen over een make-up artist met allemaal foto's van haar in fetish kleding en in actie op een fetish feest. Lullig!
Is Zbbrox dan eindelijk achter zijn ware geaardheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat verder niemand anders dr wil?.
grapje rips.
ja dat is het probleemquote:
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat komt dan via de werkmail? Lekker lullig
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is het probleem
ik heb het nu!
alleen zou ik het moeten sparen voor het college geld van volgend jaar
maar dat is nog zooo ver weg... en dat jasje is heeeeel dichtbij
Mafkezen die dat doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...
Lekker professioneel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...
dat snap ik echt niet hequote:
Mjah, ik heb mijn portie nare ex wel gehad.. Die heeft hier nog een stennis lopen schoppen, was genant..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet he
ik ben ook wel eens pissig geweest op een ex en dat je dan allerlei wraak gedachten hebt
maar iemand echt zo kapot maken
O echt welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet he
ik ben ook wel eens pissig geweest op een ex en dat je dan allerlei wraak gedachten hebt
maar iemand echt zo kapot maken
Nee ik zou dat niet kunnen.quote:
Klinkt bekent, hoe zielig kunnen ze soms zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik heb mijn portie nare ex wel gehad.. Die heeft hier nog een stennis lopen schoppen, was genant..
Ik heb een goede band met de meeste van mijn exen.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt bekent, hoe zielig kunnen ze soms zijn.
Of fok, of via mail. Is dat een mannen ding?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met de meeste van mijn exen.
Behalve degene die vreemd ging en degene die tijdens Australie opbelde dat er een ander was.
Die twee mogen van mij een pijnlijke sociale dood sterven.
Revenge is a dish best served on facebook.
Je zou het bijna gaan denken he? En dan zeggen ze dat vrouwen altijd zo labiel zijn..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of fok, of via mail. Is dat een mannen ding?
fok?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of fok, of via mail. Is dat een mannen ding?
Dat heeft wel eens voor vermakelijk drama gezorgd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok?
iemand heeft iemand gedumpt via fok?
Bedoelt ze niet 'wraak' nemen via fok?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok?
Ja, hoe dan ook het is altijd de vrouw haar schuld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he? En dan zeggen ze dat vrouwen altijd zo labiel zijn..
Nee, een topic openen over een ex of wat dan ook. (al zal het wel gebeurd zijn). Of een mail rondsturen naar fam. en vrienden over wat voor slet je bent..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok?
Ik ben daar niet labiel in. Juist heel stabiel. En berekenendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he? En dan zeggen ze dat vrouwen altijd zo labiel zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als t ooit uitgaat tussen ons zal ik nooit mezelf verlagen tot dat soort dingeen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft wel eens voor vermakelijk drama gezorgd.Maar echt volwassen is het niet.
zelfs de echt slechte exen haat ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel haten op je ex soms best leuk is
Dat eerder. Van die berichtjes als "user die-en-die is een vreemdgaande slet met een soa, dm voor foto's". Dat soort onzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet 'wraak' nemen via fok?
Ik snap dat "leuk" niet zo, wel dat je iemand kan "haten". Maar dat wil eigenlijk zeggen dat je nog veel om die persoon geeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
nicequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft wel eens voor vermakelijk drama gezorgd.Maar echt volwassen is het niet.
Dat is alleen maar omdat je me na een one night stand direct dumpt, vanwege de afstandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t ooit uitgaat tussen ons zal ik nooit mezelf verlagen tot dat soort dingeen hoor
Leuk lees vermaak voor de rest. Niet voor de persoon zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou het zoveel mogelijk voor me.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat "leuk" niet zo, wel dat je iemand kan "haten". Maar dat wil eigenlijk zeggen dat je nog veel om die persoon geeft.
Ik ook niet, nouja, dat het eerst alles tegen mij was niet en daarna iedereen tegen hem, dat was wel weer leuk.quote:
Ik bedoel het dan ook puur voor jezelf, niet als in ranten op het internet of over haar lopen zeiken tegenover je vrienden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Leuk lees vermaak voor de rest. Niet voor de persoon zelf.
Hij is vakkundig weggepest hier, dat scheelde een hoop. Maar het blijft kut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, nouja, dat het eerst alles tegen mij was niet en daarna iedereen tegen hem, dat was wel weer leuk.
Neeeee, absence makes the heart grow fonder!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat je me na een one night stand direct dumpt, vanwege de afstand
Jamaar jij had dan ook zo'n zeikerdje dat iedere beweging op dit forum van je volgde toch? Daar zou ik ook niet van genieten nee.quote:
Het was heul geen fokker, go figure...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen FOK! exDus ik hoor er niet bij.
wie was datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jij had dan ook zo'n zeikerdje dat iedere beweging op dit forum van je volgde toch? Daar zou ik ook niet van genieten nee.
Ik hoop toch echt het eerste danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeee, absence makes the heart grow fonder!
Of was t nou Absinth makes the fart smell stronger?
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen FOK! exDus ik hoor er niet bij.
O zo eentje heb ik er wel. Een EX die FOK! account had. Maar moest afsluiten omdat zijn toenmalige vriendin jaloers was/werd omdat hij contact had met zijn ex.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was heul geen fokker, go figure...
Zie het haten als therapie. Makkelijker iemand uit je kop te zetten als "leuk" en in de categorie "stom, dus vergeten" te proppen wanneer je hem/haar haat in je hoofd. Maar inderdaad, als je ex je koud laat verder dan is haat niet eens nodig. Dus haten geeft aan dat je iemand je nog bezig houdt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat "leuk" niet zo, wel dat je iemand kan "haten". Maar dat wil eigenlijk zeggen dat je nog veel om die persoon geeft.
Das nog het ergste, een ex die een account aan gaat maken op het forum waar jij actief bent alleen om jou te stalkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was heul geen fokker, go figure...
Da's idd een stapje verder dan af en toe het FB account checken om te zien of ie nog gelukkig is.......quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog het ergste, een ex die een account aan gaat maken op het forum waar jij actief bent alleen om jou te stalken
Ik ben te leuk om zomaar te laten gaan I guessquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog het ergste, een ex die een account aan gaat maken op het forum waar jij actief bent alleen om jou te stalken
en ons te bedreigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seriously? Wat een kneusquote:
Dat is alleen maar iets openbaars bekijken. Als jij niet wilt dat je ex dat ziet, gooi je hem uit je vriendenlijst en pas je je privacy instellingen aan. Maar actief gaan posten overal waar je ex post, en dan ook alleen maar negatieve shit, dat is mijn ogen toch echt stalken....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's idd een stapje verder dan af en toe het FB account checken om te zien of ie nog gelukkig is.......
Wij zijn dan natuurlijk ook een enorme bedreiging voor zijn ego, dus dat begrijp ik welquote:
Daarom zeg ik ook "da's idd een stapje verder".quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar iets openbaars bekijken. Als jij niet wilt dat je ex dat ziet, gooi je hem uit je vriendenlijst en pas je je privacy instellingen aan. Maar actief gaan posten overal waar je ex post, en dan ook alleen maar negatieve shit, dat is mijn ogen toch echt stalken....
Had hij geen ban gekregen trouwens?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
Ja laten we hopen dat hij niet nog steeds meeleest
Klonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had hij geen ban gekregen trouwens?
Net of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "da's idd een stapje verder".
Oke, misschien 10 stapjes verder.
Ik beloof je net naar malta te komen en je te stalken als t uitgaat.
ik neem die jongen niks kwalijk natuurlijk, en zelf vond ik het wel grappig eigenlijk....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn dan natuurlijk ook een enorme bedreiging voor zijn ego, dus dat begrijp ik wel
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik neem die jongen niks kwalijk natuurlijk, en zelf vond ik het wel grappig eigenlijk....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "da's idd een stapje verder".
Oke, misschien 10 stapjes verder.
Ik beloof je net naar malta te komen en je te stalken als t uitgaat.
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Lieve ex van Missbehavin....
Da ge toch zoiets nie vats ken houwe! SUKKELLLLL!
Nou is ze de mijne. Game on!
Doe ik gewoon mijn zware horloge en ringen af. Dan dwarrel ik naar beneequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]Als je dat doet schakel ik de lokale politie in. Die schijnen je voor een zacht prijsje van de stadsmuur van Floriana te gooien als je lastig bent.
quote:
Ja, dat lees je goed, ex van MissB! Je hebt haar verloren aan een....HOMO! Dat geeft wel aan wat voor meisje je zelf bent, vind je?quote:
God ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik gewoon mijn zware horloge en ringen af. Dan dwarrel ik naar benee
O, dat was een typo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God ik dacht dat je het nooit zou vragen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat was een typo.
Most BARBIES maken zijn
Zeg! Niet haten op je nieuwe lover!quote:
Het breekt je hart he? Ga je nu zijn FB muur even volplempen met posts dat hij een soa-hoer is?quote:
Ik zal het kreng eens virtueel terug de kast in rammen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het breekt je hart he? Ga je nu zijn FB muur even volplempen met post dat hij een soa-hoer is?
Als je echt van me houdt ga je babies met me maken, veel, veel babies!quote:
Ik heb helemaal geen SOA meer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het breekt je hart he? Ga je nu zijn FB muur even volplempen met posts dat hij een soa-hoer is?
Zucht. Okeee.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je echt van me houdt ga je babies met me maken, veel, veel babies!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godt ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Maak je 'm wel eerst goed schoon, vertrouw het niks met jouquote:
quote:
Ik ga niet werpenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er niet al genoeg baby's in de maak.straks is er alleen maar baby praat hier.
Werpenquote:
Ik ook niet.quote:
Nou idd. Vorige week al bij 2 babies op bezoek geweest, beste vriendin van mij staat op springen, goede vriendin van lief.. Too many babies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er niet al genoeg baby's in de maak.straks is er alleen maar baby praat hier.
Mjah, een hele sterke behoefte?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Is dat trouwens uit te leggen, dat gevoel "rammelende eierstokken"? (min of meer serieus)
ja ok, maar hoe dan? Geil, honger, lust, verliefdheid ken ik. Maar als je nog nooit een kind hebt gehad, hoe verlang je er dan naar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, een hele sterke behoeft?
Nou, hoe verlangde een kleine HW vroeger naar de eerste keer batsen? Ms zoiets?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar hoe dan? Geil, honger, lust, verliefdheid ken ik. Maar als je nog nooit een kind hebt gehad, hoe verlang je er dan naar?.
Bij de opmerking "rammelende eierstokken moet ik altijd aan denkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Vorige week al bij 2 babies op bezoek geweest, beste vriendin van mij staat op springen, goede vriendin van lief.. Too many babies.
Een voordeel, ik weet zeker dat ik ze niet meer wil, geen rammelde eierstokken hier
Bitch!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Heb net wel bij zoonsliefelk een babyfoto geplaatst. Wat zullen ze blij zijn met hun mama.
je kan alleen verlangen naar dingen die je al eens gehad hebt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Maar als je nog nooit een kind hebt gehad, hoe verlang je er dan naar?.
Misschien gemarineerd in ketjap met een leuk sausje of zo.quote:
The other white meatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gemarineerd in ketjap met een leuk sausje of zo.
Ik vraag het jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, hoe verlangde een kleine HW vroeger naar de eerste keer batsen? Ms zoiets?
Nee maar als je al ooit iets gehad hebt weet je natuurlijk wel wat je mist, en anders niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
je kan alleen verlangen naar dingen die je al eens gehad hebt?
Nou dan, zeikerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag het jou.
Denk dat ik het wel snap opzich hoor.
Flamberen met Grand Marnierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gemarineerd in ketjap met een leuk sausje of zo.
O die kende ik nog niet!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Kmoet pissen zoals ik jank op de ontrouw der homo's.... maar kheb geen zin om te lopen
En op de stoel laten lopen is ook zoiets.....
Ja NU snap ik het, toverdoosquote:
quote:
Baby - nog krijsend, want vers - even op de grill, flamberen met Grand Marnier, daarna garen in de oven. Fileren aan tafel en serveren met een salade met walnoten, geitenkaas en cherry-tomaatjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die kende ik nog niet!
Moet zaterdag iets maken voor de jaarlijkse tapas avond.
Dit kan wel een idee zijn!
Klinkt serieus wel lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baby - nog krijsend, want vers - even op de grill, flamberen met Grand Marnier, daarna garen in de oven. Fileren aan tafel en serveren met een salade met walnoten, geitenkaas en cherry-tomaatjes
QFTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Alles is lekker met walnoten en geitenkaas.
Da hebbn ze njet in jouw werelddeel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog nooit geitenkaas gegeten
Wel baby?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da hebbn ze njet in jouw werelddeel?.
Zoonlief was eigenlijk een tweelingquote:
Zit onderling heel erg veel verschil in qua smaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet er ook gewoon eens aan gelovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit onderling heel erg veel verschil in qua smaak.
Vaste, zachte, jonge, oude, met zo'n brie randje ja of nee.....
[ afbeelding ]
Deze vind ik de lekkerste, maar dan de honing variant.
Heb je ook nog met wilde knoflook, en met cranberries
Volgens mij beschouwt ze die ene die ze kreeg als goede wijn. Als ze lang genoeg wacht smaakt hij beter. Maar het is geen wijn. Ze moet opschieten, ander wordt'ie taai.quote:
Maar meer vleesch! Ik heb m toch niet voor niks vet gemest?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij beschouwt ze die ene die ze kreeg als goede wijn. Als ze lang genoeg wacht smaakt hij beter. Maar het is geen wijn. Ze moet opschieten, ander wordt'ie taai.
Barb en Ang3l willen dat ik mijn kind opeet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hey, hoe gaat het hier met jullie?
True, maar schiet wel op! Anders issie alleen maar goed om soep van te koken. Dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar meer vleesch! Ik heb m toch niet voor niks vet gemest?
Die met honing is juist goor! ik hou niet van oet en hartig door elkaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit onderling heel erg veel verschil in qua smaak.
Vaste, zachte, jonge, oude, met zo'n brie randje ja of nee.....
[ afbeelding ]
Deze vind ik de lekkerste, maar dan de honing variant.
Heb je ook nog met wilde knoflook, en met cranberries
Oke en wat is het probleem daarmee? Of wil je dat niet doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barb en Ang3l willen dat ik mijn kind opeet.
Met geitenkaas. Belangrijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barb en Ang3l willen dat ik mijn kind opeet.
is vind ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die met honing is juist goor! ik hou niet van oet en hartig door elkaar
Waarom? Is een kindje niet lekker genoeg om zo op te eten volgens jullie? Saus etc. maakt niet elk gerecht lekkerder hoor..quote:
Ik vind 'm best leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke en wat is het probleem daarmee? Of wil je dat niet doen?
Oke nou ja als je zo gehecht bent aan je eigen kindje dan kunnen we wel voor deze keer een uitzondering maken denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm best leuk![]()
nee, niet op de brandstapel met me, nee!
Maar baby welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom? Is een kindje niet lekker genoeg om zo op te eten volgens jullie? Saus etc. maakt niet elk gerecht lekkerder hoor..
ah, dat doe ik dus verkeerd!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar baby welJe kookt toch ook geen kipfilet in gewoon water?
Mijn ex negeert me gewoon compleet, en ik kom hem ook nooit tegen terwijl hij een paar straten verderop woontquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik heb mijn portie nare ex wel gehad.. Die heeft hier nog een stennis lopen schoppen, was genant..
Klinkt heul niet slechtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn ex negeert me gewoon compleet, en ik kom hem ook nooit tegen terwijl hij een paar straten verderop woont.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja als je zo gehecht bent aan je eigen kindje dan kunnen we wel voor deze keer een uitzondering maken denk ik
Dat had ik je drie jaar geleden al eens gezegd, "Joejoe".quote:
Mja, het maakt me nu ook niet meer zoveel uit. Maar er was een tijd dat ik hem best nog wel eens oppervlakkig wilde spreken.quote:
gaan we zo beginnen "barbie"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik je drie jaar geleden al eens gezegd, "Joejoe".
Jawel, voor de hondjes als ze wat ziek zijn, maar een baby mogen ze raar genoeg niet eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar baby welJe kookt toch ook geen kipfilet in gewoon water?
Koffie, koekje d'rbij?quote:
ja lekker!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt de voorwaarden nog niet gehoord...
yes but I am well the charge giving here!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:49 schreef Ang3l het volgende:
"He is saying mister to me!"
Toch grappig, dat bazen-engels
Ik heb een ex die ik een nogal een sukkel vind, een ex die in Brabant woont en ook nogal brabants is. De andere drie echte serieuze exen waar ik langer dan een jaar mee samen was, zie ik zelden of nooit maar vind ik het wel leuk van als ik ze ziequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn ex negeert me gewoon compleet, en ik kom hem ook nooit tegen terwijl hij een paar straten verderop woont.
Zie maar weinig exen de laatste tijd, lekker rustigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een ex die ik een nogal een sukkel vind, een ex die in Brabant woont en ook nogal brabants is. De andere drie echte serieuze exen waar ik langer dan een jaar mee samen was, zie ik zelden of nooit maar vind ik het wel leuk van als ik ze zie
Dat was ook al zo met MILF 2 die ik heb gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik blijf natuurlijk met mijn ex in contact, waar ik op zich prima mee kan leven, maar we blijven maar gedoe houden, dat maakt het zo kut en vermoeiend.
Ja dat is echt niet fijn, ik probeer het zo normaal mogelijk te doen vanwege zoonlief, maar dat is echt niet makkelijk..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook al zo met MILF 2 die ik heb gehad. Die gast kwam ook nooit op tijd, deed nooit wat ie beloofde
.
nee, snap ik. Je kan hem niet totaal affikken etc. maar damn wat was die gast irritant zeg. Afspraken gingen niet door omdat ie er niet was etc...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet fijn, ik probeer het zo normaal mogelijk te doen vanwege zoonlief, maar dat is echt niet makkelijk..
Ja precies. Ik denk (hoop) natuurlijk dat zoonlief ooit ziet hoe het echt zat allemaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, snap ik. Je kan hem niet totaal affikken etc. maar damn wat was die gast irritant zeg. Afspraken gingen niet door omdat ie er niet was etc...
Ja, ook dat kan ik me voorstellen, nu zal je af en toe wel het vervelende wijf zijn, en papa is altijd zo leuk en makkelijk.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. Ik denk (hoop) natuurlijk dat zoonlief ooit ziet hoe het echt zat allemaal.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook dat kan ik me voorstellen, nu zal je af en toe wel het vervelende wijf zijn, en papa is altijd zo leuk en makkelijk.....
Sommige dingen hoef je niet te zeggen hequote:
Klopt, maar dat weerhoudt mij er meestal toch niet vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet te zeggen he
Gelukkig komen ze (de kinderen) op een leeftijd dat dat niet meer hoeft. Dan voel je rust...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik blijf natuurlijk met mijn ex in contact, waar ik op zich prima mee kan leven, maar we blijven maar gedoe houden, dat maakt het zo kut en vermoeiend.
Wij hebben altijd een brandoefening als ze in het magazijn een rookmachine aan het testen zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
m'n ex haten... ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet.
Geloof ook niet dat ik zo'n vervelende ex gevonden wordt, contact gaat goed en willen we beide graag zo houden.
net brandoefening gehad. ze hadden een rookmachine ingezet
Ik heb maar van eentje echt gehouden en die heb ik sinds ie mijn spullen terug kwam brengen niet meer gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn andere exen stelden allemaal niet zoveel voor, dus is ook niet erg als ik ze tegenkom. Dan of gewoon casual hallo, of we doen alsof we elkaar niet meer herkennen
.
Ik heb er maar van eentje echt gehouden en ik wil serieus nooit meer wat van haar horen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar van eentje echt gehouden en die heb ik sinds ie mijn spullen terug kwam brengen niet meer gezien.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze (de kinderen) op een leeftijd dat dat niet meer hoeft. Dan voel je rust...
1st world problems.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
De schoenmaker heeft mijn favo laarsjes dood verklaard
lambalwerk is werk, lul
fix ze gewoon
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1st world problems.Nuke them all
Ik doe niet aan haten, zonde van de energie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook maar weinig exen die ik echt haat, wel 1 die het liegen gewoon niet vergeef, maar goed.
Mwah, soms is het wel lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan haten, zonde van de energie.
Ik heb het geprobeerd, ik probeer het nog, maar lukt niet echt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef L-E het volgende:
Ik sta compleet neutraal tegenover mijn exen.
Mij ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, ik probeer het nog, maar lukt niet echt..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef L-E het volgende:
Ik sta compleet neutraal tegenover mijn exen.
Kumbajaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan haten, zonde van de energie.
quote:
quote:
Aah lieverd, lekker! Even genieten hoor!quote:
Wat wil je weten?quote:
Heb je Mister Happy ook weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Spannende verhalen zijn er niet.. Er is niemand die ik wil schieten en er is geen ex die ik nog wel eens doe..
Wtf is BBBB nu weer, je praat in raadselen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha immer!!
En hoe is het met BBBB?
Dat wilde ik weten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Wtf is BBBB nu weer, je praat in raadselen!
Als je wil weten hoe het met mij gaat: fantastisch, in elk opzicht.
Prachtig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zie je die grijns van oor tot oor? Ook hier gaat ie heerlijk!
Hier ook idd. Ik kreeg meteen visioenen over de maffia van Purmerend, en hoe ze ons huis zouden binnen dringen en ons allemaal overhoop knallen net nu we zo dolgelukkig zijn en hoe intens sneu dat zou zijn, ook om zo aan je einde te komen terwijl je heel je leven je best doet ver van de maffia te blijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
En ze zijn al begonnen met vuurwerk afsteken
whutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook idd. Ik kreeg meteen visioenen over de maffia van Purmerend, en hoe ze ons huis zouden binnen dringen en ons allemaal overhoop knallen net nu we zo dolgelukkig zijn en hoe intens sneu dat zou zijn, ook om zo aan je einde te komen terwijl je heel je leven je best doet ver van de maffia te blijven.
Maar het waren gewoon de buurjongetjes met rotjes.
Ik dacht zondagavond stemmen in huis te horen. het was net alsof iemand twee keer 'hallo' door de telefoon op speakerstand riep. Dus ik telefoons controleren, niks aan de hand. Er stond ook niemand voor de deur of bij het raam die ik had kunnen horen. Was wel even heel raar.quote:
Stroom op de kabelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht zondagavond stemmen in huis te horen. het was net alsof iemand twee keer 'hallo' door de telefoon op speakerstand riep. Dus ik telefoons controleren, niks aan de hand. Er stond ook niemand voor de deur of bij het raam die ik had kunnen horen. Was wel even heel raar.
Maar toen ging ik weer verder met de horrorfilm.
*kuch* Hormonen. *kuch*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
*kuch* Hormonen. *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij nu ook al zwanger?![]()
Ik wil alleen jouw babies dawgje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
*kuch* Hormonen. *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard. Anders kunnen we nog nietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
kom maar langs.
wel eerst even je date dumpen.
zie je straks. dan ga ik nu even de 2e helft kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders kunnen we nog niets.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ik wil alleen jouw babies dawgje.... als ontbijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zo, nu klopt 'ie voor iedere zeiksnor hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet aan katten, kinderen, daten, relaties, trouwen, seks of eigenlijk het hele leven beginnen.
Thanx.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, nu klopt 'ie voor iedere zeiksnor hier.
Graag gedaan.quote:
Welke is op jou van toepassing?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen, ik ben geen zeiksnor.quote:
Perfect.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou graag gedaan.quote:
Da's één van de voordelen van date. Konijn horen we gelukkig niks meer over.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's één van de voordelen van date. Konijn horen we gelukkig niks meer over.
Uhm...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon een hond nemen, dan heb ik het ook niet meer over date.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's één van de voordelen van date. Konijn horen we gelukkig niks meer over.
Same difference.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef Tegan het volgende:
Dus ik moet gewoon een hond nemen, dan heb ik het ook niet meer over date.
Wat heb jij nog te zeiken?quote:
Jou, nakend, binnen handbereik. Hoezo?quote:
Van die twee optiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou, nakend, binnen handbereik. Hoezo?
Lastig, nakend of binnen handbereik... FF denken hoor.quote:
En?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig, nakend of binnen handbereik... FF denken hoor.
Nakend...quote:
Scherp, niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
Ah ik dacht dat je voor binnen handbereik ging kiezen en me daarna ging uitkleden. Your loss.
Ik moet niet bellen en posten tegelijk.quote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef missbehavin het volgende:
De dag beginnen met 'ik haat je', 'val dood' en 'je bestaat niet meer voor me', ik zal er nooit aan wennen..
Mijn lieftallige kindquote:
Hij is er weerquote:
Je kunt er ook moeilijk een knokploeg op afsturenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lieftallige kindAch, hij bedoelt het niet zo, weet ik wel, maar god wat ben ik blij dat hij deze week naar de psychiater gaat zeg...
Das idd een lekker beginquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lieftallige kindAch, hij bedoelt het niet zo, weet ik wel, maar god wat ben ik blij dat hij deze week naar de psychiater gaat zeg...
Ik dacht eigenlijk dat het iets beter ging qua gedrag met hem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook vreselijk gemeen door te willen dat hij zijn winterjas aan deedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er ook moeilijk een knokploeg op afsturen
Ik heb ook weleens zulke dingen gezegd vroeger, bij mij ging het over toen ik een jaar of 18 was, bij jou hopelijk ook
Ja da's echt de druppel hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook vreselijk gemeen door te willen dat hij zijn winterjas aan deedRotmoeder!
Ik heb dat soort dingen echt nooit tegen m'n ouders gezegd, hoe zeer ik ze ook dachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er ook moeilijk een knokploeg op afsturen
Ik heb ook weleens zulke dingen gezegd vroeger, bij mij ging het over toen ik een jaar of 18 was, bij jou hopelijk ook
Er zijn idd minder driftbuien, maar als ze er zijn, zijn ze heftig...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het iets beter ging qua gedrag met hem?
Wij bevinden ons nog in het stadium waarbij hij dan roept: En jij mag lekker NIET op mijn feestje komen, ha-ha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook vreselijk gemeen door te willen dat hij zijn winterjas aan deedRotmoeder!
Ik ook niet. Als ik er al aan wilde beginnen stond mijn vader al klaar, dan laat je het wel uit je hoofdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen echt nooit tegen m'n ouders gezegd, hoe zeer ik ze ook dacht
Het is zijn stoornis, hij roept ze ook niet dagelijks he. Maar leuk is het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen echt nooit tegen m'n ouders gezegd, hoe zeer ik ze ook dacht
Toch vind ik het dapper hoe je je er doorheen slaat, hoe je zijn belang altijd in het oog houdt. Dat moet veel energie kosten, maar je doet het toch maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn idd minder driftbuien, maar als ze er zijn, zijn ze heftig...
Bij mij was het niet zo erg als dit, maar ik voel me er nog steeds schuldig overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij bevinden ons nog in het stadium waarbij hij dan roept: En jij mag lekker NIET op mijn feestje komen, ha-ha!
Het is toch anders als ze klein zijn he
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch vind ik het dapper hoe je je er doorheen slaat, hoe je zijn belang altijd in het oog houdt. Dat moet veel energie kosten, maar je doet het toch maar.
Altijd kalm blijven lijkt me onmogelijk tbh.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aah thanks.
Ik blijf helaas ook niet altijd kalm, maar meestal wel. Just let it slide... Wat niet weg neemt dat hij nu dus wel straf heeft en dus geen xbox, laptop e.d. heeft.
Hij is toch ook wel oud genoeg om dat zelf te bepalen? Hij krijgt het vanzelf koud. Of niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar het heeft geen in om 'm een pak slaag te gaan geven joh. Ik moet hem wel eens stevg vastpakken, als hij mij aanvalt. Maar dat gebeurt gelukkig zelden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Altijd kalm blijven lijkt me onmogelijk tbh.
Toen mijn vader was overleden hoopte ik heel vaak dat mijn moeder ook overleed zodat ik ergens anders mocht gaan wonen, ergens waar ik niet gepest werd, en er niet zo veel gedoe in huis was, en en en. Toen overleed ze écht en heb ik me daar intens schuldig over gevoeld. Maar ik was 9 of 10 ofzo, dan heb je eigenlijk geen idee wat je wenst of zegt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij was het niet zo erg als dit, maar ik voel me er nog steeds schuldig over
Die methode passen wij toe inderdaad. Zo'n kind gaat dan maar 1 keer zonder jas naar buiten, en je hoeft nooit meer die discussie te voeren. Werkt prettig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is toch ook wel oud genoeg om dat zelf te bepalen? Hij krijgt het vanzelf koud. Of niet.
Hij is uiteindelijk ook zonder winterjas naar school gegaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is toch ook wel oud genoeg om dat zelf te bepalen? Hij krijgt het vanzelf koud. Of niet.
Aggusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen mijn vader was overleden hoopte ik heel vaak dat mijn moeder ook overleed zodat ik ergens anders mocht gaan wonen, ergens waar ik niet gepest werd, en er niet zo veel gedoe in huis was, en en en. Toen overleed ze écht en heb ik me daar intens schuldig over gevoeld. Maar ik was 9 of 10 ofzo, dan heb je eigenlijk geen idee wat je wenst of zegt.
Je vindt het zijn stoornis, maar je geeft hem wel straf? Dat vind ik nogal tegenstrijdig klinken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is zijn stoornis, hij roept ze ook niet dagelijks he. Maar leuk is het niet.
Ik heb dat geprobeerd met brood smeren, dan neem je maar niks mee. Tot bleek dat hij stiekem geld van oma had gekregen en elke dag chocola uit de automaat trokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die methode passen wij toe inderdaad. Zo'n kind gaat dan maar 1 keer zonder jas naar buiten, en je hoeft nooit meer die discussie te voeren. Werkt prettig.
Wat is daar erg aan? Waarom vind je het ueberhaupt de strijd waard?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk ook zonder winterjas naar school gegaan
Hij heeft een stoornis, is niet acherlijk. Hij kan en moet dus ook leren dat hij sommige dingen niet kan doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vindt het zijn stoornis, maar je geeft hem wel straf? Dat vind ik nogal tegenstrijdig klinken.
Ik heb liever een knuffel als ik ziek ben en per ongeluk in bed kots dan dat ik daar straf voor krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |