Agree, ik heb geen enkele medelijden met figuren die laks met hun financiële situatie omgaan en zich kwetsbaar maken terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Werkelijk geen enkel idee. Maakt me ook geen fluit uit, want dat is het probleem van die lui. Zolang ik dat gedoe maar niet heb. Ja, dat is egoistisch, maar ook dát boeit me niet
Nou, dat kan nog wel ingewikkeld zijn, maar dan zoek je daar iemand voor. Als dat niet lukt, dan moet je overwegen om t maar niet doen, je praat niet over een paar tientjes die je leent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Agree, ik heb geen enkele medelijden met figuren die laks met hun financiële situatie omgaan en zich kwetsbaar maken terwijl dat nergens voor nodig is.
Hoe fucking moeilijk is het om risico's in kaart te brengen en te kijken hoe je deze het best kan afdekken.
Iedereen kan een basis analyse maken en daarop acteren. Vaak is men gewoon te lui, te passief of steekt men liever het hoofd in het zand.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog wel ingewikkeld zijn, maar dan zoek je daar iemand voor. Als dat niet lukt, dan moet je overwegen om t maar niet doen, je praat niet over een paar tientjes die je leent.
Dat gaat veelal vanzelf als je voor een ander werkt in loondienst of via een uitzendbureau... Dat heb je toch weleens gedaan? Misschien kan je dat laten uitbetalen en daarvan de boete betalen en wat dukaten kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Welk pensioen? Ik doe niet aan pensioenopbouw.... verzekeraars zijn nl. net zulke kleptocraten als banksters.
Koopt geen financiele producten!!!
Gewoon AOW is voldoende en voor de rest spaar je in goud, is moeilijk te traceren voor schuldeisers![]()
Dat ben ik met je eens. Sterker nog, als de conclusie is dat je:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Iedereen kan een basis analyse maken en daarop acteren.
Je hoort weleens verhalen van figuren die niet eens weten wat voor hypotheek ze hebben
van de rente op de schulden toch??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef CoolGuy het volgende:
Xeno, als je niet werkt, en je regelmatig rood staat, van welk geld wil je dan in hemelsnaam goud kopen.
Als je rood staat moet je daar rente over betalen, die rente KRIJG je niet, maar dat snap je wel lijkt me?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van de rente op de schulden toch??
Misschien moet ik dat maar eens even checken dan, extra dukaten kan nooit kwaad met de komende systeemcrashquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat gaat veelal vanzelf als je voor een ander werkt in loondienst of via een uitzendbureau... Dat heb je toch weleens gedaan? Misschien kan je dat laten uitbetalen en daarvan de boete betalen en wat dukaten kopen
Jij staat toch ook rood op je huis en krijgt daar geld voor? Kan je beter dukaten voor kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je rood staat moet je daar rente over betalen, die rente KRIJG je niet, maar dat snap je wel lijkt me?
maar jij hebt geen huis en krijgt daar geen geld voor. Jij staat rood op je rekening (zeg je) en moet daar rente over betalen. Je zit gewoon te trollen man, je snapt ook heus wel dat de bank je geen geld GEEFT omdat jij rood staatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jij staat toch ook rood op je huis en krijgt daar geld voor? Kan je beter dukaten voor kopen![]()
Ik stond ook maar iets van 15 euro rood hoor. Niet echt shocking toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
maar jij hebt geen huis en krijgt daar geen geld voor. Jij staat rood op je rekening (zeg je) en moet daar rente over betalen. Je zit gewoon te trollen man, je snapt ook heus wel dat de bank je geen geld GEEFT omdat jij rood staat
Dus nogmaals de vraag, van welk geld koop jij goud als jij meerdere rekeningen hebt waar je zo af en toe rood op staat omdatje 'creatief' moet zijn om rond te komen (wederom, zeg je zelf) ?
15 euro is niet shocking nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik stond ook maar iets van 15 euro rood hoor. Niet echt shocking toch?
De bank geeft geen geld, dat doet de fiscus. Die vind dat als je rood staat voor een huis je wel een extratje verdient hebt![]()
Zwijgen is goud hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
De stilte is veelzeggend.
Ik ga van het weekend dus wel goud kopen, witgoud dan wel.
True. tenzij je zwijgt omdat je wel weet dat je er geen antwoord op hebt dat ergens op slaat. Dan is 't meer een zwaktebodquote:
Ik zat even te kletsen met een vriendinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True. tenzij je zwijgt omdat je wel weet dat je er geen antwoord op hebt dat ergens op slaat. Dan is 't meer een zwaktebod
oh je reageerde wel, my bad. Ik was nu ook laat, ik moest mn bitje vullen met whitening gel (ja, echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik zat even te kletsen met een vriendin![]()
Goud koop je gewoon in china, koop je van die baartjes die verguld zijn of Wolfraam bevatten![]()
Het echte spul is namelijk heul erg duur![]()
In geval TSHTF maakt dat niet uit, de meeste schaapjes letten nu ook al niet goed op
En als die nou niet komt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar eens even checken dan, extra dukaten kan nooit kwaad met de komende systeemcrash
Dan ruil ik ze om voor fiat indien ik het nodig heb.quote:
Je begrijpt er werkelijk geen kut van!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon zijn dat ie baalt dat ie dat huis niet heeft verkocht voor dat bedrag en dus (veel) meer winst had kunnen maken dan ie nu gedaan heeft? Wat is toch die obsessie van mensen met speculeren
oh maar ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Helemaal niet zelfs. Het zijn juist de huurders die vooral niet willen kopen (zeggen ze). Ze zijn verkocht om wat voor reden dan ook...mkay.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:32 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Je begrijpt er werkelijk geen kut van!
Ik kocht mijn eerste huis in 1990.
Mijn tweede huis kocht ik in 1994.
Beide zijn simpelweg verkocht om wat voor reden dan ook.
Nu woon ik in een zeer ruim bijna nieuw huurhuis.
Niks mis mee.
Wat ik wil zeggen is:
Een " eigen " huis en de gedachte dat je een " eigen " woning met hebben is onzin!!!
En daarbij komt ( wat ik altijd zeg als er weer een komt zwammen over zijn " eigen " huis ):
VAN WIE HEB JIJ HET DAN GELEEND???????????
Een " eigen " huis is onzin.
Een bijna heilige gedachte hier in dit verhufterde kikkerlandje.
Zolang je nog een hypo hebt lopen bij de bankenmaffia is er NIKS van jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |