Je probeert in haar broekje te komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, had ik de lapo
Naja, verkapte naamtopic voor je Evie
Ja ja, elke keer als ik ook maar over een vrouw praat, probeer ik in haar broekje te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je probeert in haar broekje te komen?
Flips we hebben een naam TTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor alle geile chicks in dit topic
I tend to disagree with you here broquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero in dit topic
Enough to go around for everyone
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, had ik de lapo
Naja, verkapte naamtopic voor je Evie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je probeert in haar broekje te komen?
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I tend to disagree with you here bro
Wat is de prijs van 1 sexy chick?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ze weer door verhandelen aan single mannen zoals jij.
Ik ben niet bezet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.
En aangezien Kaneel al bezet is en Bob niet meetelt, klopt het in principe wel
Weet ik tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de prijs van 1 sexy chick?
[..]
Ik ben niet bezet.
Een avondje uiteten met mij. Ik moet jullie eerst keuren uiteraard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bezet.
Echt een badum tsss opmerking dit, kutwijffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ze weer door verhandelen aan single mannen zoals jij.
Hoe gaat de keuring in z'n werk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een avondje uiteten met mij. Ik moet jullie eerst keuren uiteraard.
Goed. Wanneer kun je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er eerst kansarme mannen staan maar dat vond ik gemener dus eigenlijk was ik al liever en het is nog lief bedoeld ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt een badum tsss opmerking dit, kutwijffie
Keiharde zakenvrouw die Flipsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik tel niet mee? Jij praat dus zo over mij? Hoe durf je!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.
En aangezien Kaneel al bezet is en Bob niet meetelt, klopt het in principe wel
'Ik had het niet zo bedoeld'quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er eerst kansarme mannen staan maar dat vond ik gemener dus eigenlijk was ik al liever en het is nog lief bedoeld ook.
Ik wel, en zo niet, dan toch te ver weg. All yours broquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bezet.
De waarheid is hard, ik weet 'tquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik tel niet mee? Jij praat dus zo over mij? Hoe durf je!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel, en zo niet, dan toch te ver weg. All yours bro
Hoezo?quote:
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De waarheid is hard, ik weet 't
Maar sowieso, jij durft toch nooit mensen te meeten en al helemaal geen vrouwen. Dan is het toch menselijker jouw plek te bewaren voor iemand die er meer aan heeft?
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Ik had het niet zo bedoeld'
Jaja
Ja, maar zaterdag kun je weer niet he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Flippiee het volgende:
@koffie daar kom je tijdens het etentje achter.
@kaneel euh. In principe altijd.
@HW Uiteraard
Ja, ik ben gewoon te lief soms hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk is
Is goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Flippiee het volgende:
@koffie daar kom je tijdens het etentje achter.
@kaneel euh. In principe altijd.
@HW Uiteraard
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk is
Nee, je oordeelt alleen wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon te lief soms he
Dus ik heb ongelijk als ik zeg dat jij nooit mensen van fok meet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, je oordeelt alleen wel heel makkelijk
Dat is correct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag kun je weer niet he?![]()
Dan moet je gaan kusjekroelen met je gayvriendje.
Hou je van Indonesisch?
Je hebt ongelijk ja. Als ik voldoende potentie zie wil ik dat best doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus ik heb ongelijk als ik zeg dat jij nooit mensen van fok meet?
Nog nooit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ik weet niet of ik ooit echt Indonesisch heb gegeten, eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk ja. Als ik voldoende potentie zie wil ik dat best doen
Teringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe maar wat pics in mn dm plus een persoonlijke motivatie
mehhh nmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe maar wat pics in mn dm plus een persoonlijke motivatie
Wat is voldoende potentie in dit geval?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk ja. Als ik voldoende potentie zie wil ik dat best doen
Ha tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit?
Dan gaan we dat doen.
Doe eens niet zo verheven. Er is sowieso meer dan fokmeets. Als ik iemand leuk vind ga ik er echt wel naartoe. Feit.quote:
Maar dat weet ik niet, dus ik mis niks. Bovendien moet je van goeden huize komen om te toppen wat in bed slaapt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je nou eens zou weten wat je mist![]()
Ik weet het bobje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verheven. Er is sowieso meer dan fokmeets. Als ik iemand leuk vind ga ik er echt wel naartoe. Feit.
Ik moet nu mijn beschikbaarheid voor volgende week doorgeven. Dus vanaf maandag. Welke dagen kun je?quote:
geeft niet ik snap dat zo een jongen als Bob tijdrovend is en daar iedereen bij wordt vergeten.quote:Opdinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh shit, door Bob vergeet ik Flips helemaal
Sorry Flips!
Echt goede dm/facebook/msn/whatever gesprekken is in principe al genoeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is voldoende potentie in dit geval?
"Hosselen". Vorige keer durfde ik haar niet eens aan te raken.quote:
Ik word gewoon een beetje zat van dat denigrerende gedoe van MK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geeft niet ik snap dat zo een jongen als Bob tijdrovend is en daar iedereen bij wordt vergeten.
Dat valt dus reuze meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt goede dm/facebook/msn/whatever gesprekken is in principe al genoeg.
Hier ookquote:
Ik heb volgende week geen plannen op maandag en vrijdag werken na dan. Dus ik kan dinsdag, woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het bobje.
[..]
Ik moet nu mijn beschikbaarheid voor volgende week doorgeven. Dus vanaf maandag. Welke dagen kun je?
Dat durf ik ook nooit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hosselen". Vorige keer durfde ik haar niet eens aan te raken.
Tuurlijk. En iemand die ook serieuze interesse toont natuurlijk. Maar ik heb niet zo veel zin om naar een meet te gaan om vrouwen te ontmoeten of zo.quote:
Kan ik nog ergens aanschuiven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb volgende week geen plannen op maandag en vrijdag werken na dan. Dus ik kan dinsdag, woensdag en donderdag.
Dat is voor zover ik weet nooit de intentie van een meetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk. En iemand die ook serieuze interesse toont natuurlijk. Maar ik heb niet zo veel zin om naar een meet te gaan om vrouwen te ontmoeten of zo.
Maar Koffie, wat heeft jouw actieve houding je allemaal gebracht dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens aanschuiven?
Edit:Sry, kreeg net telefoon
Dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje zat van dat denigrerende gedoe van MK.
Hey Aldoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Flips plant heel der week vol met FOK!kers
Zo klonk koffie welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor zover ik weet nooit de intentie van een meet.
Dinsdag de 23ste?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb volgende week geen plannen op maandag en vrijdag werken na dan. Dus ik kan dinsdag, woensdag en donderdag.
Meets zijn toch alleen om teveel te zuipen en je zolderkamerautisme aan de buitenwereld te tonen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk. En iemand die ook serieuze interesse toont natuurlijk. Maar ik heb niet zo veel zin om naar een meet te gaan om vrouwen te ontmoeten of zo.
Jezus tering, kan je dan niet eens tegen een grapjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Koffie, wat heeft jouw actieve houding je allemaal gebracht dan?
ik zit nog in de onkenningsfasequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meets zijn toch alleen om teveel te zuipen en je zolderkamerautisme aan de buitenwereld te tonen?![]()
Alleen Kaneel een van die dagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Flips plant heel der week vol met FOK!kers
Eelt op z'n pener.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Koffie, wat heeft jouw actieve houding je allemaal gebracht dan?
Misschien gaat hij met die intentie, maar de meeste mensen gaan gewoon om een leuke avond te hebben.quote:
In dit geval niet, maar dat is meer omdat ik me soms aardig aan je stoor. Ik snap serieus niet waarom je mij er telkens bij moet halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus tering, kan je dan niet eens tegen een grapje
Vind je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is in het echt ook enorm intimiderend.
En bovendien kan hij me dat ook net zo goed direct vragen, ben er nu toch weet jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien gaat hij met die intentie, maar de meeste mensen gaan gewoon om een leuke avond te hebben.
omdat je een lul bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar dat is meer omdat ik me soms aardig aan je stoor. Ik snap serieus niet waarom je mij er telkens bij moet halen.
Dan zit je je onder geestverwanten te misdragen, niks mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit nog in de onkenningsfase
Je vergeet jonko's klappen en meisjes in het park achterlaten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meets zijn toch alleen om teveel te zuipen en je zolderkamerautisme aan de buitenwereld te tonen?![]()
welke uni zit jij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef Myraela het volgende:
Gratis 25gb extra ruimte in mn dropbox.
Telkens? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar dat is meer omdat ik me soms aardig aan je stoor. Ik snap serieus niet waarom je mij er telkens bij moet halen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit je je onder geestverwanten te misdragen, niks mee.
Zo rollen wij nou eenmaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet jonko's klappen en meisjes in het park achterlaten.
Dat snap ik ook wel, Samzzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien gaat hij met die intentie, maar de meeste mensen gaan gewoon om een leuke avond te hebben.
Oh ja, silly mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet jonko's klappen en meisjes in het park achterlaten.
hoiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Stief.
[..]
Nee.
Ze is schattig en knuffelbaar.
Ik wou net zeggen. Niks intimiderends gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Stief.
[..]
Nee.
Ze is schattig en knuffelbaar.
Letterlijk zelfs zeker. Tenminste, die MI heb ik nuquote:
De mannen wellicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, SamzzMaar ik denk dat het onwillekeurig toch wel meespeelt bij sommige users
Ik krijg geen uitkeringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mogguh, is de uitkering al binnen?
Mega-bummer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU, doodgegaan in Heatman's level terwijl ik een extra leven probeerde te pakken.
Je denkt niet al te positief over mij. Geeft niet, maar toon dat dan niet telkens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Telkens? Waar heb je het over?![]()
Met je verkeerde been uit bed gestapt of zo?
a gossiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is in het echt ook enorm intimiderend.
Geen idee, ik was er niet bij op die meet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Letterlijk zelfs zeker. Tenminste, die MI heb ik nu
Hogeschool Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke uni zit jij?
bij mij is het nog niet eens 8gb
Ja, ik ga hem toch echt direct de 26e kijkenquote:Verdict
Skyfall is pretty much all you could want from a 21st Century Bond: cool but not camp, respectful of tradition but up to the moment, serious in its thrills and relatively complex in its characters but with the sense of fun that hasn’t always been evident lately. One thing’s certain: James Bond will return…
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij op die meet.
Dan had ik naar Rotterdam gemoeten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen nietAnders waren ze wel weggebleven
Ja. Ze is bijna net zo eng als jij.quote:
I see what you did there.quote:
Bij mij is het de Erasmusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam.
Gebruiken ze bij jullie minder dropbox? Hier gebruiken de docenten het zelfs zodat je dingen kan inleveren.Dat vult je DB ook best wel snel, dus de ruimte was wel welkom.
Wie, jij?quote:
Dat kan nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ze is bijna net zo eng als jij.
Goed dat je werk hebt ouwe. Kan je weer investeren in een volkwagen polo met zes uitlaten en een spoilertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg geen uitkering
En mijn 6k is ook al bijna op die ik gekregen had waar ik voor gewerkt had
Huh watquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed dat je werk hebt ouwe. Kan je weer investeren in een volkwagen polo met zes uitlaten en een spoilertje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed dat je werk hebt ouwe. Kan je weer investeren in een volkwagen polo met zes uitlaten en een spoilertje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit gezien, maar Flips is![]()
Moeilijk te zeggen. Daarvoor moet ik jullie nakend naast elkaar zien.quote:
Je moet wel weten waar het over gaat eer je reageertquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
"Het gaat om der mensen die je meet"
zo ben ik ooit naar Rotterdam gelokt
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Daarvoor moet ik jullie nakend naast elkaar zien.
Je zit er nog steeds voor in therapie he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
"Het gaat om de mensen die je meet"
zo ben ik ooit naar Rotterdam gelokt
nou, tja, dit dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf nog een paar jaartjes in Rotterdam wonen, als m'n opleiding afgerond is wil ik hier wel zo snel mogelijk weg.
Daar gaan al mijn natte dromen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet gebeuren... niet met jou erbij iig
![]()
Die sig of ondertitel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Flips haar UI zo schattig, maar ik stoor me zo in die spelfout in haar onderschrift![]()
Maak dan op zijn minst een videootje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren... niet met jou erbij iig
![]()
ja en omdat het in een groep niet werkte nu zelfs 1 op 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit er nog steeds voor in therapie he?
Alleen voor prive gebruikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak dan op zijn minst een videootje.
Die ondertitel van dat verdovende middelquote:
daarom lees ik die nooitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
maar ik stoor me zo in die spelfout in haar onderschrift![]()
Al wel klaar met de medicatie hoop ik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja en omdat het in een groep niet werkte nu zelfs 1 op 1
in geknijptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Flips haar UI zo schattig, maar ik stoor me zo in die spelfout in haar onderschrift![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
en chloroform is spellingschecker op FOK! en ze doet geknijpt
Ach, die lekt vanzelf wel een keertje uit.quote:
the fckquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
en chloroform is spellingschecker op FOK! en ze doet geknijpt
jaquote:
Dafuqquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die lekt vanzelf wel een keertje uit.
Maar de mijne is zo briljantquote:
quote:
nee heb er nog 1, die zorgt dat ik prettig slaapquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al wel klaar met de medicatie hoop ik?
Hoezo dat? Durf je je eigen creaties niet op te smullen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Kimberliedje het volgende:
Blehh, zelfgebakken pepernoten zijn misselijkmakend.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ondertitel van dat verdovende middel
ghb?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
nee heb er nog 1, die zorgt dat ik prettig slaap
Ik heb er te veel gegetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo dat? Durf je je eigen creaties niet op te smullen?
Hmmz, dan maar weer eens die snijbrander van zolder halen...quote:
Tot de tijd van uitlekken van dergelijke video's kun je opmerkingen als "je weet niet wat je mist" achterwege laten.quote:
Succesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmmz, dan maar weer eens die snijbrander van zolder halen...
quote:
Dat is het andere uiterste inderdaadquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot de tijd van uitlekken van dergelijke video's kun je opmerkingen als "je weet niet wat je mist" achterwege laten.
Een stuk of 100? Valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste inderdaad
Heb je er zoveel gemaakt?
Thanks!quote:
Je hebt FOKquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik nader de 48 uur zonder menselijk contact. Misschien moet ik even naar buiten.
Hows you?quote:
Yum! Stuur er een paar naar Tilburg wil jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Een stuk of 100? Valt wel mee dus.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat zorgt dat zij prettig slaapt
Jullie ook nietquote:
Ik slaap er ook altijd goed door na een weekendje knallen aan de x en andere dingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat zorgt dat zij prettig slaapt
Middagquote:
Even mijn speciale warmhoud enveloppen zoeken hoor..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yum! Stuur er een paar naar Tilburg wil je?
Dagje vrij, dus lekker.quote:
Jawel. Nou ja, ik. Ik weet niet of Evie dat weet.quote:
ik las "dinnetje koken voor m'n meisje" .. vond het al vaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dagje vrij, dus lekker.Zo dineetje koken voor mijn meisje
![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Nou ja, ik. Ik weet niet of Evie dat weet.
lekker toch, soms danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik nader de 48 uur zonder menselijk contact. Misschien moet ik even naar buiten.
Misschien weet Evie dat nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Nou ja, ik. Ik weet niet of Evie dat weet.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Even mijn speciale warmhoud enveloppen zoeken hoor..
De wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las "dinnetje koken voor m'n meisje" .. vond het al vaag
Hoezo wil ik dat jij twee meisjes hebt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Mensenvleesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
ik slaap ook prima aan de X en andere dingen is geblekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik slaap er ook altijd goed door na een weekendje knallen aan de x en andere dingen
Geen idee, misschien wil je meedoen? Tis geen vraag die je aan mij moet stellen, maar aan jezelf hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wil ik dat jij twee meisjes hebt?
Ik slaap wel alleen op rare plekken zoals een tuinstoel voor een open achterdeur in de winterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik slaap ook prima aan de X en andere dingen is gebleken
Jij hebt het over vader van de gedachte.. ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Geen idee, misschien wil je meedoen? Tis geen vraag die je aan mij moet stellen, maar aan jezelf hoor.
En bier. En tieten.quote:
Was een reactie op jouw post hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over vader van de gedachte.. ik niet
waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat doe ik overal eigenlijk wel!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik slaap wel alleen op rare plekken zoals een tuinstoel voor een open achterdeur in de winter
Oh, soms op FOK! wel, maar niet in real life of zoquote:
Ook in de winter jaquote:
ik ben 's nachts in de schuur wakker geworden ik kan echt met je meepraten op dit vlakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook in de winter ja![]()
Ik was aardig blauw aangelopen toen ze mij in de ochtend vonden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een reden om naar buiten te gaan
Mijn wc papier is op.
Ja ik gewoon echt buiten met een biertje nog in mijn handquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben 's nachts in de schuur wakker geworden ik kan echt met je meepraten op dit vlak
Was hier in de aanbieding, dus goed ingeslagen voor mijn verjaardag. tijdens het feestje is er bijna niks van gedronken dus dat heb ik voorlopig ook nog wel ff staanquote:
en toen ze je wakker maakte nog rustig aan je biertje nippen ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gewoon echt buiten met een biertje nog in mijn hand
Kreeg wel dus nog de deur open maar had niet meer het besef om naar binnen te gaan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een reden om naar buiten te gaan
Mijn wc papier is op.
Eerst een slokje nemen en dan pas beseffen dat het al s'middags is en het teringkoud is en dat die blauwe gloed die je hebt niet echt klopt jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
en toen ze je wakker maakte nog rustig aan je biertje nippen ook?
Die mis ik niet. Trefzeker op anderhalve kilometer.quote:
Ahh, dat ontbrak dus nog.. Had al zo'n leeg gevoelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Bier en tieten zijn hier ook aanwezig. Ik mis de piemel nog in m'n collectie.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Bier en tieten zijn hier ook aanwezig. Ik mis de piemel nog in m'n collectie.
Er zijn er anders genoeg te vinden hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh, dat ontbrak dus nog.. Had al zo'n leeg gevoel
Mannen hier kunnen je leegtes vullen. Vooral Heloef is goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh, dat ontbrak dus nog.. Had al zo'n leeg gevoel
Ik heb t niet zo op die bierworstjes..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mannen hier kunnen je leegtes vullen. Vooral Heloef is goed.
Houd je van lange vingers?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb t niet zo op die bierworstjes..
Ze worden juist lekker zoet door de enzymen in het speeksel die het zetmeel al gelijk afbrekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze niet meer eetbaar..
en nogal slap!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze niet meer eetbaar..
Jij hebt liever secondelijm? Of pur?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
Penispapje. Jakkes. Slappe pielemuisjes
.
Zucht, goed dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
Penispapje. Jakkes. Slappe pielemuisjes
.
Fijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zucht, goed dan.
Speciaal voor jou heb ik dan wel een erectie.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedolven onder de rottende resten van stapels slechte grappen moet toch wel deze liggen
Ja, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt dat ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt dat ook altijd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt dat ook altijd.
Een Leier die "ons miranda" zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons Mirrrrrrandaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een Leier die "ons miranda" zegt.
Veel erger moet het niet worden.
Ik heb net alles gekocht behalve eten. Godverdomme, moet ik zo weer boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik heb wc papier.
En brood en zulks.
En ik heb niet eens de chips en chocolade broodjes in de aanbieding meegenomen.
luxeprobleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb net alles gekocht behalve eten. Godverdomme, moet ik zo weer boodschappen doen.
Een van de weinige problemen die niet onder luxeprobleem vallen. Het niet bezitten van voedsel.quote:
Je moet het bedenken in de stem van Octaaf de Bolle.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een Leier die "ons miranda" zegt.
Veel erger moet het niet worden.
Wat heb je dan wel gehaald?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb net alles gekocht behalve eten. Godverdomme, moet ik zo weer boodschappen doen.
Condoomsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je dan wel gehaald?
Condooms, vibrators en cockringen?
Niet in a good way andersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
dus krijg ik billekoek? vaker dingen doen die jij niet liked!
luxeprobleemquote:
Dat is erg omdat?quote:
mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eten kunnen kopen is een luxeprobleem?
Zeker een luxeprobleem als je er mee zit dat je 3 van je vrienden recent bent verloren iddquote:
quote:
Verkapte-ik-heb-een-grote-piemel-opmerking.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
CondoomsSoortvan, de vuilniszakken waren op.
En nog twee keer nee.
Twi zeurt toch niet over hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleem
Hij zegt toch niet dat hij honger heeft? Hij moet gewoon nog een keer weg om eten te kopen. Dat is geen luxe. Luxe zou zijn als hij zoveel eten had dat hij niet wist wat hij moest eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleem
Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij honger heeft? Hij moet gewoon nog een keer weg om eten te kopen. Dat is geen luxe. Luxe zou zijn als hij zoveel eten had dat hij niet wist wat hij moest eten.
Hoe is het afvallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef twi het volgende:
Ik heb honger en weet niet wat ik moet eten.
Je weet dat de mannen die het meeste opscheppen over hun piemel een hele kleine hebben hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-een-grote-piemel-opmerking.
Valt me van je tegen Twi.
Dan moet je mij daar wel stiekem van op de hoogte brengen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in a good way anders
Als je fijne billekoek wilt moet je dingen doen die ik toch stiekem wel like![]()
Moet ergens die 180 kilo van onderhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij eet dan ook alles binnen handbereik.
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je mij daar wel stiekem van op de hoogte brengen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij eet dan ook alles binnen handbereik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik blijf inmiddels alweer gelijk, dat is vooruitgang
Ik weet het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen die het meeste opscheppen over hun piemel een hele kleine hebben hè?
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ergens die 180 kilo van onderhouden
Zie je hoe gezond ik ben, ik ben niet eens meegegaan naar die snackbar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |