Je probeert in haar broekje te komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, had ik de lapo
Naja, verkapte naamtopic voor je Evie
Ja ja, elke keer als ik ook maar over een vrouw praat, probeer ik in haar broekje te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je probeert in haar broekje te komen?
Flips we hebben een naam TTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor alle geile chicks in dit topic
I tend to disagree with you here broquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero in dit topic
Enough to go around for everyone
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, had ik de lapo
Naja, verkapte naamtopic voor je Evie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je probeert in haar broekje te komen?
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I tend to disagree with you here bro
Wat is de prijs van 1 sexy chick?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ze weer door verhandelen aan single mannen zoals jij.
Ik ben niet bezet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.
En aangezien Kaneel al bezet is en Bob niet meetelt, klopt het in principe wel
Weet ik tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de prijs van 1 sexy chick?
[..]
Ik ben niet bezet.
Een avondje uiteten met mij. Ik moet jullie eerst keuren uiteraard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bezet.
Echt een badum tsss opmerking dit, kutwijffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ze weer door verhandelen aan single mannen zoals jij.
Hoe gaat de keuring in z'n werk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een avondje uiteten met mij. Ik moet jullie eerst keuren uiteraard.
Goed. Wanneer kun je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er eerst kansarme mannen staan maar dat vond ik gemener dus eigenlijk was ik al liever en het is nog lief bedoeld ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt een badum tsss opmerking dit, kutwijffie
Keiharde zakenvrouw die Flipsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik tel niet mee? Jij praat dus zo over mij? Hoe durf je!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we hebben Evie en Flips. En aan de andere kant Kaneel, jij Bob en ik.
En aangezien Kaneel al bezet is en Bob niet meetelt, klopt het in principe wel
'Ik had het niet zo bedoeld'quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er eerst kansarme mannen staan maar dat vond ik gemener dus eigenlijk was ik al liever en het is nog lief bedoeld ook.
Ik wel, en zo niet, dan toch te ver weg. All yours broquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bezet.
De waarheid is hard, ik weet 'tquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik tel niet mee? Jij praat dus zo over mij? Hoe durf je!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel, en zo niet, dan toch te ver weg. All yours bro
Hoezo?quote:
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De waarheid is hard, ik weet 't
Maar sowieso, jij durft toch nooit mensen te meeten en al helemaal geen vrouwen. Dan is het toch menselijker jouw plek te bewaren voor iemand die er meer aan heeft?
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Ik had het niet zo bedoeld'
Jaja
Ja, maar zaterdag kun je weer niet he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Flippiee het volgende:
@koffie daar kom je tijdens het etentje achter.
@kaneel euh. In principe altijd.
@HW Uiteraard
Ja, ik ben gewoon te lief soms hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk is
Is goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Flippiee het volgende:
@koffie daar kom je tijdens het etentje achter.
@kaneel euh. In principe altijd.
@HW Uiteraard
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je onderschat mij echt zo erg, dat het aandoenlijk is
Nee, je oordeelt alleen wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon te lief soms he
Dus ik heb ongelijk als ik zeg dat jij nooit mensen van fok meet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, je oordeelt alleen wel heel makkelijk
Dat is correct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag kun je weer niet he?![]()
Dan moet je gaan kusjekroelen met je gayvriendje.
Hou je van Indonesisch?
Je hebt ongelijk ja. Als ik voldoende potentie zie wil ik dat best doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus ik heb ongelijk als ik zeg dat jij nooit mensen van fok meet?
Nog nooit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ik weet niet of ik ooit echt Indonesisch heb gegeten, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |