Zo iemand als Alfred Kleinknecht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Moet je ook eens roepen als er weer zo'n econoom in de media komt met een leugenachtig verhaal
Piet waarom word je toch zo persoonlijk? Geen goede argumenten meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker met je Rechterarm gestrekt vooruit meebrullen, en verder nooit wat geleerd.
Komt die wekelijks op het staatsjournaal?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo iemand als Alfred Kleinknecht?
Ik zet het even op jouw niveau.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Piet waarom word je toch zo persoonlijk? Geen goede argumenten meer?
Ik scheld mensen niet uit, dus je zakt net iets verder wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zet het even op jouw niveau.
Ben jij echt een vrouw vraag ik me af?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik scheld mensen niet uit, dus je zakt net iets verder weg
Correctiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik scheld mensen niet uit, dus je zakt net iets verder weg
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
Heel de hollandse polder zit vol met faal bankiers en mislukte economen die de crisis niet aan zagen komen. Dat terwijl men achteraf roept dat mensen hun boerenverstand hadden moeten gebruiken.
Tanja Neymeijer is ook een vrouwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij echt een vrouw vraag ik me af?
Stel je anders ff aan of zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
Asociaal, ik zou bijna de auto pakken naar Nijmegen en eens een hartig woordje spreken met die meneer in kwestie. Waarom zou ik geen biertje meer mogen? Maar goed, het zal wel een etablissement zijn waar je sowieso niet gezien wil worden.
Het is dan ook Nijmegen, dom links bolwerk.
Point taken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tanja Neymeijer is ook een vrouw
Is niet nodig, aangezien het gros van de cafe's fraude pleegt m.b.t. hoeveel glazen ze schenken uit 1 vatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
Komt een bankier aan de toog. De krent bestelt 1 pilsje. De kroegbaas tapt het pilsje en zet het op een bierviltje voor de neus van de bankier. Deze vraagt: Wat is dit nu? Een bankbiertje. Een bankbiertje? Ja, een bankbiertje. De bankier: Maar, man dat is een bierglas met driekwart schuim. Ja, dat is nu een bankbiertje. Zo kan ik geen 200 maar 800 glazen uit een vat tappen. Dan hoef ik ook geen verruiming van het bankkrediet. Goed heh?
Omdat het idee gewoon absurd is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het ergens wel een ludieke actie. Ben regelmatig in die kroeg geweest, maar echte yuppen zitten er niet zo vaak. Snap niet waarom de meeste mensen heir meteen zo op hun achterste poten gaan staan. Alhoewel, het blijft natuurlijk Fok! .
Je hebt geen moeite met een beetje discriminatie zolang het niet om je knuffelminderheden gaat maar om je pethates?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het ergens wel een ludieke actie. Ben regelmatig in die kroeg geweest, maar echte yuppen zitten er niet zo vaak. Snap niet waarom de meeste mensen heir meteen zo op hun achterste poten gaan staan. Alhoewel, het blijft natuurlijk Fok! .
Probablyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt geen moeite met een beetje discriminatie zolang het niet om je knuffelminderheden gaat maar om je pethates?
Dit is niveautje carnavalsvereniging. Als de Rabo leegloopt op een vrijdag en ze komen bij hem een biertje bestellen durf ik te wedden dat ze dat ook gewoon krijgen. Het idee dat bankieren best wel eens wat minder graaierig mogen zijn in tijden van recessie (die enkele collega's overzee notabene zelf veroorzaakt hebben) met deze ludieke actie onder de aandacht brengen noem ik geen discriminatie. Sterker nog, de DvD ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt geen moeite met een beetje discriminatie zolang het niet om je knuffelminderheden gaat maar om je pethates?
Lees bovenstaand. Tevens zit de hoofdvestiging van de ABN en Rabo van Nijmegen bij hem om de hoek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het idee gewoon absurd is.
Waarschijnlijk heeft hij nog nooit een bankier van dichtbij gezien, want z'n zaak zal er wel niet op draaien anders deed 'ie de deur er niet voor op slot. Maar het is gewoon absurd.
Omdat je zelf in het bankwezen zit? Ik zou het niet zo serieus nemen als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
Dan nog vind ik het niet ludiek, verre van zelfs.
Nee, om het principe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je zelf in het bankwezen zit? Ik zou het niet zo serieus nemen als ik jou was.
Aparte café's voor mensen met blond haar, dikke mensen, dunne mensen, mensen met diploma's, christenen, blanken, negers, moslims...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je zelf in het bankwezen zit? Ik zou het niet zo serieus nemen als ik jou was.
De onwenselijkheid van de hypotheekrenteaftrek is een feit, maar de primaire verantwoordelijkheid daarvoor ligt bij de politiek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt, maar je hebt dus ook te maken met de bankensubsidie die de overheid verstrekt en die als fiscale tegemoetkoming voor de huizenbezitter wordt verkocht, en waar het simpele volk intrapt. Je hebt ook te maken met daardoor enorm gestegen woonlasten.
Een kroeg is een publieke gelegenheid, geen privéruimte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat mag hij helemaal zelf weten. Als jij kiest voor een beroep dan heb je maar te accepteren dat mensen je op die keuze afrekenen en je niet meer welkom bent, thuis of in iemands lokaal.
Sinds wanneer hebben banksters principesquote:
Dat weet jij uiteraard beter dan een bankier zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben banksters principes![]()
Het gaat toch om geld verdienen? Hoe je dat doet is niet relevant.
Hebben banksters vooral aan hun eigen handelen te danken, me dunktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Smack10 het volgende:
Oh wacht, volgens mij toch niet zo'n goed idee... die ludieke actie slaat nergens op en kweekt alleen maar haat tegen bepaalde groepen.
En als het nou ging om medewerkers van de NS omdat de treinen 'áltijd te laat komen', postbodes omdat pakketjes nooit op tijd zijn, IT'ers omdat je nooit eens normaal kan printen. Er valt altijd wel wat te janken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, om het principe.
Kroegjes die homo's, negers, moslims, blanken of anderzijds 'ludiek' weigeren vind ik net zo stupide. Maar daar waagt niemand zich aan, omdat dat niet geaccepteerd is waar gezeik tegen banken eigenlijk door iedereen maar als leuk en acceptabel gezien wordt. Het zal me verder aan m'n kont roesten wat die domme kroeg doet of laat, maar daarom mag ik nog wel een mening hebben toch?
Dus een bankier (die eventueel iemand die niet kredietwaardig een hypotheek heeft verkocht) mag niet naar binnen, maar een uitkeringstrekker (die eventueel wiet kweekt en fraude pleegt) wel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben banksters principes![]()
Het gaat toch om geld verdienen? Hoe je dat doet is niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |