abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118065225
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het is een meisje, toch?
En gezien haar username een met een onuitputtelijke wiskundige kennis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 oktober 2012 @ 06:46:49 #252
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_118069915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

De consument is een onnozel schaap, ik verwacht echter van professionele geldwisselaars een wat meer kritische blik. Als iemand aan de tap een biertje komt bestellen zegt de kastelein waarschijnlijk ook dat hij niet schenkt op de pof :7

[..]

Je kan prima generaliseren want we kunnen het er denk ik ook wel over eens zijn dat iedereen die destijds in een concentratiekamp werkte niet gedeugd heeft :')

[..]

Logisch toch? Zij zijn de professionals die beter hoorde te weten. Toen het mis ging hebben deze professionele kleuters de rekening neergelegd bij de belastingbetaler zodat ze hun mooie baantjes konden houden :(

[..]

En banksters verstrekken vervolgens met het grootste gemak een giflening :|W
Het zijn gewoon drugsdealers die enkel op hun eigen winstbejag uit zijn en immoreel te werk gaan.

[..]

Uiteraard mag de consument kritisch bekeken worden.... hadden de banken dat maar eens gedaan dan zaten er nu heel wat minder mensen in de financiele problemen.

[..]

Zeg dat ook even tegen de banksters die failliet horen te zijn o|O

Nee..... want TBTF :|W
Jaja elke bankmedewerker heeft natuurlijk een giflening verstrekt, alsof uberhaupt elke medewerker een adviseur was of bij het verantwoordelijke management werkte |:(

En is nu opeens elk financieel produkt dat verstrekt is een gifprodukt? Ik wist niet dat bijna ELKE Nederlander met een hypotheek of ander financieel produkt hier ontevreden over is... Ken genoeg mensen die tevreden zijn met hun hypotheek. Het zijn vaak de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang wilde zitten of de mensen die veel meer wilde lenen dan ze konden, en hierdoor ook door veel banken werden afgewezen, die nu, nadat een of andere bank ze de lening toch verstrekte, zit te klagen over hun slecht produkt.

Niet altijd natuurlijk, maar doen alsof er alleen maar smerige produkten zijn verkocht geeft blijk van gebrek aan kennis.

De banken moesten hoofdzakelijk overigens zelf 'aan t infuus' door risicovolle investeringen in louche Amerikaanse produkten. En dus niet zozeer vanwege de produkten die men zelf verstrekt had. Iets waar de gemiddelde medewerker niks mee te maken had.
Krekker is de bom!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 06:52:21 #253
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_118069935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:06 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

QFT.... die medewerkers zijn gewoon quilty as hell want zij faciliteren het graaien. Daarnaast hebben ze een CAO waar ze 80% van werkend Nederland mee uitlachen kwa arbeidsvoorwaarden.

Ja... de productieve en hardwerkende Nederlander mag diep bukken voor het luxe leventje van bankmedewerkers.
Jij hebt wel een erg raar en vertekend beeld van de gemiddelde bankmedewerker.

De productieve en hardwerkende Nederlander vs het luxe leventje van de bankmedewerkers... Hoe bedenk je het :')
Krekker is de bom!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:01:52 #254
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118070975
Bankmedewerkers zitten allemaal nog in de ontkenningsfase -O-
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118071055
quilty :|W
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:51:21 #256
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118072018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Knipoog of niet, het is gewoon discriminatie. Bovendien doen bankmedewerkers gewoon hun werk. En winst maken is één van de doelen die banken zich stellen. Het staat consumenten vrij om een andere bank te zoeken.

Verder is Van Groningen zélf zo dom geweest om niet eerder zijn boeken door een accountant te laten controleren.
Nee, discriminatie is selecteren op eigenschappen waar je niets aan kunt doen. Dit is vergelijkbaar met zeggen dat je geen moordenaars of verkrachters serveert.

Ik vind het een goede actie die navolging verdient.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:55:10 #257
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118072105
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Ze hebben hem woekerpolissen aangesmeerd? En plots, na vele jaren, gaat het licht branden om zijn situatie eens door te laten lichten door een bevriende accountant.

Als je zelf de ballen verstand hebt van je financiële zaken, waarom laat je een offerte dan van een 'woeker'polis dan niet even doorlichten door je bevriende accountant voordat je je handtekening er onder zet?

Wat is de prijs van een biertje bij meneer? Is meneer ook een oplichter als zijn biertje 2 dubbeltjes duurder is als bij een willekeurige concurrent?

Als ondernemer zou hij als geen ander moeten weten dat ook andere ondernemers (banken) graag een dikke boterham verdienen en het niet doen uit liefdadigheid. De ene ondernemer probeert zijn doel te bereiken door vooral veel omzet te genereren met een kleine winstmarge, de ander weet dat hij goed kan babbelen en maakt er handig gebruik van om zijn te dure producten daarmee aan de man te brengen.
Er is een verschil tussen dure producten verkopen en oplichting. Bijvoorbeeld verzekeringen verkopen aan iemand waarvan je weet dat elke claim zal worden afgewezen is oplichting, en dat doet elke bank. Wees niet zo extreem naief.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:01:14 #258
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118072263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:16 schreef Ivo1985 het volgende:
Weet je wat nu zo grappig is: de bankiers worden gebasht omdat ze te veel geld uitgeleend zouden hebben waardoor de crisis is ontstaan en tegelijkertijd zijn we nu boos omdat de geldkraan dichtgedraaid wordt.
Nee, ze worden niet gebasht. Ze worden terecht bekritiseerd omdat ze miljardenverliezen hebben gemaakt. De belastingbetaler moet voor die miljarden verliezen opdraaien omdat anders zogenaamd de economie kapot gaat. Maar de bankiers hebben de economie al kapot gemaakt met hun onverantwoordelijke gegok.
pi_118072410
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 06:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij hebt wel een erg raar en vertekend beeld van de gemiddelde bankmedewerker.

De productieve en hardwerkende Nederlander vs het luxe leventje van de bankmedewerkers... Hoe bedenk je het :')
Wil je het hebben over de productiviteit van bankmedewerkers? In de zin van toegevoegde waarde en welvaartsvergroting? Ik ben benieuwd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118072692
Overdreven reacties weer, iedereen, ook bankiers, kunnen gewoon bier bestellen in die kroeg... Als je denkt dat een bepaald beroep echt geweerd wordt, dan :')
There are only 151 Pokémon.
pi_118073129
Zoals ik het plaatje zie worden gewoon de pakkenpikken geweerd in dat cafe. Kledingeisen in clubs is heel normaal dus ik zie hier niet zoveel kwaads in. Dat sommige pakkenpikken in dit topic zich persoonlijk aangesproken voelen geeft wel aan dat ze toch wel wat moraal hebben maar nog niet helemaal toe zijn aan de cultuuromslag die hun sectoren zullen moeten gaan maken.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:22:33 #262
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118074419
Wijze woorden van vriendje Basp1 :Y

Uiteraard zijn de hulpjes van pakkenpikken ook mede verantwoordelijk voor de financiele holocaust maar dat komt gewoon omdat het volgzame schaapjes zijn.
Na WOII werden dat soort lammetjes ook veel milder terecht gewezen O+
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118075276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:51 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, discriminatie is selecteren op eigenschappen waar je niets aan kunt doen. Dit is vergelijkbaar met zeggen dat je geen moordenaars of verkrachters serveert.

Ik vind het een goede actie die navolging verdient.
De tering zeg. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_118075344
Heb je een pak en een pik, ben je voor jaloerse droeftoeters al bijna een verkrachter.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_118075494
En als ze een probleem hebben dan komen ze met hangende pootjes en pruillipjes naar de bank.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:12 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118075604
quote:
18s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:46 schreef El_Matador het volgende:
Heb je een pak en een pik, ben je voor jaloerse droeftoeters al bijna een verkrachter.
De nijdcultuur.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:55:07 #267
45206 Pietverdriet
pi_118075681
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wijze woorden van vriendje Basp1 :Y

Uiteraard zijn de hulpjes van pakkenpikken ook mede verantwoordelijk voor de financiele holocaust maar dat komt gewoon omdat het volgzame schaapjes zijn.
Na WOII werden dat soort lammetjes ook veel milder terecht gewezen O+
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_118075690
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
En als ze een probleem hebben dan komen ze met hangende pootjes en pruillipjes naar de bank.
Zolang de wereld (ja, ook de banken) nog afhankelijk is van olie, zit ik gebakken.

Olie :9

pi_118075716
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk?
14,5, bijna 15.

woensdag 17 oktober 2012 @ 11:56:11 #270
45206 Pietverdriet
pi_118075727
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zolang de wereld (ja, ook de banken) nog afhankelijk is van olie, zit ik gebakken.

Jij boort olie in colombia?
pi_118075741
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook zo'n leuke industrie, had altijd ook wel de ambitie daar te werken, maar financiën trok me meer dan techniek uiteindelijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:56:48 #272
45206 Pietverdriet
pi_118075750
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

14,5, bijna 15.
Ah, dat maakt het beeld compleet.
pi_118076048
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij boort olie in colombia?
ik boor zelf niet, ik zorg dat de exploratie groeit.

Nu in Argentinie trouwens, zo een workshopje van 2 dagen geven (schaliegas en -olie).

pi_118076078
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ook zo'n leuke industrie, had altijd ook wel de ambitie daar te werken, maar financiën trok me meer dan techniek uiteindelijk.
Zeker leuk en ik wed veul socialer en losbandiger dan het bankwereldje...

Wel hard werken, maar ja, dat hoort erbij. :7

pi_118076160
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker leuk en ik wed veul socialer en losbandiger dan het bankwereldje...

Wel hard werken, maar ja, dat hoort erbij. :7
Mijn familie zit in de olie dus ik ken het wereldje wel, maar ik heb gevoel voor beide sectoren.

Scoorde alleen beter op financiën dan op techniek, dus ben er maar vol voor gegaan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')