wat vind je mooi dan van balkan muziek?quote:
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morge!
Wel okeJij?
[..]
[..]
Ah, dat is kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleef
quote:
thanks aan de thee en honing. ben thuis gebleven. kon niet werken.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kusje voor iedereen die zich ziek voelt
Dank je. Het weer is kak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij bent niet ziek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik dan?
Doe mij maar eerst want anders steek je mij nog aan
klinkt verstandig als ik dit allemaal hier leesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed dat jullie het zeggen trouwens, ik moet vanmiddag mn griepprik ophalen..
heeyquote:
ik ook niet maar heb het ook niet nodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog nooit een griepprik gehad. Ben er volgens de huisarts te jong voor.
Ik ben verdomme 33 en zit nu met de 'pech'
het heeft met verschillende factoren te maken en niet slechts met leeftijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
morguhquote:
Dat klinkt bekend, ik heb er ook zo eentje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannachtquote:
Goodquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannacht
en jij dan? ook goed geslapen?quote:
Super, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
ik heb het ook al zo druk dat weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
Jup.quote:
Hehe dat is ook druk jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het ook al zo druk dat weekend
eerst meeting dan door naar de willemeen voor een concert
en zaterdag naar concertje plus cyberia in utrecht
maak er zelf een?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
Is er toevallig iemand die een keer een foto van zo'n tafeltje is tegengekomen met regenboog kleuren?
wehehehe dat ken ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik ben eens een keer een foto tegen gekomen, en die kan ik niet terug vinden
Doegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook weg. Later lieve fokkers
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voel me niet lekker. Straks ff pitten denk ik.
't schijnt te heersen. Gelukkig ben ik er al bijna vanafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voel me niet lekker. Straks ff pitten denk ik.
Klopt. Hehe gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't schijnt te heersen. Gelukkig ben ik er al bijna vanaf
Wel op hout he?! Anders werkt het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
Helemaal nergens last van gehad nog.
*klopt af...
Onbewerkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel op hout he?! Anders werkt het niet
Als jij die emoticon post zie ik je altijd voor me alsof je overdreven zwaaitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef Cryothic het volgende:
Zo, dat was de middagpauze.
Op naar de laatste 3,5 uur van de dag.
Goeiemiddag wederom
Kan ik me voorstellen.. heb vandaag een dagje vrijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Prima, niet zoveel zin in werk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij die emoticon post zie ik je altijd voor me alsof je overdreven zwaait
Kopje thee erbij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, thuis. Gek genoeg voel ik me nu al een stuk beter
Goede plannen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even douchen en dan thee maken ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik probeer de meeste emotes ook daadwerkelijk uit te voeren.
Moet ik dit zien als geslaagd of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
Nice, weer 250 euro voor de economische crisis naar het CBR.Kusje van Tamashii erbij hoor.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als geslaagd of niet?
Meh zit wat inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Anders zou ik zoiets toch niet zeggen? Niet dus.
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Geen ingreep of erge fout, maar ik was in het begin te voorzichtig, nam een bocht te ruim en hij vond serieus dat ik met tering harde regen een motor en busje had moeten inhalen op de snelweg terwijl ik 100 reed op de snelheidsmeter....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh zit wat in
Wat ging er niet goed?
Examinators.... echt, onbegrijpelijk die mensen.Hij laat je zakken als je alles goed doet op wat schoonheidsfoutjes na, en de volgende keer rij je 3x zo beroerd en dan slaag je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Geen ingreep of erge fout, maar ik was in het begin te voorzichtig, nam een bocht te ruim en hij vond serieus dat ik met tering harde regen een motor en busje had moeten inhalen op de snelweg terwijl ik 100 reed op de snelheidsmeter....
quote:
Owjee, ziek naar huis joh?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, thuis. Gek genoeg voel ik me nu al een stuk beter
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Owjee, ziek naar huis joh?
Nou wel warme voeten?
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Examinators.... echt, onbegrijpelijk die mensen.Hij laat je zakken als je alles goed doet op wat schoonheidsfoutjes na, en de volgende keer rij je 3x zo beroerd en dan slaag je.Dat is echt altijd zo
roepen ze altijd achteraf... omdat ze je niet willen kwetsen als je je goed voelt maar er beroert uitzietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Collega's zeiden al: ja je zag er niet echt fit uit
Nu wel ja
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.![]()
![]()
![]()
WTF!!!!
I know, i know. Al heb ik wel 1 collega die zegt dat ook gewoon, boeit hem niksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
roepen ze altijd achteraf... omdat ze je niet willen kwetsen als je je goed voelt maar er beroert uitziet
Nja vorige keer had ik wel een ingreep dus dat was volkomen logisch. Maar kon nu wel janken, is echt zo'n net- niet geslaagd verhaal.quote:
Noesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja vorige keer had ik wel een ingreep dus dat was volkomen logisch. Maar kon nu wel janken, is echt zo'n net- niet geslaagd verhaal.
Hoop op een maand, vanavond laat of morgenochtend wordt er nieuwe gepland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NoesSterkte en succes
Wanneer mag je weer?
Oh dat duurt nog best langquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoop op een maand, vanavond laat of morgenochtend wordt er nieuwe gepland.
Het zijn uitzuigers. Walgelijk affreuze mensen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.![]()
![]()
![]()
WTF!!!!
Mjah dat kan ik ook wel begrijpen. Toch wel tof dat het dan gelukt is en achteraf moet je er toch wel om lachen lijkt me want je leert het pas echt als je zelf op de weg zit toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik was geslaagd en daarna kreeg ik een lijst van dit.
Iemand niet voor gelaten zebrapad
Zonder kijken een woonwijk in
Verkeerd voor gesorteerd
En ik paniekte toen hij zei dat ik m ff stil moest zetten en de tomtom moest gebruiken waardoor ik nergens die auto neer durfde te zetten.
Evengoed geslaagd, maarja was al een goede chauffeur ik had alleen zenuwen. Toch wel bizar al hoor je dat andere zakken op een schoonheidsfoutje. Is net het humeur van de examinator. En mijn rijlesinstructeur was bevriend met m dus hij hield m de hele tijd bezig. Maar door die preek na dat hij me feliciteerde was ik eerste half uur niet eens blij met me rijbewijs
Als je daar al op kan zakken ga ik echt nooit slagenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn uitzuigers. Walgelijk affreuze mensen.
Ik was eens gezakt omdat ik even 25 reed in een 30 zone en een keer omdat ik niet 28 auto's in ging halen toen ik 500 meter voor mijn afslag zat.
Teringlijers.
Je hebt hem nu wel gehaald?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn uitzuigers. Walgelijk affreuze mensen.
Ik was eens gezakt omdat ik even 25 reed in een 30 zone en een keer omdat ik niet 28 auto's in ging halen toen ik 500 meter voor mijn afslag zat.
Teringlijers.
Hangt helemaal af van de examinator. Mijn laatste zei van: Mwah, je kunt het best. Gewoon veel blijven oefenen. Dat terwijl het bijna fout ging omdat er een fietser enorm kut stond te kutten waardoor er een auto over de stoep vloog.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je daar al op kan zakken ga ik echt nooit slagen
Ja, uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt hem nu wel gehaald?![]()
Ik begrijp er ook niks meer van, mijn vriend zei dat ze geld kregen, soort van beloning, voor elke geslaagden. Maar volgens mij is dat echt niet zo.
Oh, krijgen zij salaris naarmate er meer mensen een examen doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van de examinator. Mijn laatste zei van: Mwah, je kunt het best. Gewoon veel blijven oefenen. Dat terwijl het bijna fout ging omdat er een fietser enorm kut stond te kutten waardoor er een auto over de stoep vloog.
[..]
Ja, uiteindelijk wel.
Geen idee of ze geld krijgen. Zo'n examinator krijgt toch ook gewoon geld omdat hij daar moet zijn? Gewoon salaris dus. Hoe meer er zakken, hoe meer geld hij krijgt.
Logisch wel, ze zijn gewoon in loondienst bij het CBR.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, krijgen zij salaris naarmate er meer mensen een examen doen?Tering.
Ja, vind ik niet logisch. Is toch een achterlijk systeem waar niemand behalve die examinators wat een heeft?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch wel, ze zijn gewoon in loondienst bij het CBR.
Het zou ook sneu voor ze zijn wanneer als ze iemand lieten zakken ze een halfuur voor niets gewerkt haddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, vind ik niet logisch. Is toch een achterlijk systeem waar niemand behalve die examinators wat een heeft?
Nee, dat is zo. Maar gewoon een vast salaris wie er dan ook zakt of slaagt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou ook sneu voor ze zijn wanneer als ze iemand lieten zakken ze een halfuur voor niets gewerkt hadden
Hun gemaakte aantal uren is alleen variabel. Er valt eigenlijk gewoon geen systeem te bedenken dat wel eerlijk isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Maar gewoon een vast salaris wie er dan ook zakt of slaagt?
Ja, dat is waarom het zo duur is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, krijgen zij salaris naarmate er meer mensen een examen doen?Tering.
De post.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen gaat eindelijk mijn nieuwe netbook worden aangeleverd na een kwijtgeraakt pakket en vanmorgen niet thuis zijn geweest voor de handtekening
Ja het is klote dat je 1000+ euro besteed aan uuuuren rijden en dan afgerekend word op een half uurtje. Ze moeten je gewoon een aantal lessen geven met een examinator en die bepaalt of jij klaar bent. Dat half uurtje zit zoveel stress in. En ja klopt na me rijlessen leerde ik pas echt rijden. (zonder vangnet)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah dat kan ik ook wel begrijpen. Toch wel tof dat het dan gelukt is en achteraf moet je er toch wel om lachen lijkt me want je leert het pas echt als je zelf op de weg zit toch?![]()
Het is bij mij ook zo kut. Ik ben echt een stress/faal/stommedommekip. Ik was megazenuwachtig, bibberende handen/flauwval modus. Dus ik vind het gewoon ongelofelijk kut dat hij me daar op afgerekend heeft, met die voorzichtigheid in het begin. Dat kwam gewoon omdat ik echt bang was.
Veel mensen zijn gewoon nog niet klaar voor de weg, als je paniekt met een rijexamen is het gevaarlijk als je alleen bent en er gebeurt iets onverwachts. Vind eerder dat ze minder idioten hun rijbewijs moeten geven als ik me weer is irriteer aan de dagelijkse sleur genaamd het 'verkeer'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Examinatoren hebben een bepaald quotem wat ze moeten halen. 95% geslaagd klinkt niet echt geloofwaardig, dus dan moeten ze er maar een aantal laten zakken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Examinatoren hebben een bepaald quotem wat ze moeten halen. 95% geslaagd klinkt niet echt geloofwaardig, dus dan moeten ze er maar een aantal laten zakken
Er rijden inderdaad genoeg mensen op de weg die hun rijbewijs niet verdienen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon nog niet klaar voor de weg, als je paniekt met een rijexamen is het gevaarlijk als je alleen bent en er gebeurt iets onverwachts. Vind eerder dat ze minder idioten hun rijbewijs moeten geven als ik me weer is irriteer aan de dagelijkse sleur genaamd het 'verkeer'.
Preciesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er rijden inderdaad genoeg mensen op de weg die hun rijbewijs niet verdienen.
Damn. Ja nice hoor. Het ligt indd ook aan wie je hebt. Maar ik baal wel omdat het al de tweede keer is. Mijn eerste rijschool was een rotschool. Tweede kon 50% van de tijd niet, kwam verplichtingen niet na en nu ben ik erg blij maar ondertussen zit er al 2000 euro in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Balen Tamashii!!
Ik was de eerste keer gezakt omdat ik 2 joekels van vrachtwagens liet voorgaan voor ik ging invoegen op de snelweg! Was sowieso een chagrijn, mijn leraal zei het al toen hij bekeek wie we hadden.
2e keer een leuke vriendelijke vent, en ik dacht dat ik gezakt was omdat hij zei: bij het volgende stoplicht gaan we linksaf, en ik netjes kijken richting aangeven, kijken, en keurig naar RECHTS!
Kon hij gelukkig wel om lachen, en 4 minuten later zei hij, we gaan rechts terwijl hij naar links wilde, dus was het weer recht getrokken, de uiteindelijk route die we reden had ik al 4x met mn leraar gereden dus dat was een eitje, Maar toch schrok ik toen hij na 15-20 min zei , ga maar terug naar het CBR, ik heb het wel gezien. Onwijze paniek, maar ik was geslaagd, en had voldoende laten zien
Dat zou veel beter zijn. Maar ook veel duurder gok ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja het is klote dat je 1000+ euro besteed aan uuuuren rijden en dan afgerekend word op een half uurtje. Ze moeten je gewoon een aantal lessen geven met een examinator en die bepaalt of jij klaar bent. Dat half uurtje zit zoveel stress in. En ja klopt na me rijlessen leerde ik pas echt rijden. (zonder vangnet)
Te absurd voor woorden inderdaad. Ik werd vorige week vrijdag ook zowat van mijn motor afgereden in Arnhem. Ik ging hier rechtsaf, op de linkerbaan. http://goo.gl/maps/Oi5z3 Zit ik net naast een auto, komt ie in 1x naar links zettenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Werd van de week nog twee keer afgesneden, keurig op gereageerd maar kon woedend op die huppelkutjes worden. Stel je voor dat ik een beginner was met 2 lessen, dan was het zo kaboom. En zij maar met zijn vieren praten en hun haar in de spiegels doen. Mja je bent maar een lesser he.
Ah, das mooi... andersom had je echt een probleem gehad waarschijnlijk, qua opleidingen enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
Blegh, sollicitatiebrieven schrijven
[..]
Het tekenen niet, het bedrijf wel.
Nee hoor, ik ben niet als tekenaar opgeleid, maar als Allround Werktuigbouwer. Ik zou dus in principe ook als monteur ergens aan de slag kunnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, das mooi... andersom had je echt een probleem gehad waarschijnlijk, qua opleidingen enzo.
Is er een beetje werk te vinden in de omgeving?
heey man alles goed?quote:
mja wel goedquote:
Hehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed
teringdrukte bij de kringloop overleefd kan wel merken dat het vakantie is
daar werk ik 3 middagen in de week als vrijwilligerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheWat moest je bij de kringloop doen dan
Eeeuw, das wel tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar werk ik 3 middagen in de week als vrijwilliger
nee bij aruba daar zit de innamequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eeeuw, das wel tofDie in de Maten ?
Aaah oke, ik dacht dat je in de winkel werktequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee bij aruba daar zit de inname
enige wat wij daar doen is spullen aannemen en sorteren voor de winkels
alsjeblieft niet zeg dat vind ik geen ruk aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaah oke, ik dacht dat je in de winkel werkte
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg dat vind ik geen ruk aan
bij de inname moet je ook veeel geduld hebben sommige mensen zeuren enormquote:
Hmm, dat zou ik ook niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de inname moet je ook veeel geduld hebben sommige mensen zeuren enorm
das niks voor mij ben niet echt klantvriendelijk voor zoietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik ook niet kunnen denk ik![]()
Ik heb trouwens wel als verkoper gewerkt bij de Gamma xD
het is soms wel leuk om te zien wat je allemaal binnenkrijgtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
Oah lijkt me ook wel tof om in een kringloop als vrijwilliger te werken.
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
das niks voor mij ben niet echt klantvriendelijk voor zoiets
maar goed ik ga douchen en koken
Omgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is soms wel leuk om te zien wat je allemaal binnenkrijgt
van pcs tot consoles meubels noem het maar op ik heb het voorbij zien komen
zelfs een cockring een keer
Ja, ik ga graag naar de kringloop om dingetjes te kopen. Wij komen altijd bij een rommelmarkt waarbij de opbrengst naar het asiel gaat en naar de Restore ( Veenendaal enzo), dat is kringloop nieuwe stijl en zie je hele woonkamers ingericht. Heb er een keer een Adidas racket vandaan voor 3 euro. En bij die ene een koelkast/vries combinatie voor 50 euro. Gloednieuw van Bosch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is soms wel leuk om te zien wat je allemaal binnenkrijgt
van pcs tot consoles meubels noem het maar op ik heb het voorbij zien komen
zelfs een cockring een keer
ik ga er meestal heen voor boeken over de tweede wereldoorlog bijna mijn hele collectie komt bij de kringloop vandaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ga graag naar de kringloop om dingetjes te kopen. Wij komen altijd bij een rommelmarkt waarbij de opbrengst naar het asiel gaat en naar de Restore ( Veenendaal enzo), dat is kringloop nieuwe stijl en zie je hele woonkamers ingericht. Heb er een keer een Adidas racket vandaan voor 3 euro. En bij die ene een koelkast/vries combinatie voor 50 euro. Gloednieuw van Bosch.
Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga er meestal heen voor boeken over de tweede wereldoorlog bijna mijn hele collectie komt bij de kringloop vandaan
mja ideaal is datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heerlijk is dat.Ik heb ook nieuwe boeken daar vandaan. Uitgelezen gaan ze soms weer terug( voor het asiel dan).
dat is wel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Vorige week heb ik twee prachtige kandelaars, 60 cm lang en dik van hout gekocht.Voor 2.50.
Dat is leuk je aanstaand huis inrichten.
Dat denk ik dus ook altijd. Hé, dat is leuk dat moet ik kopen. En vervolgens doe ik het nog maar niet, omdat ik anders te veel troep krijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Vorige week heb ik twee prachtige kandelaars, 60 cm lang en dik van hout gekocht.Voor 2.50.
Dat is leuk je aanstaand huis inrichten.
hehehe, mijn vriend vind er echt geen fuck aan. Die houdt er niet van. Maar wij verhuizen dadelijk van alles naar niks. (1 kamer naar 5 kamers) Dus dan denk ik dat hij er heuuuuul blij mee is, anders heb je zo'n kaal huis overal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd. Hé, dat is leuk dat moet ik kopen. En vervolgens doe ik het nog maar niet, omdat ik anders te veel troep krijg
Bedoel je niet 'van niks naar alles' ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hehehe, mijn vriend vind er echt geen fuck aan. Die houdt er niet van. Maar wij verhuizen dadelijk van alles naar niks. (1 kamer naar 5 kamers) Dus dan denk ik dat hij er heuuuuul blij mee is, anders heb je zo'n kaal huis overal!
Aan de ene kant idd van niks naar alles; want we hebben nu niks qua ruimte en dan heul veul. Maar nu is alles wel ingericht en hebben we ruimte tekort dus in die zin van alles naar niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen
[..]
Bedoel je niet 'van niks naar alles' ?Haha ja inderdaad
Dat is ook geen bal aan. En als je in dat huis zit, zit je wel met je hoofd ergens anders dan bij prulletjes kopen
Oh zo op die manierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan de ene kant idd van niks naar alles; want we hebben nu niks qua ruimte en dan heul veul. Maar nu is alles wel ingericht en hebben we ruimte tekort dus in die zin van alles naar niks.
En daarom koop ik nu alles voor 'erbij', het is te verantwoorden want het kost weinig geld en dan dadelijk alleen nog maar banken/ tafels/kasten/bed.En dan heb je iig geen leeg huis, alsin er kan van alles aan de muur en op de vensterbank.
Je bent niet de enige die het opgevallen wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, echt hard gaat het hier ook niet vandaag he?
Sorry ik was aan het werkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het opgevallen was
Geeft niet. Ik waardeer mensen met een leven welquote:
Iemand moet de economie draaiende houdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Geeft niet. Ik waardeer mensen met een leven wel
Nope, het was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Geeft niet. Ik waardeer mensen met een leven wel
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand moet de economie draaiende houden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, het was mij ook al opgevallen
Ik merk het jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
De boel loopt weer lekker vast hier.
ben ncis aan het kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles loopt vast behalve Chrome. Wat een held, die Chromequote:
Chrome is dan ook een bazenbrowserquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles loopt vast behalve Chrome. Wat een held, die Chrome
nee vanmiddag was ik werkenquote:
Sinds de update van FF wel ja. Ik was eerst een FF'erquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chrome is dan ook een bazenbrowser
Gezellig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee vanmiddag was ik werken
en nu ben ik bijna klaar met ncis
Ik ook, maar Chrome werkt beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds de update van FF wel ja. Ik was eerst een FF'er
[..]
Gezellig!
Nogmaals; sinds de laatste update van FF wel jaquote:
zo ik ben weer bij met ncisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds de update van FF wel ja. Ik was eerst een FF'er
[..]
Gezellig!
Juuh, i knowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals; sinds de laatste update van FF wel ja
LOLquote:
quote:
quote:
Nee hoor ik zal nooit beweren dat ik boobs hebquote:
Je doet het niet. Maar je kant het wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik zal nooit beweren dat ik boobs heb
Ohboyohboyohboy! Yes pleasequote:
Leugens.quote:
Kom danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je doet het niet. Maar je kant het wel.
[..]
Ohboyohboyohboy! Yes please
dat mag op zaterdagquote:
Oh, ik kom wel. Wees maar niet bangquote:
quote:
ja maar bij mij of een anderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel. Wees maar niet bang
Graag bij jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar bij mij of een ander
Like he said.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom dan![]()
[..]
dat mag op zaterdag
Moeten we wel gauw allebei een keer kunnenquote:
Ik ga 2 dagdiensten in de week doen.. iig de dinsdag..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeten we wel gauw allebei een keer kunnen
welke porno gaan jullie kijkenquote:
Best wel ja.quote:
ik las politie jasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagdiensten in de week doen.. iig de dinsdag..
maar dat moeten we via wa regelen.
Heb al wel echt een buik enzo nuhelemaal nu ik een positiejas heb lijkt het mega
Maar je weet toch wat ik van zwangere vrouwen vind?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagdiensten in de week doen.. iig de dinsdag..
maar dat moeten we via wa regelen.
Heb al wel echt een buik enzo nuhelemaal nu ik een positiejas heb lijkt het mega
Ik wil daar ook bij zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeten we wel gauw allebei een keer kunnen
Is naturlich aber niet so!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Als afspreken met iemand gelijk aan neuken staat dan ga ik voortaan iedere dag afspreken met iemand
en dan het sleuteltje kwijt zijnquote:
Jou overkomen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan het sleuteltje kwijt zijn
Mag van mijquote:
Oh, een meet vind ik altijd iets voor 3 personen of meer.quote:
Deels mee eens, ligt aan de intentiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag van mij
[..]
Oh, een meet vind ik altijd iets voor 3 personen of meer.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jou overkomen?Meehh ik hoop niet dat ik dat ooit meemaak! Zou mezelf helemaal gek maken en pijn doen.
Ik ga snel naar de manicure, pedicure, kapster enzenz. Wanneer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag van mij
[..]
Oh, een meet vind ik altijd iets voor 3 personen of meer.
Vannacht heel slecht geslapen, om 8 uur wakker gemaakt door de deurbel, koppijn, natgeregend, gezeik met de familie, en KOUD! En ik heb ook stomme twijfels over mn jurk, Ben bang dat ie straks ineens niet meer mooi isquote:
LOL. Dat verpest de sfeer he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
was tussen de matrassen gevallen
Elkaar zien = ontmoeten = meetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga snel naar de manicure, pedicure, kapster enzenz. Wanneer?
Hehe nohh, te druk hier ben ik bang voor.
En 3 personen is pas een meet ja, daarvoor is het gewoon elkaar zien.
Damnit, moet ik weer mn broek vervangenquote:
Mja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deels mee eens, ligt aan de intentie
Vast wel. Maak je geen zorgen. Wanneer was de grote dag ook alweer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vannacht heel slecht geslapen, om 8 uur wakker gemaakt door de deurbel, koppijn, natgeregend, gezeik met de familie, en KOUD! En ik heb ook stomme twijfels over mn jurk, Ben bang dat ie straks ineens niet meer mooi is
Natuurlijk niet. Een meet is iets zoals in de OP. Van een forum waarbij er veel mensen elkaar ontmoeten. Daarvoor is het toch geen meet, come on.quote:
Sowwy.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Damnit, moet ik weer mn broek vervangen
[..]
Mja.
Dat ligt aan Knetterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga snel naar de manicure, pedicure, kapster enzenz. Wanneer?
Hehe nohh, te druk hier ben ik bang voor.
En 3 personen is pas een meet ja, daarvoor is het gewoon elkaar zien.
Echtquote:
Mja, zoals ik tegen buurmeisje zei, deels mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Een meet is iets zoals in de OP. Van een forum waarbij er veel mensen elkaar ontmoeten. Daarvoor is het toch geen meet, come on.
daarna welquote:
Ach, alles beter dan bijna elke handboei los kunnen krijgen.quote:
Ja, daar ben ik goed inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan bijna elke handboei los kunnen krijgen.
wat ligt aan mijquote:
Ik ook.quote:
Of en wanneer Tamashii mee doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ligt aan mij
tis ineens druk hier
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook.En maak er ook een spelletje van, wie is sneller.
13 mei, maar ik mag 8 mrt mijn jurk pas weer aan! En als ik de foto's zie dan denk ik ook wel OH jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast wel. Maak je geen zorgen. Wanneer was de grote dag ook alweer?
Nergens op heel internet niet?quote:
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Giertje het volgende:
dit vind ik een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Niet op nationalevacaturebank.nl in ieder geval. Verder nog niet gezocht, maar dat doe ik morgen wel weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nergens op heel internet niet?Hehehe, reageer een beetje aangebrand omdat mijn vriend dat toen ook zei. Toen ging ik kijken, waren er een stuk of 30 vacatures waar hij wat mee kon.
Fotosoepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.
Lijkt me ook vreselijk ja. Ik heb het er van de week over gehad en we willen wel allebei hetzelfde maar we weten ook allebei dat het vreselijk veel centjes gaat kosten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13 mei, maar ik mag 8 mrt mijn jurk pas weer aan! En als ik de foto's zie dan denk ik ook wel OH jamaar toch!
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op nationalevacaturebank.nl in ieder geval. Verder nog niet gezocht, maar dat doe ik morgen wel weer.
Ja of aan de andere kant van NL.
Zo heet het toch ongeveer? Ja shop ipv soep, maar verder klopt het toch?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo heet het toch ongeveer? Ja shop ipv soep, maar verder klopt het toch?
effe betere zoekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.
I knooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.
Ik zat tijdens de o's om me heen te kijken en te fluiten. Zie je het voor je?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.
Dat was heul niet zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de o's om me heen te kijken en te fluiten. Zie je het voor je?
[..]
Precies
Dan keek je niet op het juiste momentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was heul niet zoIk kon het zien namelijk
Oh hihi, ja las het wel eens in us/kpd enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benaming
Ja heul welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan keek je niet op het juiste moment
KPD kom ik ook wel altijd. Maar fotosoep nog nooit zien staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh hihi, ja las het wel eens in us/kpd enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |