wat vind je mooi dan van balkan muziek?quote:
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morge!
Wel okeJij?
[..]
[..]
Ah, dat is kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleef
quote:
thanks aan de thee en honing. ben thuis gebleven. kon niet werken.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kusje voor iedereen die zich ziek voelt
Dank je. Het weer is kak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij bent niet ziek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik dan?
Doe mij maar eerst want anders steek je mij nog aan
klinkt verstandig als ik dit allemaal hier leesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed dat jullie het zeggen trouwens, ik moet vanmiddag mn griepprik ophalen..
heeyquote:
ik ook niet maar heb het ook niet nodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog nooit een griepprik gehad. Ben er volgens de huisarts te jong voor.
Ik ben verdomme 33 en zit nu met de 'pech'
het heeft met verschillende factoren te maken en niet slechts met leeftijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
morguhquote:
Dat klinkt bekend, ik heb er ook zo eentje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannachtquote:
Goodquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannacht
en jij dan? ook goed geslapen?quote:
Super, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
ik heb het ook al zo druk dat weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
Jup.quote:
Hehe dat is ook druk jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het ook al zo druk dat weekend
eerst meeting dan door naar de willemeen voor een concert
en zaterdag naar concertje plus cyberia in utrecht
maak er zelf een?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
Is er toevallig iemand die een keer een foto van zo'n tafeltje is tegengekomen met regenboog kleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |