wat vind je mooi dan van balkan muziek?quote:
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morge!
Wel okeJij?
[..]
[..]
Ah, dat is kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niet echt, veel hoestbuien enzo. niet fijn maar ik overleef
quote:
thanks aan de thee en honing. ben thuis gebleven. kon niet werken.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kusje voor iedereen die zich ziek voelt
Dank je. Het weer is kak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij bent niet ziek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik dan?
Doe mij maar eerst want anders steek je mij nog aan
klinkt verstandig als ik dit allemaal hier leesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed dat jullie het zeggen trouwens, ik moet vanmiddag mn griepprik ophalen..
heeyquote:
ik ook niet maar heb het ook niet nodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog nooit een griepprik gehad. Ben er volgens de huisarts te jong voor.
Ik ben verdomme 33 en zit nu met de 'pech'
het heeft met verschillende factoren te maken en niet slechts met leeftijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef sararaats het volgende:
morguhquote:
Dat klinkt bekend, ik heb er ook zo eentje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 'gewoon' een risico patiënt. Ik ben een longpatiënt, dus moet elk jaar een griepprik halen.
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannachtquote:
Goodquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker ik heb zo lekker geslapen vannacht
en jij dan? ook goed geslapen?quote:
Super, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
ik heb het ook al zo druk dat weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het volgend weekend (niet a.s.) een FOK!-meet weekend wordt. Eerst vrijdag van hier, dan zaterdag iemand en zondag van PTA
Jup.quote:
Hehe dat is ook druk jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het ook al zo druk dat weekend
eerst meeting dan door naar de willemeen voor een concert
en zaterdag naar concertje plus cyberia in utrecht
maak er zelf een?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
Is er toevallig iemand die een keer een foto van zo'n tafeltje is tegengekomen met regenboog kleuren?
wehehehe dat ken ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik ben eens een keer een foto tegen gekomen, en die kan ik niet terug vinden
Doegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook weg. Later lieve fokkers
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voel me niet lekker. Straks ff pitten denk ik.
't schijnt te heersen. Gelukkig ben ik er al bijna vanafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voel me niet lekker. Straks ff pitten denk ik.
Klopt. Hehe gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't schijnt te heersen. Gelukkig ben ik er al bijna vanaf
Wel op hout he?! Anders werkt het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
Helemaal nergens last van gehad nog.
*klopt af...
Onbewerkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel op hout he?! Anders werkt het niet
Als jij die emoticon post zie ik je altijd voor me alsof je overdreven zwaaitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef Cryothic het volgende:
Zo, dat was de middagpauze.
Op naar de laatste 3,5 uur van de dag.
Goeiemiddag wederom
Kan ik me voorstellen.. heb vandaag een dagje vrijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Prima, niet zoveel zin in werk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij die emoticon post zie ik je altijd voor me alsof je overdreven zwaait
Kopje thee erbij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, thuis. Gek genoeg voel ik me nu al een stuk beter
Goede plannen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even douchen en dan thee maken ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik probeer de meeste emotes ook daadwerkelijk uit te voeren.
Moet ik dit zien als geslaagd of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
Nice, weer 250 euro voor de economische crisis naar het CBR.Kusje van Tamashii erbij hoor.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als geslaagd of niet?
Meh zit wat inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Anders zou ik zoiets toch niet zeggen? Niet dus.
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Geen ingreep of erge fout, maar ik was in het begin te voorzichtig, nam een bocht te ruim en hij vond serieus dat ik met tering harde regen een motor en busje had moeten inhalen op de snelweg terwijl ik 100 reed op de snelheidsmeter....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh zit wat in
Wat ging er niet goed?
Examinators.... echt, onbegrijpelijk die mensen.Hij laat je zakken als je alles goed doet op wat schoonheidsfoutjes na, en de volgende keer rij je 3x zo beroerd en dan slaag je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Geen ingreep of erge fout, maar ik was in het begin te voorzichtig, nam een bocht te ruim en hij vond serieus dat ik met tering harde regen een motor en busje had moeten inhalen op de snelweg terwijl ik 100 reed op de snelheidsmeter....
quote:
Owjee, ziek naar huis joh?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, thuis. Gek genoeg voel ik me nu al een stuk beter
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Owjee, ziek naar huis joh?
Nou wel warme voeten?
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Examinators.... echt, onbegrijpelijk die mensen.Hij laat je zakken als je alles goed doet op wat schoonheidsfoutjes na, en de volgende keer rij je 3x zo beroerd en dan slaag je.Dat is echt altijd zo
roepen ze altijd achteraf... omdat ze je niet willen kwetsen als je je goed voelt maar er beroert uitzietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Collega's zeiden al: ja je zag er niet echt fit uit
Nu wel ja
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.![]()
![]()
![]()
WTF!!!!
I know, i know. Al heb ik wel 1 collega die zegt dat ook gewoon, boeit hem niksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
roepen ze altijd achteraf... omdat ze je niet willen kwetsen als je je goed voelt maar er beroert uitziet
Nja vorige keer had ik wel een ingreep dus dat was volkomen logisch. Maar kon nu wel janken, is echt zo'n net- niet geslaagd verhaal.quote:
Noesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja vorige keer had ik wel een ingreep dus dat was volkomen logisch. Maar kon nu wel janken, is echt zo'n net- niet geslaagd verhaal.
Hoop op een maand, vanavond laat of morgenochtend wordt er nieuwe gepland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NoesSterkte en succes
Wanneer mag je weer?
Oh dat duurt nog best langquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoop op een maand, vanavond laat of morgenochtend wordt er nieuwe gepland.
Het zijn uitzuigers. Walgelijk affreuze mensen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja dit is al mijn tweede keer. Hij zei er ook nog bij; op sommige momenten ben je echt een geweldige chauffeur maar het is wisselvallig.![]()
![]()
![]()
WTF!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |