Nee ik wilde al heel lang een andere account eigenlijk..dus nu maar een keertje gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Beetje last van schizofrenie, HD?
Verder dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:47 schreef Ryon het volgende:
Dat hoeft niet eens. De instap pakken van SS zijn voor een man van rond de 25 ook al prima voor dagelijks gebruik. Die 200+ euro die je daarmee bespaart kan je dan mooi uitgeven aan een of twee paar mooie schoenen of een mooie zakelijke tas.
Ik zou er eerder op letten dat je geen uitglijders maakt qua kleuren en stijlen dan voor zo duur mogelijk gaan.
Uitkijken voor uitglijders qua stijl en combinaties moet je sowieso altijd doen wat je ook koopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Maharbal het volgende:
Beetje bij mij afkijken.
[..]
Verder dit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Yreal het volgende:
Hd was natuurlijk een acountnaam van niks
quote:
Ik koop ook geen pakken en jasjes bij SS maar sommige mensen vinden het model/pasvorm van SS mooi/fijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je SS pak halen als je ook gewoon naar een winkeltje kunt gaan waar eigenlijk teveel hout is gebruikt in het interieur en waar prachtige pakken hangen?
Nou, er bestaat een groot verschil tussen de middelbare scholen. Wat 'goed' en 'slecht' is, is alleen heel moeilijk te bepalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ahh zo doende; H-D!
Trouwens; wat een bullshit een 'kwaliteitsschool'
Middelbare scholen zijn allemaal dikke poep, maakt echt weinig verschil. Mijn school heeft jaren in de top 5 van beste middelbare scholen van Nederland gestaan met hoog slagingspercentage en alles en het was nog dikke poep
Vwo is vwo en klaar.. en het is allemaal eigenlijk een laag niveau als je nagaat dat vwo de 'top' moet zijn
De prijs wellicht? Het is helemaal niet nodig om nog als nat-achter-de-oren-zijnde-student een veel te duur pak te hebben, puur omdat het zo lekker duur is. Ook niet als je net bent afgestudeerd. Koop tijdens je studententijd vooral pakken die voor de prijs een goede kwaliteit bieden en ook nog eens fatsoenlijk zitten. Vaak kun je met een winkel als SS prima uit de voeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je SS pak halen als je ook gewoon naar een winkeltje kunt gaan waar eigenlijk teveel hout is gebruikt in het interieur en waar prachtige pakken hangen?
Transfer pricing trucage noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.quotenet.nl/bi(...)ankzij-nederland.php
Nou, wat een truckage zeg!
Rechten is een maatschappelijke studie. Dat betekent dat je het niet mogelijk is om er een zogenaamde kennismonopolie op te behouden. Elke burger komt bewust en onbewust elke dag in aanraking met het recht en heeft er een zekere mate van kennis over nodig wil hij/zij zich kunnen redden in de maatschappij. In principe is elke burger een klein beetje jurist en moet dat eigenlijk ook zijn. Je kan zelfs zo ver gaan om te stellen dat in een 'perfecte' wereld juristen eigenlijk helemaal niet nodig zijn, omdat het recht is zo simpel en duidelijk is dat elke burger de wet kent en zou moeten kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Morera het volgende:
Van de week even bij iemand langs gehopt. Ik had diegene lang niet gezien. Hij vroeg of de nieuwe studie bevalt etc.
Dus ik nam een hap lucht en begon: " Ja ik heb het er erg naar mijn zin. De stof is best veel en het gaat best snel maar het is heel interessant en.... "
Op dat moment werd ik onderbroken en volgde er een stroom aan verhalen waarvan ik echt niet wist wat ik er mee aan moest![]()
" Ja, ik kom uit een familie waar veel advocaten en juristen in zitten! Dus ik ken het ja ! "
- Hier dacht ik nog ok dit is gewoon interactie binnen het gesprek maar toen ging hij verder:
" Ja op mijn werk moet ik ook vaak juridische stukken bekijken! Ik vind het zelf ook heel erg leuk maar ik heb er ook gewoon aanleg voor hoor " !
- Ik reageerde maar met, ja inderdaad, leuk zeg
" Ja en we hebben op kantoor dus ook echte juristen zitten en dan moet ik ze vaak op dingen wijzen hahah! Maar dat weten ze zelf ook wel hoor! Wel grappig he dat ik ze op dingen moet wijzen. Ja rechten is echt heel leuk ik ben er zelf echt goed in "
Toen ben ik maar over cocktails gaan praten. Het is niet eens een tokkie ofzo, alhoewel je dat wel zou denken na dat gesprek. Het ging ook nog wel even door op die manier. Waarom doen mensen dat?
Ik doe dat toch ook niet als iemand zegt dat hij geneeskunde studeert. Dan zeg ik ook niet " Oh ja ik ben ook goed met medicijnen, zo moeilijk is dat allemaal nietik geef mijn moeder wel eens een paracetamolletje !"
[/dagboek]
Als student zou ik nooit een te duur pak kopen hoor, maar dat kan ook prima in zo'n klein winkeltjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De prijs wellicht? Het is helemaal niet nodig om nog als nat-achter-de-oren-zijnde-student een veel te duur pak te hebben, puur omdat het zo lekker duur is. Ook niet als je net bent afgestudeerd. Koop tijdens je studententijd vooral pakken die voor de prijs een goede kwaliteit bieden en ook nog eens fatsoenlijk zitten. Vaak kun je met een winkel als SS prima uit de voeten.
Het kan best mooi zijn, dat wel.
Uiteindelijk gaat het om de totale combinatie.
bij SS denk ik aan eenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als student zou ik nooit een te duur pak kopen hoor, maar dat kan ook prima in zo'n klein winkeltje
Ik heb trouwens maar 1 pak en gebruik hem niet zoveel eigenlijk.
Oja trouwens; heb even op de site van SS gekeken, mooie jassen hebben ze ook! (die bruine) en de afkorting SS vind ik ook grappig
Eigenlijk zou je gewoon altijd moeten kopen wat je mooi vindt. Of dat nou zinnig of niet als student zijnde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De prijs wellicht? Het is helemaal niet nodig om nog als nat-achter-de-oren-zijnde-student een veel te duur pak te hebben, puur omdat het zo lekker duur is. Ook niet als je net bent afgestudeerd. Koop tijdens je studententijd vooral pakken die voor de prijs een goede kwaliteit bieden en ook nog eens fatsoenlijk zitten. Vaak kun je met een winkel als SS prima uit de voeten.
Het kan best mooi zijn, dat wel.
Uiteindelijk gaat het om de totale combinatie.
Eh, dat is een s1000rr?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij SS denk ik aan een
[ afbeelding ]
Spreek ik niet tegen. Maar er werd gezegd dat SS per definitie niet goed is omdat het goedkoop is, ofzo. Althans, dat las ik tussen de regels door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon altijd moeten kopen wat je mooi vindt. Of dat nou zinnig of niet als student zijnde.
Hehe ja, dan had ik nu schulden van een paar duizend euro!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon altijd moeten kopen wat je mooi vindt. Of dat nou zinnig of niet als student zijnde.
heb je mij niet horen zeggen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eh, dat is een s1000rr?
[..]
Spreek ik niet tegen. Maar er werd gezegd dat SS per definitie niet goed is omdat het goedkoop is, ofzo. Althans, dat las ik tussen de regels door.
Oh nee! Zo was het niet bedoeld. Ze hebben best leuke dingen. En zeker als ze extra kortingen gaan geven heb je voor heel weinig geld iets leuksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eh, dat is een s1000rr?
[..]
Spreek ik niet tegen. Maar er werd gezegd dat SS per definitie niet goed is omdat het goedkoop is, ofzo. Althans, dat las ik tussen de regels door.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef Paxcon het volgende:
Deze vond ik bij ons wel leuk:
Ah, deze preek ken ik maar al te goed van hem. Toffe peer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooi SS pak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |