Sommige uni's wel jaquote:
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :pquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is toch vakantie, wie heeft er nu om kwart voor 11 zin om inhoudelijk op stof in te gaan.
Babbel toch gezellig met elkaar
Starbucks heeft lekkere koffie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
starbucksga dan naar het cafe op het dak
daar dood ik altijd de tijd tussen colleges als ik niks beters te doen heb
ja waarom niet. Stuk leuker dan in de ub of jb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dood je tijd op schiphol?
God ik had naar Amsterdam moeten aan ipv Nijmegen
You just didn't...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Starbucks heeft lekkere koffie.
En KOG; dat heeft uiteraard niks met mij te maken.
Que?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is toch vakantie, wie heeft er nu om kwart voor 11 zin om inhoudelijk op stof in te gaan.
Babbel toch gezellig met elkaar
Naast de invoerenknop als je wil posten, staat een smiley. Daar moet je op drukken, en dan komt een lijst met alle smileys tevoorschijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef KOG het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :p
PS: Hoe voeg ik nou emoticons toe in mijn posts? Ik snap daadwerkelijk nog steeds niets van dit forum. Ik ben waarschijnlijk te oud voor dit.
Genietenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou toch eens op over je vakantie lul
Ik had precies 3 maanden zomervakantie. Examens en shitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Genieten![]()
Dit soort reacties zorgen voor enkel meer genot
Maar ik had geen zomervakantie.. gun het mij, ik heb het nodig!
Niet op de betere hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
Whaat? Is er daadwerkelijk vakantie op de uni?
Nou, bij mij nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
starbucks heeft lekkere milkshakes bedoel jequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Dit, Starbucks heeft toch niets meer met koffie te maken manquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
starbucks heeft lekkere milkshakes bedoel je
Nee, alleen HBO-niveau uni's hebben datquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
bier drinken in de treinquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die altijd zo patserig doen met Starbucks snap ik niet. Whooptiedoo, je bezit vijf euro, nou en?Ik ga toch ook niet met een kratje bier lopen pimpen.
standaard smileys typen zoals : ) : ( : ? : ') maar dan zonder spaties!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef KOG het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :p
PS: Hoe voeg ik nou emoticons toe in mijn posts? Ik snap daadwerkelijk nog steeds niets van dit forum. Ik ben waarschijnlijk te oud voor dit.
Starbucks heeft betere koffie dan een senseo. Het is ook lekker, soms zelfs genieten maar het is natuurlijk niet het beste van het beste.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Heldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja waarom niet. Stuk leuker dan in de ub of jb.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |