Wil die in moskou wel eens proberen.. tevens ook even gewoon met een bekkerke koffie op rode plein staan. Wellicht dit jaar/volgend jaar eens weekje doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Die in Berlijn zijn één groot doolhof.. die hallen dan
Ik ging met de bus naar de uni, nu ga ik lopend gewoon omdat 1) druk en stiekem ook omdat 2) ov kapotquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef eriksd het volgende:
Lekker binnenkort weer met het busje naar werk. 10 minuten. Heerlijk. Lekker vloeken in dat stampvolle ding elke morgen en mensen die aan je kont zitten.
eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Tchock het volgende:
Trein > tram* > metro* > tram > bus > metro
* mits in uitstekende conditie zoals de Randstadrail
Mouskou lijkt me wel tof om eens heen te gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wil die in moskou wel eens proberen.. tevens ook even gewoon met een bekkerke koffie op rode plein staan. Wellicht dit jaar/volgend jaar eens weekje doen
staat voor de zomer op de planning per treinquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mouskou lijkt me wel tof om eens heen te gaan
Mensen kijken vind ik altijd wel leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ging met de bus naar de uni, nu ga ik lopend gewoon omdat 1) druk en stiekem ook omdat 2) ov kapot
En in dat doosje/bakje dan je wettenset?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wil ik gewoon dit ding in amsterdam parkeren zodat ik nooit meer met de tram, metro of bus hoef
precies. koffer heeft een inhoud van 39 literquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En in dat doosje/bakje dan je wettenset?
Ja maar dat kan beter onder saai HC, kijken wat voor moois er allemaal tussen zit. En jezelf verbazen over mensen die keihard meepennen met de professor terwijl die een verhaal over z'n zoon koppelt aan de zojuist uitgelegde theorie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen kijken vind ik altijd wel leuk
starbucksquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan beter onder saai HC, kijken wat voor moois er allemaal tussen zit. En jezelf verbazen over mensen die keihard meepennen met de professor terwijl die een verhaal over z'n zoon koppelt aan de zojuist uitgelegde theorie.
Zie het ook voor me:
Beslissing maken --> zoals de zoon van ten bos of hij wel of niet naar de stad mocht
Beslissing gemaakt --> ten bos en vrouw
Echt, soms snap ik niet hoe mensen kantjes vol kunnen pennen terwijl er zoveel onzin geluld is
En mensen kijken op het vliegveld, dat is leuk. Soms krijg ik de neiging om gewoon naar schiphol te gaan en daar met een bekkerke starbucks gewoon te gaan zitten en genieten
Is toch vakantie, wie heeft er nu om kwart voor 11 zin om inhoudelijk op stof in te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef KOG het volgende:
Lekker (offtopic) gebabbel alweer. Dat gebeurt er nou als hd topicstarter is.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
starbucksga dan naar het cafe op het dak
daar dood ik altijd de tijd tussen colleges als ik niks beters te doen heb
vakantie?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is toch vakantie, wie heeft er nu om kwart voor 11 zin om inhoudelijk op stof in te gaan.
Babbel toch gezellig met elkaar
Dood je tijd op schiphol?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hou toch eens op over je vakantie lulquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is toch vakantie, wie heeft er nu om kwart voor 11 zin om inhoudelijk op stof in te gaan.
Sommige uni's wel jaquote:
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :pquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Starbucks heeft lekkere koffie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja waarom niet. Stuk leuker dan in de ub of jb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dood je tijd op schiphol?
God ik had naar Amsterdam moeten aan ipv Nijmegen
You just didn't...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Starbucks heeft lekkere koffie.
En KOG; dat heeft uiteraard niks met mij te maken.
Que?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naast de invoerenknop als je wil posten, staat een smiley. Daar moet je op drukken, en dan komt een lijst met alle smileys tevoorschijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef KOG het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :p
PS: Hoe voeg ik nou emoticons toe in mijn posts? Ik snap daadwerkelijk nog steeds niets van dit forum. Ik ben waarschijnlijk te oud voor dit.
Genietenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou toch eens op over je vakantie lul
Ik had precies 3 maanden zomervakantie. Examens en shitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Genieten![]()
Dit soort reacties zorgen voor enkel meer genot
Maar ik had geen zomervakantie.. gun het mij, ik heb het nodig!
Niet op de betere hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
Whaat? Is er daadwerkelijk vakantie op de uni?
Nou, bij mij nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
Whaat? Is er daadwerkelijk vakantie op de uni?
starbucks heeft lekkere milkshakes bedoel jequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Starbucks heeft lekkere koffie.
En KOG; dat heeft uiteraard niks met mij te maken.
Dit, Starbucks heeft toch niets meer met koffie te maken manquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
starbucks heeft lekkere milkshakes bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |