Nee, alleen HBO-niveau uni's hebben datquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef KOG het volgende:
Whaat? Is er daadwerkelijk vakantie op de uni?
bier drinken in de treinquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die altijd zo patserig doen met Starbucks snap ik niet. Whooptiedoo, je bezit vijf euro, nou en?Ik ga toch ook niet met een kratje bier lopen pimpen.
standaard smileys typen zoals : ) : ( : ? : ') maar dan zonder spaties!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef KOG het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet zeuren toch? Ik heb er geen problemen mee :p
PS: Hoe voeg ik nou emoticons toe in mijn posts? Ik snap daadwerkelijk nog steeds niets van dit forum. Ik ben waarschijnlijk te oud voor dit.
Starbucks heeft betere koffie dan een senseo. Het is ook lekker, soms zelfs genieten maar het is natuurlijk niet het beste van het beste.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Starbucks heeft lekkere koffie.
En KOG; dat heeft uiteraard niks met mij te maken.
Heldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja waarom niet. Stuk leuker dan in de ub of jb.
quote:
Ik ben niet iemand die houdt van koffie, dus ik ben nooit een Starbucks in gegaan. Ben ik goed bezig of juist niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die altijd zo patserig doen met Starbucks snap ik niet. Whooptiedoo, je bezit vijf euro, nou en?Ik ga toch ook niet met een kratje bier lopen pimpen.
Er stond echt koffie geloof ik. Dus dan màg je er in deze vanuit gaan dat ik dat ook wel bedoelde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
starbucks heeft lekkere milkshakes bedoel je
Big Tasty's zijn nog beterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ging laatst langs de mac om de tijd te doden die ik anders op de bus moet wachten en kocht zo'n euro-hamburger. Dat doe ik ook niet meer, smakeloos
Big Macs zijn overigens wel lekker
Als je een frappuchino of hoe die shit ook heet haalt niet. Een dubbele espresso daarentegen is gewoon lekker hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, Starbucks heeft toch niets meer met koffie te maken man
laatst toen ik om 1 uur op de motor zat naar huis nog gestopt op schiphol. Als je dan hard hebt gewerkt is een verse bacon whopper zooooooo lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ging laatst langs de mac om de tijd te doden die ik anders op de bus moet wachten en kocht zo'n euro-hamburger. Dat doe ik ook niet meer, smakeloos
Big Macs zijn overigens wel lekker
Ik hou ook niet zo van koffie. Als je het heel koud hebt is het fijn, anders drink ik het vrijwel niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef KOG het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die houdt van koffie, dus ik ben nooit een Starbucks in gegaan. Ben ik goed bezig of juist niet?
quote:
Doe mij dan maar een warme chocaldemelk of thee. Koffie is niets voor mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van koffie. Als je het heel koud hebt is het fijn, anders drink ik het vrijwel niet.
Ik pats ook niet. Ik vind hun koffie en zoete dingen lekker. Dus koop ik dat. Ik snap mensen die haten op Starbucks omdat er hipsters komen niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef KOG het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een warme chocaldemelk of thee. Koffie is niets voor mij
Nijmegen hbo-niveau uni noemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, alleen HBO-niveau uni's hebben dat
Dubbele espresso is 2,55 en een cappuccino iets van 3 nogwat.. en het is gewoon prima te drinken. Zolang je maar niet allemaal siroop of smaken erin gaat doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
en het is nog legaal ookquote:
Ik val niet per se jou aan, meer de mensen op mijn timeline die foto's van koffiebekers maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik pats ook niet. Ik vind hun koffie en zoete dingen lekker. Dus koop ik dat.
Ik heb ook nergens gezegd dat hun koffie de beste is. Gewoon goed.
Stimmt, maar ik kom er niet meer hoor. Een paar keer een normale zwarte koffie besteld en je weet niet half hoe raar je dan wordt aangekeken. Alsof ik fokking Klingon sprakquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je een frappuchino of hoe die shit ook heet haalt niet. Een dubbele espresso daarentegen is gewoon lekker hoor
Dan heb je helemaal geen reden om Starbucks te haten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van koffie. Als je het heel koud hebt is het fijn, anders drink ik het vrijwel niet.
Ik haat Starbucks helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen reden om Starbucks te haten.
Aaah. Ja daar kan ik niks aan doen...daar moet je jouw Fb-matties op aansprekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik val niet per se jou aan, meer de mensen op mijn timeline die foto's van koffiebekers maken.
Ja ipv haten op starbucks moet je haten op mensen die apple kopen omdat ze 'creatief' zijn, pages beter vinden dan word, ruitjes overhemd inclusief wayfarer bril dragen en instagram.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik pats ook niet. Ik vind hun koffie en zoete dingen lekker. Dus koop ik dat. Ik snap mensen die haten op Starbucks omdat er hipsters komen niet.
Ik heb ook nergens gezegd dat hun koffie de beste is. Gewoon goed.
Sowieso gewoon daar opdrinken in porselein. Gewoon even de tijd nemen om te gaan zitten en lekker je koffie op te drinken.. je gaat toch niet lopend door een plastic gat je koffie naar binnen slurpen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik val niet per se jou aan, meer de mensen op mijn timeline die foto's van koffiebekers maken.
meet doen in de trein met een kratje pils? En dan zo in een 4 zits het land rondquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nijmegen hbo-niveau uni noemen
Nummer 1 rechten faculteit
[..]
Dubbele espresso is 2,55 en een cappuccino iets van 3 nogwat.. en het is gewoon prima te drinken. Zolang je maar niet allemaal siroop of smaken erin gaat doen
[..]
en het is nog legaal ook
Ja!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
meet doen in de trein met een kratje pils? En dan zo in een 4 zits het land rond
Soms heb je geen tijd om daar te gaan zitten en moet je wel voor 'to go' gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ipv haten op starbucks moet je haten op mensen die apple kopen omdat ze 'creatief' zijn, pages beter vinden dan word, ruitjes overhemd inclusief wayfarer bril dragen en instagram.
[..]
Sowieso gewoon daar opdrinken in porselein. Gewoon even de tijd nemen om te gaan zitten en lekker je koffie op te drinken.. je gaat toch niet lopend door een plastic gat je koffie naar binnen slurpen?
Nee te hoog Haan33 gehalte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
meet doen in de trein met een kratje pils? En dan zo in een 4 zits het land rond
Overigens is Apple extreem handig voor creatieve mensen en zijn ruitjesoverhemden en Ray Bay brillen leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ipv haten op starbucks moet je haten op mensen die apple kopen omdat ze 'creatief' zijn, pages beter vinden dan word, ruitjes overhemd inclusief wayfarer bril dragen en instagram.
Oh nee, dat snap ik dan weer wel. Je gaat toch niet in zo'n tent zitten koffie drinkenquote:Sowieso gewoon daar opdrinken in porselein. Gewoon even de tijd nemen om te gaan zitten en lekker je koffie op te drinken.. je gaat toch niet lopend door een plastic gat je koffie naar binnen slurpen?
Dit is nog triester.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
Iedereen je creatieve foto's laten zien
Ik heb lekker een echte analoge fotocamera, dat is pas vet!
Ik doe het ook wel indien ik m'n trein moet halen, maar het liefst ga ik er lekker even voor zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Soms heb je geen tijd om daar te gaan zitten en moet je wel voor 'to go' gaan.
Ik heb ook een aantal Apple dingen. Ziet er gewoon strak uit en wel gebruiksvriendelijk. En Wayfarers zijn baas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens is Apple extreem handig voor creatieve mensen en zijn ruitjesoverhemden en Ray Bay brillen leuk.
[..]
Oh nee, dat snap ik dan weer wel. Je gaat toch niet in zo'n tent zitten koffie drinken
Ik wou dat ik een macbook hadquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal Apple dingen. Ziet er gewoon strak uit en wel gebruiksvriendelijk. En Wayfarers zijn baas.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef KOG het volgende:
Soms besef ik hoe ouderwets ik eigenlijk ben. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou meemaken op een rechtenforum, maar als H-D de topicstarter is met zijn Vermande bundels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |