Het is een bekend probleemquote:
Oooh okequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar gevoetbald maar toen was ik er ook wel echt enorm klaar mee. En ik weet oprecht geen andere teamsport die ik leuk vind
Door jou zal ik waarschijnlijk alle 'Bobbies' aanspreken met 'boobie'. Well donequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef KOG het volgende:
[..]
Door jou zal ik waarschijnlijk alle 'Bobbies' aanspreken met 'boobie'. Well done
Die ct200h is een lelijk ding uiteraard. Ik ben dan wel koning der wansmaak qua muziek maar voor de rest valt het wel mee. Oh, en qua mixjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Toch geen ct200h? Neem dan iig een RX 450h. Of een LS600.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Yreal het volgende:
En we verpletteren het record topic spammen opnieuw
Godzijdank. Welke Lexus dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die ct200h is een lelijk ding uiteraard. Ik ben dan wel koning der wansmaak qua muziek maar voor de rest valt het wel mee. Oh, en qua mixjes
Ja echt, een boomquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin. Een boom?!
Tentamens en hoe het geregeld is is gewoon hetzelfde, we krijgen dezelfde tentamens als jullie.
Wij moeten 37.5 punten halen, en dan mag je nog compenseren.
Bij het WC worden die opdrachten besproken.
?quote:
dat somt het topic wel opquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
http://ualuealuealeuale.ytmnd.com/
Dit is toch genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |