Classic is wel fijn vanwege dat geheugenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had een Nano, die is spoorloos verdwenen, toen een video, die is overleden, toen nog een classic van de nieuwste generatie. Die twee laatste trouwens tweedehands gekocht![]()
En ik heb een shuffle voor tijdens het sporten, maar aangezien ik dat nauwelijks nog sport logeert die bij mijn vriendin.
Mee eens, inclusief super trotse mededeling etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik val niet per se jou aan, meer de mensen op mijn timeline die foto's van koffiebekers maken.
Nee want Vermande ownt Kluwer. En dit heb ik niet terug veranderd. Dat heeft de vorige TS al gedaan!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef KOG het volgende:
[..]
Het zou trouwens wel mooier zijn als je de Kluwer bundels erop flikkert ipv die lelijke blauwe boeken ;p
Te luiquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Classic is wel fijn vanwege dat geheugen
Waarom sport je niet meeer dan?
sex?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te luiFitnessen is stom en duur, hardlopen is het allerstomste ooit. Iets nieuws heb ik niet kunnen vinden.
Er komt wel een held die dit zal rechtzetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee want Vermande ownt Kluwer. En dit heb ik niet terug veranderd. Dat heeft de vorige TS al gedaan!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef KOG het volgende:
[..]
Er komt wel een held die dit zal rechtzetten.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hele mooie producten. Ik vind ze alleen te duur, dus het enige wat ik heb is mijn trouwe tweedehands ipod
Design is prachtig, zonder twijfel.quote:
Koop deze:quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef Yreal het volgende:
mag ik van iemand even 13k lenen?
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1051671/bmw-f-800-gs.html
Dat hoeft dus niet slecht te zijn hèquote:
Lol, ik kom er nu pas achter dat het 'Sideshowbobbie' en geen 'Sideshowboobie' isquote:
Wat een hoop onzin. Een boom?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik ook EUR. Maar ik moet dus die online practicumopdrachten gewoon daar maken, met aanwezigheidsplicht en al. Werkcolleges heten bij ons onderwijsgroepen en die vinden twee keer per week plaats. Als je er niet bent moet je een boom maken.
Twee keer te laat betekent ook een boom maken. Verder moet je tijdens elke bijeenkomst brainstormen, probleemstellingen maken, probleem analyse, leerdoelen, nabespreken, notuleren, gespreksleider zijn etc. Je krijgt een beoordeling mbt je houding en bijdrage binnen de groep. Iedere vijf weken is er een tentamen.
Je hebt voor blok 1 en 2 maar 1 herkansing en voor de overige blokken ook maar 1 herkaning. Dus twee herkansingen in totaal en als je een 5 hebt mag je compenseren. Haal je het niet in 1 keer dan heb je een BSA aan je broek.Alle eerstejaars zijn de proefkonijnen van dit systeem ( PGL: probleem gestuurd leren )
Het is echt heel betuttelend, maar aan de andere kant blijf je er wel mee bezig en kan je niet afglijden en lanterfanten. Ik vind alleen dat als je een universitaire studie doet en je van plan bentom te lanterfanten, dat je het dan ook gewoon verdient om op je bek te gaan.![]()
Van mij hoeft dat kleuterschool idee niet zo maarja it is how it is![]()
![]()
Wat doen jullie dan in die werkcolleges?
Ik lees dit ook telkensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef KOG het volgende:
[..]
Lol, ik kom er nu pas achter dat het 'Sideshowbobbie' en geen 'Sideshowboobie'
Je solliciteert voor een plek in mijn sig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef KOG het volgende:
[..]
Lol, ik kom er nu pas achter dat het 'Sideshowbobbie' en geen 'Sideshowboobie'
Ik ga voor een Lexus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Koop deze:
[ afbeelding ]
Mooie auto
Nee echt lang niet spannend genoeg sorry Paxquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Koop deze:
[ afbeelding ]
Mooie auto
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet slecht te zijn hèIedere student krijgt een BSA. In jouw post leek het alsof je het moest vermijden
Teamsport niks voor je dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te luiFitnessen is stom en duur, hardlopen is het allerstomste ooit. Iets nieuws heb ik niet kunnen vinden.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Koop deze:
[ afbeelding ]
Mooie auto
Ik heb 11 jaar gevoetbald maar toen was ik er ook wel echt enorm klaar mee. En ik weet oprecht geen andere teamsport die ik leuk vindquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef KOG het volgende:
[..]
Lol, ik kom er nu pas achter dat het 'Sideshowbobbie' en geen 'Sideshowboobie' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |